Rumunia obniżyła VAT i inne podatki

Data: 2016-03-26 16:38:52
Autor: z
Rumunia obniżyła VAT i inne podatki
W dniu 2016-03-26 o 14:48, u2 pisze:
VAT to wymysł eurokratów, kompletnie niepotrzebny podatek:)

http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/rumunia-obnizyla-vat-i-inne-podatki-skutek,225,0,2046945.html

Tak czytam i czytam i wydaje mi się że to jakaś baśń z tysiąca i jednej nocy. Jest to tak nieprawdopodobne że aż trzeba sobie jakieś klepki w głowie poprzestawiać żeby to ogarnąć.

A jednak to prawda. I można, i da się żyć i nic tragicznego się nie dzieje.
Panie Tusk miał pan rację obniżanie podatków jest dobre i mądre.
Dlaczego Pan się zeszmacił i zmarnował tyle lat Polakom?

Co wcale nie znaczy że PiS to zrobi.

Dowodzi to jednak tego że bezmyślna, posłuszna wobec eurokratów i banksterów polityka nie tylko nie jest jedyną możliwą ale nawet jest ZŁA!

Data: 2016-03-26 08:52:01
Autor: Vernon L. Pinkley
 użytkownik z napisał:

[...]

Wszystko się da, jak do żłoba gojce przestaną wybierać
skurwionych i nowoczesnych.

Data: 2016-03-26 17:04:51
Autor: z
W dniu 2016-03-26 o 16:52, Vernon L. Pinkley pisze:
Wszystko się da, jak do żłoba gojce przestaną wybierać
skurwionych i nowoczesnych.

Napisałem z przekąsem rżnąc trochę głupa ;-)

Gdziekolwiek ktoś wygłasza takie poglądy zaraz jest zaszczuwany przez bandę posłusznych idiotów. Ciągle tylko słyszę że się nie da, że to zrujnuje budżet, że dług jest dobry albo konieczny bo nie ma sposobu żeby przestać..., że unia każe, że giełda poleci na łeb na szyję a inwestorzy zabiorą swoje manatki...

Gdzie jest teraz ta zgraja marionetek? Jak teraz przekują swoją klęskę w zwycięstwo? Już się nie mogę doczekać pokrętnych argumentów.
Ale będzie ubaw :-)

Data: 2016-03-27 18:46:47
Autor: Marek Czaplicki
z pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 26 marca 2016 17:04:

Gdzie jest teraz ta zgraja marionetek? Jak teraz przekują swoją klęskę w
zwycięstwo? Już się nie mogę doczekać pokrętnych argumentów.
Ale będzie ubaw :-)

Ja mam pytanie. Skąd się wezmą pieniądze na 500+, skąd się biorą pieniądze na dopłaty do produkcji rolnej, skąd się biorą... Tylko proszę nie mówić, że z banku, że z jakiegoś tam państwa. A swoją drogą. Ideę VAT-u wymyślono na początku XX wieku. Wtedy gdy o Unii jeszcze się nikomu nie śniło i jest po prostu zwykłym podatkiem obrotowym i po to aby nie kumulował się na każdym etapie sprzedaży jest odliczany przez płatników VAT-u.

Data: 2016-03-27 18:51:34
Autor: u2
W dniu 2016-03-27 o 18:46, Marek Czaplicki pisze:
Ja mam pytanie. Skąd się wezmą pieniądze na 500+, skąd się biorą pieniądze
na dopłaty do produkcji rolnej, skąd się biorą...

czeplik, doplacac do produkcji ? to tylko socjalista mogl wymyslec:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-03-27 19:09:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 marca 2016 18:51:

[...]

Nie wiem. Może po prostu chodzi aby utrzymać odpowiedni areał i ludzi, którzy to uprawią w razie czego? Czy socjaliści kiedyś wymyślili podatki? Nawet Jezus wypowiedział się o nich, że trzeba i to wszystko. Są dwie rzeczy pewne w życiu, to że umrzemy i to że będziemy płacili podatki. Kiedyś w dyskusji z Tobą, śmierć Ci się nie podobała. Teraz nie podobają Ci się podatki. Dyskutujesz już z pewnikami. Możesz dyskutować, że za duże, że za małe podatki, ale nie przeskoczysz ich. Państwo, jeżeli ma istnieć jest sumą płaconych podatków i to wszystko. Reszta jest tylko wałkowaniem słów które nic nie wnoszą, a są tylko narzekaniem. Cześć i wesołych świąt.

