Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video

Data: 2011-07-24 09:59:27
Autor: blachu
Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video

Użytkownik "rfk" <rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:658f.000001f4.4e2a7e29newsgate.onet.pl...
Czołem,

wrócili¶my parę dni temu z włóczęgi po Rumunii. Jest to doskonałe miejsce na motocyklow±
przejażdżkę. Je¶li znajdziecie parę wolnych minut, to zapraszam na krótk± relację video na YT:
http://www.youtube.com/embed/WoGuGDQ0JA4

Łezka się w oku kręci - byłem tam chyba w 2005r, motocykli¶ci byli żadko¶ci±, a w którym¶ momencie, jak nas zobaczyła pewna stara Rumunka to przeżegnała się trzy razy kiedy j± mijali¶my.
Jak mi się wydaje, Trasa Transfogarska została przynajmniej w jedn± stronę wyremontowana - 6 lat temu zjazd był lepszy niż wjazd :)
Jechali¶my w tak samo jak wy.

Pozdrawiam
Andrzej

PS. Nam niestety pogoda nie dopisała - cały czas deszcz...(i zamknięte mosty z powodu powodzi)

Rumunia motocyklem - wrócili¶my, video