Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Rumuńskie i izraelskie media konsekwentnie podają w wątpliwość rosyjskie hipotezy co do przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu

Data: 2010-04-23 19:29:33
Autor: adam ..........................
Rumuńskie i izraelskie media konsekwentnie podają w wątpliwość rosyjskie hipotezy co do przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu
Witam,

tak sobie czytam o tej tragedii i nasuwają mi się pewne skojarzenia...

- komu zależy, by wciagnąć w konflikt zbrojny - Rosję ?
- kto skorzysta na ewentualnej wojnie ?
- czy jest możliwa w tym przypadku prowokacja ?
- ile razy Izrael robił prowokacje wciagając w konflikt postronne osoby/kraje, by osiągnąć swój cel, poświęcając "swoich" dla "sprawy" ?
/Czytaj "Jedwabne"... /
Odpowiedzcie sobie sami.

Nie jestem antysemitą i do Zydów nic nie mam, ale fakty dają do myślenia...

Nie bronię również Rosji - zbyt wiele jest niedomówień.

Jedno jest pewne - jest ktoś, kto bardzo chce skorzystać na tej sytuacji.
Wyścig do fotelu prezydenta, a trumny jeszcze nie ostygły...
Oby historia sie nie powtórzyła.                     --