Data: 2016-03-27 19:11:28
Autor: u2
W dniu 2016-03-27 o 19:09, Marek Czaplicki pisze:
Czy socjaliści kiedyś wymyślili podatki?

czeplik, socjalisci wymyslili doplaty, mylisz pojecia czeplik:)))))

Data: 2016-03-27 19:26:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 marca 2016 19:11:

W dniu 2016-03-27 o 19:09, Marek Czaplicki pisze:
Czy socjaliści kiedyś wymyślili podatki?

czeplik, socjalisci wymyslili doplaty, mylisz pojecia czeplik:)))))

Jakie pojęcia? Pieniądze na dopłaty biorą się z podatków. Chcesz mieć ciasteczko i zjeść go. Państwo po prostu daje pieniądze z podatków tam gdzie są potrzebne, aby przetrwało społeczeństwo. Kiedyś jednemu faraonowi przyśniły się siedem krów tłustych i siedem chudych. Poszedł gdzie trzeba i dostał wyjaśnienie owego snu. Zrobił co trzeba i społeczeństwo przetrwało i mogło pomóc także sąsiadom gdzie też zapanowało to co zapowiadał sen. Od polityków wymaga się aby nie tylko zapowiadali to co ma być, ale jednocześnie przeciwdziałali temu. Rolnictwo to żywność, to ważna gałąź gospodarki. Czasami piszesz o górnictwie, że państwo powinno pomóc itd... Jak nie będziesz miał co jeść to zginiesz z głodu, jak nie będziesz miał ogrzewania to jak temperatura nie będzie za niska założysz sweter, jeden drugi i jakoś przetrwasz. Zastanów się w końcu i zacznij myśleć samodzielnie bo mi już się tłumaczyć nie chce.

Data: 2016-03-27 19:39:45
Autor: u2
W dniu 2016-03-27 o 19:26, Marek Czaplicki pisze:
bo mi już się tłumaczyć nie chce.

czeplik, nie tłumacz, bo de facto ściemniasz:))))))

Data: 2016-03-27 19:44:26
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 marca 2016 19:39:

W dniu 2016-03-27 o 19:26, Marek Czaplicki pisze:
bo mi już się tłumaczyć nie chce.

czeplik, nie tłumacz, bo de facto ściemniasz:))))))

Tak. Jedyny Twój argument na wszystko. Coś jak pomidor. :-)

Data: 2016-03-27 19:45:46
Autor: u2
Rumunia obniżyła VAT i inne podatki
W dniu 2016-03-27 o 19:44, Marek Czaplicki pisze:
Coś jak pomidor

czeplik, twoja natura to nie pomidor, to "po mi daj":)

Data: 2016-03-27 20:20:24
Autor: u2
W dniu 2016-03-27 o 19:50, Marek Czaplicki pisze:
czeplik, twoja natura to nie pomidor, to "po mi daj":)

Wesołych Świąt.

czeplik, ja świąt nie obchodzę, założę się, ze ty też nie:)))))))

Data: 2016-03-27 18:34:14
Autor: andal
On Sun, 27 Mar 2016 20:20:24 +0200, u2 wrote:

W dniu 2016-03-27 o 19:50, Marek Czaplicki pisze:
czeplik, twoja natura to nie pomidor, to "po mi daj":)

Wesołych Świąt.

czeplik, ja świąt nie obchodzę, założę się, ze ty też nie:)))))))

jednak swieta cie obchodza

Data: 2016-03-28 06:52:54
Autor: Mark VVoydak
Dnia Sun, 27 Mar 2016 18:34:14 +0000 (UTC), andal napisał(a):

[...]

Tak oto wygląda dyskusja  w wykonaniu PiS-owskich idiotów - u2 i andala.

--
Mark VVoydak

Rumunia obniżyła VAT i inne podatki