Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video

Data: 2011-07-23 12:41:49
Autor: Daniel Kowalski
Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video
wrócili¶my parę dni temu z włóczęgi po Rumunii. Jest to doskonałe miejsce na motocyklow±
przejażdżkę. Je¶li znajdziecie parę wolnych minut, to zapraszam na krótk± relację video na YT:
http://www.youtube.com/embed/WoGuGDQ0JA4

Super! Rzadko mi się zdarza co¶ obejrzeć "od deski do deski" ;-)
Przeraziły mnie owce na urwisku ;-)

Data: 2011-07-23 12:46:06
Autor: Monster
W dniu 2011-07-23 12:41, Daniel Kowalski pisze:

Super! Rzadko mi się zdarza co¶ obejrzeć "od deski do deski" ;-)
Przeraziły mnie owce na urwisku ;-)

E tam urwisko,jakby było stromo to by się linami opasywały:-P
--
Tomek
BMW R1100S

Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video