Rumuńskie prawo upadłościowe - gdzie znajdę?

Data: 2009-05-25 15:07:48
Autor: Seba
Rumuńskie prawo upadłościowe - gdzie znajdę?
Witam.
Poszukuję (dosyć pilnie) tłumaczenia rumuńskiego prawa upadłościowego
ale coś nie mogę znaleźć. Googla pytałem, ale albo nieumiejętnie, albo
mnie oszukał bo powiedział że nie ma, księgarni kilka obdzwoniłem i
efekt podobny. Emaila do ambasady z prośbą też skrobnąłem, jeszcze mi
nie odpowiedzieli - ale obawiam się, że efekt będzie mizerny.
Może ktoś z grupowiczów otarł się o ten temat i podpowie gdzie i jak
mogę to zdobyć (kupić,ściągnąć, przeczytać, itp.)?

Sebastian S.

Rumuńskie prawo upadłościowe - gdzie znajdę?