Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Rumuńskie i izraelskie media konsekwentnie podaj± w w±tpliwo¶ć rosyjskie hipotezy co do przyczyn katas trofy prezydenckiego samolotu

Data: 2010-04-23 12:00:04
Autor: ;[he®sk];
Rumuńskie i izraelskie media konsekwentnie podaj± w w±tpliwo¶ć rosyjskie hipotezy co do przyczyn katas trofy prezydenckiego samolotu
On Fri, 23 Apr 2010 00:59:26 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Pachnie zamachem na kilometr... [...]

 nad ziemia wisza satelity szpiegowskie. jeden przy drugim.
 podobno mozna z nich przeczytac naglowek gazety. czy nie  obserwowaly przelotu tupolewa z "elita" PiS na pokladzie ?
 watpie. caly swiat wiedzial, ze s.p. lech "ja tez chce!"
 w tym dniu wybieral sie do katynia. lista lecacych z nim
 osob byla znana kazdemu kto tego potrzebowal. kto w takim
 razie byl celem #1 ? czy aby na pewno kaczynski lech ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 12:41:07
Autor: Tomy M.
Rumuńskie i izraelskie media konsekwentnie podają w wątpliwo ść rosyjskie hipotezy co do przy czyn katastrofy prezydenckiego s amolotu
Użytkownik ";[heŽsk];" <;WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:27q2t5t5p9ta26q6jmutd2dkc4n2b4c7pl4ax.com...

> [...]
osob byla znana kazdemu kto tego potrzebowal. kto w takim
razie byl celem #1 ? czy aby na pewno kaczynski lech ?

 OpowieĹ›cie o satelitach szpiegowskich to znasz chyba
tylko z telewizji. Nawet Google maps to nie są zdjęcia
satelitarne lecz lotnicze.
 Satelity szpiegowskie sÄ… z reguĹ‚y na okreĹ›lonych orbitach
.... nie można sobie nimi latać gdzie się chce bo
mają określoną ilość paliwa, gdy sięskończy to satelita
jest na złom. Każa zmiana orbity, przyspieszenie itp.
zuzywa paliwo. W kosmosie jest mnĂłstwo energii np. slonecznej
którą można mieniż na elektryczą ... tylko jak użyć prądu
do napędu w próżni. Silniki jonowe się do tego nie nadają
zresztÄ… to w ogĂłle gĂłwno, a nie silniki.

Być może głownym celem byli generałowie, ich ciał nie
odnaleziono, znaleziono tylko ich DNA w szczÄ…tkach,
można to łatwo spreparować.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 15:07:20
Autor: =he®sk=
On Fri, 23 Apr 2010 12:41:07 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]
> osob byla znana kazdemu kto tego potrzebowal. kto w takim
> razie byl celem #1 ? czy aby na pewno kaczynski lech ?

 Opowie¶cie o satelitach szpiegowskich to znasz chyba
tylko z telewizji.

 a ty skad ?

Nawet Google maps to nie s± zdjęcia satelitarne lecz lotnicze.

 do nawigacji po polnych drozkach potrzebne sa mapy lotnicze.

 Satelity szpiegowskie s± z reguły na okre¶lonych orbitach
... nie można sobie nimi latać gdzie się chce bo
maj± okre¶lon± ilo¶ć paliwa, gdy sięskończy to satelita
jest na złom.

 sadzisz, ze temu ktory szpiegowal tu-154 wlasnie sie skonczylo?

Każa zmiana orbity, przyspieszenie itp. zuzywa paliwo.

  sadzisz, ze temu ktory szpiegowal tu-154 wlasnie sie skonczylo?

W kosmosie jest mnóstwo energii np. slonecznej
któr± można mieniż na elektrycz± ...

 aaaa... wiesz jak to zrobic ?

tylko jak użyć pr±du do napędu w próżni. Silniki jonowe się do tego nie nadaj± zreszt± to w ogóle gówno, a nie silniki.

 wymysl wiec lepszy...

Być może głownym celem byli generałowie, ich ciał nie
odnaleziono, znaleziono tylko ich DNA w szcz±tkach,
można to łatwo spreparować.

 a po co preparowac? przeciez mozna napisac, ze to ich szczatki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 15:40:41
Autor: Tomy M.
Użytkownik "=he®sk=" <=WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:tc53t5tp59eqgh29ovqj1065i0qdlki5a64ax.com...
> [...]

> razie byl celem #1 ? czy aby na pewno kaczynski lech ?

 OpowieĹ›cie o satelitach szpiegowskich to znasz chyba

Z książek i opracowań popularnonaukowych. Wiem jak działają
takie systemy, jaki mają rodzaj napędu, jak wyglada ich pozycjonowanie
na orbicie i wiele innych ciekawych rzeczy.

 MoĹĽesz być pewny ĹĽe nie szpieguje siÄ™ wszystkich samolotĂłw
rządowych lecących na uroczystości, zabraklo by satelit.
Większość z nich to satelity szpiegujące pasma radiowe.
Takich obserwacyjnych z nowego typu kamerami jest
moĹĽe ze 100 ... ale liczÄ…c wszystkie i wszystkich krajĂłw.

Wątpię by akurat ktoś obserwował ten konkretny lot. A nawet
jeśli ... to przecież była mgła i niewiele wtedy widać
nawet z satelity.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 14:39:31
Autor: jadrys
<sweet.blue_eyes@wp.pl>  wrote:

[...]

Bzdura z tym czytaniem gazet przez satelity szpiegowskie.

Data: 2010-04-23 15:07:23
Autor: =he®sk=
On Fri, 23 Apr 2010 14:39:31 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   razie byl celem #1 ? czy aby na pewno kaczynski lech ?
>    Bzdura z tym czytaniem gazet przez satelity szpiegowskie.

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 15:26:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-23 15:07, =he®sk= pisze:
[...]

To ty  choć czasem siÄ™ zastanĂłw co piszesz.