Rumunskie auta z czarnymi maskami

Data: 2011-03-17 05:41:15
Autor: Jacek
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś w rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem. Pewnie taki sam, jak noszenie krawata. Być może jest wersja oszczędnościowa bez tapicerowania, tylko malowana, ale nie widziałem.
Jacek
PS
widzę, że na PSM chętnie ludziska piszą.
Im mniej wiedzą, tym chętniej. Zupełnie, jak politycy

Data: 2011-03-17 09:25:13
Autor: PaweL

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisał w wiadomości news:ils3d9$i98$1news.task.gda.pl...
Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś w rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem...

Jeżeli tak jest naprawdę w Rumunii i Bułgarii, to zwróćcie uwagę na amerykańskie samochody, te starsze. Amerykanie zakładają "skórzane" nosy na samochody żeby im kamyczki odprysków nie robiły a maskach i zderzakach. Rumuni chcą być lepsi. Przy okazji czarna matowa maska nie blikuje w słońcu.

Paweł

Data: 2011-03-17 13:43:13
Autor: Jacek
Rumunskie auta z czarnymi maskami
Znalazłem takie uzasadnienie praktyczne dla tego wynalazku:
http://tinyurl.com/5wmfpw9
Jacek

Data: 2011-03-17 10:17:39
Autor: Ian Kowalsky
[...]

Ja przeczytalem takie zdanie (podoba mi sie ono):
"Smialosc wnioskowania niepohamowana znajomoscia rzeczy".

Rumunskie auta z czarnymi maskami