Rumunia (Fogarasze) - ma ktoś jakieś ciekawe POI/tracki ?

Data: 2009-10-01 23:09:06
Autor: Bartek
Rumunia (Fogarasze) - ma ktoś jakieś ciekawe POI/tracki ?
Doczu pisze:
Witam.
Hej
Jako że w niedzielę wyjeżdżamy  w Fogarasze to z wdzięcznością
przyjmę jakies ciekawe POI, czy nawet tracki. Wyśmienicie by było
gdyby ktos dysponował trackiem z dojazdu w Fogarasze, ale zadowolę
się każdym innym :-) Zechce się ktoś podzielić ?
Sporo jest tutaj:
http://alpinet.org/main/poteci/gps_en_t_informatii-gps.html
Musisz poszperać w okolicach powyższego adresu, korzystałem z
tracków/poi z tego źródła Fogaraszy w tym roku, więc pewnie nadal gdzieś
tam są.

Napisz z której strony chcesz dojechać - my jechaliśmy od Avrig do
Poiana Nameatui (nie jestem pewien pisowni), tam można zostawić samochód
  na parkingu pod cabaną - kosztowało to 5 RON/dobę.
Jest szansa, że tracka z ostaniego kawałka podróży mógłbym odzyskać, co
jestem skłonny spróbować zrobić, gdyż w zeszłym roku skorzystałem z
Twojego tracka z Czarnohory ;).
Bartek

Data: 2009-10-01 23:47:10
Autor: Doczu
W dniu 2009-10-01 23:09, Bartek pisze:
[...]

Adres jest mi znany, lecz albo nie mam jakiejś wtyczki, albo mam problemy ze wzrokiem, bo nie moge nic sensownego stamtąd ściągnąć

Napisz z której strony chcesz dojechać - my jechaliśmy od Avrig do
Poiana Nameatui (nie jestem pewien pisowni), tam można zostawić samochód
na parkingu pod cabaną - kosztowało to 5 RON/dobę.

Przez Avrig z pewnością jechac bedziemy, bo mamy zamiar startowac spod samej cabany Balea Lacul.

Jest szansa, że tracka z ostaniego kawałka podróży mógłbym odzyskać, co
jestem skłonny spróbować zrobić, gdyż w zeszłym roku skorzystałem z
Twojego tracka z Czarnohory ;).

Zatem liczę na Ciebie :-)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Rumunia (Fogarasze) - ma ktoś jakieś ciekawe POI/tracki ?