Rumunia reformuje a my dalej w czarnej dupie....

Data: 2012-05-27 08:56:46
Autor: Endriu
Rumunia reformuje a my dalej w czarnej dupie....
Jednomandatowe okręgi wyborcze w Rumunii!
http://jow.nowyekran.pl/post/63162,jednomandatowe-okregi-wyborcze-w-rumunii

"[...] Wczoraj, tj. w poniedziałek 21 maja 2012, Parlament Rumuński uchwalił nowe prawo wyborcze, likwiduj±c 5.procentowy próg wyborczy i wprowadzaj±c jednomandatowe okręgi wyborcze. Wybory będ± się odbywać w jednej turze, mandat otrzyma kandydat uzyskuj±cy najwięcej oddanych głosów. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-27 09:03:15
Autor: A. Filip
NTG "Endriu" : Rumunia reformuje (prawo wyborcze) a my dalej w czarnej dupie....
"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:
Jednomandatowe okręgi wyborcze w Rumunii!
http://jow.nowyekran.pl/post/63162,jednomandatowe-okregi-wyborcze-w-rumunii

"[...] Wczoraj, tj. w poniedziałek 21 maja 2012, Parlament Rumuński
uchwalił nowe prawo wyborcze, likwidując 5.procentowy próg wyborczy i
wprowadzając jednomandatowe okręgi wyborcze. Wybory będą się odbywać w
jednej turze, mandat otrzyma kandydat uzyskujący najwięcej oddanych
głosów. [...]".

Ale o ile na wieść o tym skoczył indeks akcji w Rumuni i w którą stronę? :-)

Data: 2012-05-27 08:29:17
Autor: kc
NTG
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]
> głosów. [...]".

Ale o ile na wieść o tym skoczył indeks akcji w Rumuni i w którą stronę? :-)

Jakże nie ta. A sprawdziłe¶ o ile? Czy tylko chcesz dowie¶ć swojego bez sprawdzania?

http://stooq.com/q/?s=^bet&d=20120525&c=5d&t=l&a=lg&b=0&r=wig20

Podpowiem, że możesz na dole wykresu wybrać zakres do porónań i, proponuję, tak zrób

pozdrawiam

kc

Data: 2012-05-27 10:48:22
Autor: A. Filip
NTG
" kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
> [...]
> głosów. [...]".

Ale o ile na wieść o tym skoczył indeks akcji w Rumuni i w którą stronę? :-)

Jakże nie ta. A sprawdziłeś o ile? Czy tylko chcesz dowieść swojego bez sprawdzania?

http://stooq.com/q/?s=^bet&d=20120525&c=5d&t=l&a=lg&b=0&r=wig20

Podpowiem, że możesz na dole wykresu wybrać zakres do porónań i, proponuję, tak zrób

Do postĂłw o (czystej) polityce jest grupa news:pl.soc.polityka

Tutaj na pl.biznes.wgpw wypada postującemu wskazać związek/przełożenie
polityki na gospodarkę jak nie chcemy zostać zaspamowani. Ja złośliwie
wskazałem postującemu brak wskazania takiego (oczywistego) związku.

Bo równie dobrze można argumentować że okręgi jednomandatowe "wycinając
mniejszości" i silnie faworyzując chwilową większość _u nas_ wywołają
długofalową destabilizacje polityczną z przełożeniem na gospodarkę.
Szczególnie przy praktycznie pewnych (ostrych) oskarżeniach o przekręty
przy wyznaczaniu granic okręgów jednomandatowych "pod siebie".

Data: 2012-05-27 09:00:14
Autor: kc
NTG
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Tutaj na pl.biznes.wgpw wypada postujÄ…cemu wskazać zwiÄ…zek/przeĹ‚oĹĽenie
[...]

Rozumiem. Ja za to pokazałem, że Endriu ma rację, mówi±c gdzie jeste¶my :). Widać to najwyraĽniej jeżeli wybierze się zakres max.

kc

Data: 2012-05-27 11:35:33
Autor: totus
NTG
A. Filip wrote:

> [...]

