Rumunskie auta z czarnymi maskami

Data: 2011-03-16 16:58:14
Autor: emes
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Dlaczego wszystkie rumunskie zlomy (bulgarskie tez) maja czarne maski.
Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna maska (trasa lublin->przemysl)

wtf?

Data: 2011-03-16 16:16:27
Autor: Kamil
On 16/03/2011 15:58, emes wrote:
[...]

Pewnie muchów nałapał.

Kamil

Data: 2011-03-16 17:25:47
Autor: emes

Użytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ilqnor$6cb$2@inews.gazeta.pl...
On 16/03/2011 15:58, emes wrote:
[...]

nie no muchy do gowna niby lgną
ale zeby KAŻDY mijany pojazd w okresie ostatnich 2 miesiecy mial czarna maske !

Data: 2011-03-16 17:27:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-16 17:25, emes pisze:
ale zeby KAŻDY mijany pojazd w okresie ostatnich 2 miesiecy mial czarna
maske !

Moze to ten sam byl?

Data: 2011-03-16 18:18:42
Autor: sth
Rumunskie auta z czarnymi maskami
nie no muchy do gowna niby lgną

prosty, tepy, czlowieczku.....

Data: 2011-03-16 18:04:24
Autor: Gabriel'wilk'
W dniu 2011-03-16 16:58, emes pisze:
[...]
Może chodzi o to, że maski nie są wcale malowane na kolor auta tylko są zakładane w kolorze podkładu/zabezpieczenia antykorozyjnego na jaki zostały pomalowane w fabryce.
Zawsze to oszczędność a przy tym jest cool i gangsta :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-03-16 20:11:27
Autor: Marcin Kiciński
W dniu 2011-03-16 18:04, Gabriel'wilk' pisze:
[...]
pozdrawiam

A ja myślę że one są przez to niewidoczne dla radarów ;)

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-03-17 13:55:16
Autor: Przemysław Czaja
Rumunskie auta z czarnymi maskami

Użytkownik "Marcin Kiciński"

[...]

Jeśli są jeszcze klepane w formę płaskich pochylonych powierzchni, a farba pochłania fale mikrofalowe, to pewnikiem mamy do czynienia z Transitem stealth :)

Data: 2011-03-16 21:45:28
Autor: megrims
[...]

zamalowali dziury po kulach :D

Data: 2011-03-16 21:51:39
Autor: P_ablo
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:4d80de0f$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

wtf?

U nas radary zmylisz plyta CD a u nich potrzeba czarnej maski - ZURADowi nie udalo sie przeplacic i wygrala ichnia rodzima firma...

--

Picasso

Data: 2011-03-17 05:41:15
Autor: Jacek
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś w rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem. Pewnie taki sam, jak noszenie krawata. Być może jest wersja oszczędnościowa bez tapicerowania, tylko malowana, ale nie widziałem.
Jacek
PS
widzę, że na PSM chętnie ludziska piszą.
Im mniej wiedzą, tym chętniej. Zupełnie, jak politycy

Data: 2011-03-17 09:25:13
Autor: PaweL

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisał w wiadomości news:ils3d9$i98$1news.task.gda.pl...
Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś w rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem...

Jeżeli tak jest naprawdę w Rumunii i Bułgarii, to zwróćcie uwagę na amerykańskie samochody, te starsze. Amerykanie zakładają "skórzane" nosy na samochody żeby im kamyczki odprysków nie robiły a maskach i zderzakach. Rumuni chcą być lepsi. Przy okazji czarna matowa maska nie blikuje w słońcu.

Paweł

Data: 2011-03-17 13:43:13
Autor: Jacek
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Znalazłem takie uzasadnienie praktyczne dla tego wynalazku:
http://tinyurl.com/5wmfpw9
Jacek

Data: 2011-03-17 10:17:39
Autor: Ian Kowalsky
[...]

Ja przeczytalem takie zdanie (podoba mi sie ono):
"Smialosc wnioskowania niepohamowana znajomoscia rzeczy".

Data: 2011-03-17 10:45:33
Autor: MW
[...]

To taka stealth technology, radary ich nie łapia dzieki temu ;-)

MW

Data: 2011-03-17 11:35:58
Autor: J_K_K
Użytkownik "MW" <MW@zaba.pl> napisał w wiadomości news:4d81d887$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

To taka stealth technology, radary ich nie łapia dzieki temu ;-)

Kamienie raczej.

Pzdr

JKK

Rumunskie auta z czarnymi maskami