[foto] Rumunia, Góry Zachodniorumuńskie

Data: 2016-08-30 08:28:32
Autor: ppontek
[foto] Rumunia, Góry Zachodniorumuńskie
Parę świeżych fot z Gór Zachodniorumuńskich:

https://goo.gl/photos/qwXqKMEWmfuTbrM1A

PABLO

Data: 2016-08-30 09:58:37
Autor: Marek
ppontek napisał:

Parę świeżych fot z Gór Zachodniorumuńskich:

Foty to mało. Zawsze był opis :).
Włączyłem pasek "info", a tam pusto (poza częścią Exif oczywiście).
Trochę mokro mieliście w Apuseni. Mam nadzieję, że nie za mokro.
Nam ta okolica zapisała się w pamięci w niemal sawannowym kimacie.

--
Marek

Data: 2016-08-30 22:19:06
Autor: ppontek
W dniu 2016-08-30 o 18:58, Marek pisze:
ppontek napisał:

Parę świeżych fot z Gór Zachodniorumuńskich:

Foty to mało. Zawsze był opis :).

Czuję głęboki dyskomfort z braku tych podpisów.

Sam bardzo nie lubię oglądać zdjęć bez podpisów. Wciąż nie podniosłem się po wyłączeniu Picasy.

PABLO

Data: 2016-08-31 08:16:24
Autor: Marek
ppontek napisał:

Czuję głęboki dyskomfort z braku tych podpisów.

No to do dzieła. I daj znać, jak skończysz :).

--
Marek

Data: 2016-09-04 22:06:45
Autor: Pieszy
[foto] Rumunia, Góry Zachodniorumuńskie
Pablo!

Młodzi wreszcie w zauważalny sposób zaczynają się starzeć!  ;)

pozdrawiam

pieszy

Data: 2016-09-06 17:53:09
Autor: ppontek
W dniu 2016-09-04 o 22:06, Pieszy pisze:
Pablo!

Młodzi wreszcie w zauważalny sposób zaczynają się starzeć!  ;)

Za starszym na zjazdach nie jestem już w stanie nadążyć. Brak techniki i strach w oczach.

PABLO

Data: 2016-09-07 13:36:21
Autor: tatadziobaka
[foto] Rumunia, Góry Zachodniorumuńskie
Pablo, jest sprawa, nie mam kontaktu z Jarkiem - kiedyś z "Pakera", chodzi mi o kontakt do Wyszkowa.

pozdrawiam

Pieszy z durnego adresu

p.s. przepraszam za spam

[foto] Rumunia, Góry Zachodniorumuńskie