> i wprowadzając jednomandatowe okręgi wyborcze. Wybory będą się
> odbywać w jednej turze, mandat otrzyma kandydat uzyskujący

Ale o ile na wie¶ć o tym skoczył indeks akcji w Rumuni i w któr± stronę?
:-)

[...]

Do postów o (czystej) polityce jest grupa news:pl.soc.polityka

Tutaj na pl.biznes.wgpw wypada postuj±cemu wskazać zwi±zek/przełożenie
polityki na gospodarkę jak nie chcemy zostać zaspamowani. Ja zło¶liwie
wskazałem postuj±cemu brak wskazania takiego (oczywistego) zwi±zku.

Bo równie dobrze można argumentować że okręgi jednomandatowe "wycinaj±c
mniejszo¶ci" i silnie faworyzuj±c chwilow± większo¶ć _u nas_ wywołaj±
długofalow± destabilizacje polityczn± z przełożeniem na gospodarkę.
Szczególnie przy praktycznie pewnych (ostrych) oskarżeniach o przekręty
przy wyznaczaniu granic okręgów jednomandatowych "pod siebie".

My¶lę, że powiniene¶ być jeszcze bardziej zasadniczy. Grupa jest o warszawskiej giełdzie. Czym będziesz bardziej zasadniczy tym mniej będziesz miał do czytania. Mimo takich ostrych reguł, które przestrzegasz to sam nie możesz im sprostać. Nic nie piszesz o gpw w W-wie. Robisz tylko za ciecia. Z policji jeste¶, czy jak? Dlaczego Ty masz decydować o tym co wypada, a co nie wypada?

Kompletnie nie mogę poj±ć co to może przeszkadzać gdy kto¶ popisze co mu w duszy gra. Typowo etatystyczne podej¶cie. Ja wiem lepiej, zakazać, nakazać, zabronić, ¶cigać. Ustawę napisać.

Załóż sobie jakie¶ prywatne forum i przyjmuj tylko czystych pogl±dowo.

Dla mnie nie pojęte. Kiedy¶ było tu głosowanie nad ostracyzmem Olszewskiego. Większo¶ć podjęła decyzje by go wywalić z grupy. I jaki z tego jest pożytek? Jaki pożytek ma z tego większo¶ć. Przecież wystarczyło Olszewskiego banować lub nie czytać grupy i porz±dek w swoich urzędniczych umysłach by utrzymali. Dobre sprawdzone my¶lenie. Mnie się nie podoba to zmuszę pozostałych by im się też nie podobało. Najlepiej pał±. Taka wolno¶ciowa i tolerancyjna postawa powszechnie obecna w polskich głowach.

Data: 2012-05-27 12:06:09
Autor: A. Filip
NTG
totus <totus@poczta.onet.pl> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

http://stooq.com/q/?s=^bet&d=20120525&c=5d&t=l&a=lg&b=0&r=wig20

Podpowiem, że możesz na dole wykresu wybrać zakres do porónań i,
proponujÄ™, tak zrĂłb

[...]

Myślę, że powinieneś być jeszcze bardziej zasadniczy. Grupa jest o warszawskiej giełdzie. Czym będziesz bardziej zasadniczy tym mniej będziesz miał do czytania. Mimo takich ostrych reguł, które przestrzegasz to sam nie możesz im sprostać. Nic nie piszesz o gpw w W-wie. Robisz tylko za ciecia. Z policji jesteś, czy jak? Dlaczego Ty masz decydować o tym co wypada, a co nie wypada?

Kompletnie nie mogę pojąć co to może przeszkadzać gdy ktoś popisze co mu w duszy gra. Typowo etatystyczne podejście. Ja wiem lepiej, zakazać, nakazać, zabronić, ścigać. Ustawę napisać.

