Rumunia samochodem

Data: 2009-09-17 09:38:05
Autor: spaceman
Rumunia samochodem
Frame Relay <frame.relay.x25@gmail.com> wrote:
Witam,

Wybieram się na wakacje na południe Europy. Powiedzcie dobrzy ludzie,
czego mogę się spodziewać w Rumunii. Czy to co wyczytałem na stronie
http://photofile13.googlepages.com/ to mniej więcej prawda? Nigdy
jeszcze nie jechałem tak daleko, stąd i niepokój pewien.

Byłem w Rumunii 2 lata temu. Jechałem z Wrocławia, przez słowację i węgry.
To co tam zoabczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Brak oświetlenia
na ulicach, brak oświetlenia z samochodach, drogi nie oznaczone pasami. Na
postojach (które były co 2h z okazji jakiś remontów) banda rumunów
wyskakiwała z rowów i atakowała samochód w celu yżebrania pieniędzy.
Straszyli, że wybiją szyby itp. (Jechałem do Bukaresztu).
Aha, droga powrotna zajęła mi 24 godziny (remonty). Nigdy więcej moja noga
nie stanie w tamtym kraju.
--
spaceman

Data: 2009-09-17 17:02:13
Autor: Przemek
Rumunia samochodem
spaceman wrote:
Na postojach (które by³y co 2h z okazji jaki¶
remontów) banda rumunów wyskakiwa³a z rowów i atakowa³a samochód w
celu y¿ebrania pieniêdzy. Straszyli, ¿e wybij± szyby itp. (Jecha³em
do Bukaresztu).
To nie rumuni  tylko cyganie  czy  poprawnie politycznie romowie ,  tamtejsi jeszcze bardziej niz nasi kombinuja
aby sie praca nie shanbic tzn tu cos wyzebrac tam ukrasc ; taki styl zycia.

Data: 2009-09-17 17:36:02
Autor: woohoo
Rumunia samochodem
Przemek pisze:
..
To nie rumuni  tylko cyganie  czy  poprawnie politycznie romowie ,  tamtejsi jeszcze bardziej niz nasi kombinuja
aby sie praca nie shanbic tzn tu cos wyzebrac tam ukrasc ; taki styl zycia.
to prawda, wiem cos o cyganach bo moja matka mia³a dziecko z cyganem. Jedyne zreszt±

Rumunia samochodem