Jak komuĹ› w duszy gra o polityce (bez wskazania powiÄ…zania z gospodarkÄ…) to niech se pisze na pl.soc.polityka a nie _spamuje_ pl.biznes.wgpw.
Po coś do jasnej cholery istnieją _różne_ grupy. Istnieją one także po
to by chcący dyskutować o giełdzie/gospodarce nie usieli odsiewać
polityki (tracić swojego czasu).

Mnie przykładowo do ostrej kurwicy doprowadza gość któremu się
"pomyliła" pl.soc.polityka z pl.soc.religia

Załóż sobie jakieś prywatne forum i przyjmuj tylko czystych poglądowo.

Dla mnie nie pojęte. Kiedyś było tu głosowanie nad ostracyzmem Olszewskiego. Większość podjęła decyzje by go wywalić z grupy. I jaki z tego jest pożytek? Jaki pożytek ma z tego większość. Przecież wystarczyło Olszewskiego banować lub nie czytać grupy i porządek w swoich urzędniczych umysłach by utrzymali. Dobre sprawdzone myślenie. Mnie się nie podoba to zmuszę pozostałych by im się też nie podobało. Najlepiej pałą. Taka wolnościowa i tolerancyjna postawa powszechnie obecna w polskich głowach.

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja zalew trolli ostro skaczących po
ksywkach i adresach nadawcy na innych grupach już widziałem.

Data: 2012-05-27 12:22:13
Autor: totus
NTG
A. Filip wrote:

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja zalew trolli ostro skacz±cych po
ksywkach i adresach nadawcy na innych grupach już widziałem.

To zamiast się leczyć, zapobiegaj. Nie używaj. U ciebie czytanie wolnych wypowiedzi powoduje bałagan w głowie, u mnie nie. Przestań czytać tę grupę. Napisz sobie ustawę o zakazie czytania tej grupy. Zostań jej nadzorc±. To przywróci Ci spokój.

Data: 2012-05-28 07:46:41
Autor: Emeryt
NTG

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpsv8m$p9s$1inews.gazeta.pl...
A. Filip wrote:

[...]

Jak od czasu do czasu trochę polityki znajdzie sie też na tej grupie - to sie przecież nic nie dzieje. Dzieje sie wtedy gdy do dyskusji wtr±caj± sie trole i wtedy nie ma ona końca. Tak więc trochę spokoju od poniedziałku bo WIG20 spadnie poniżej 2000pkt.:)

pozdr

Data: 2012-05-28 07:56:53
Autor: A. Filip
NTG
"Emeryt" <wiewro@poczta.onet.pl> pisze:
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jpsv8m$p9s$1inews.gazeta.pl...
A. Filip wrote:

[...]

Napisz sobie ustawę o zakazie czytania tej grupy. Zostań jej nadzorcą. To
przywrĂłci Ci spokĂłj.

Jak od czasu do czasu trochę polityki znajdzie sie też na tej grupie - to sie przecież nic nie dzieje. Dzieje sie wtedy gdy do dyskusji wtrącają sie trole i wtedy nie ma ona końca. Tak więc trochę spokoju od poniedziałku bo WIG20 spadnie poniżej 2000pkt.:)

pozdr

Czy wolicie poczekać z prewencją aż do naprawdę nawiedzonego trolla w
stylu "abc" z pl.soc.polityka z jego ponad 200 postem (kaĹĽdy z kolejnym
numerkiem w temacie) "MĂłdlmy siÄ™ za beatyfikacje papieĹĽa Piusa XII" :-)
[Treść jest zgodna z tematem, a potem leci "odpowiedź" "abc" na post "abc"]

Dla mnie _minimum_ przyzwoitości to _jakieś_ powiązanie poruszanej
polityki z przełożeniem na gospodarkę. Rzadko się nie da :-)
[Dyskusja o przełożeniu regulacji aborcji na gospodarkę byłaby "trudna" :-) ]

Rumunia reformuje a my dalej w czarnej dupie....