Run for 66

Data: 2010-11-02 14:19:10
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
Na razie krĂłtko:

4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

KJ & Route 66

Data: 2010-11-02 06:42:20
Autor: xwx
Run for 66
On 2 Lis, 14:19, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Dwie spostrzeżenia uderzają od razu:
1. rany, jak tam monotonnie i nudno, gorzej niĹź na niemieckiej
autobahnie.
2. niezrozumiały pomysł z dziurami pomiędzy liniami oddzielającymi
pasy?
Smutno raczej niĹź "wild".

xwx

Data: 2010-11-02 12:23:29
Autor: nightwatch77
Run for 66
Równiutki asfalt, droga od horyzontu po horyzont i sezon motocyklowy
przez cały rok. Rzeczywiście, smutne.

On Nov 2, 2:42 pm, xwx <xwx1...@gmail.com> wrote:
On 2 Lis, 14:19, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Dwie spostrzeżenia uderzają od razu:
1. rany, jak tam monotonnie i nudno, gorzej niż na niemieckiej
autobahnie.
2. niezrozumiały pomysł z dziurami pomiędzy liniami oddzielającymi
pasy?
Smutno raczej niż "wild".

xwx

Data: 2010-11-02 19:22:45
Autor: PawelK vel Pablo
Run for 66
Dnia 306 roku bieżącego, xwx zeznał(a) jak następuje:

On 2 Lis, 14:19, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Dwie spostrzeżenia uderzają od razu:
1. rany, jak tam monotonnie i nudno, gorzej niĹź na niemieckiej
autobahnie.

Ja bym się zamienił z amerykańcami, damy im gierkówkę w zamian :-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-02 19:36:06
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-02 14:42, xwx pisze:

Dwie spostrzeżenia uderzają od razu:
1. rany, jak tam monotonnie i nudno, gorzej niĹź na niemieckiej
autobahnie.

Nudno i nienudno, widoki na drogach w górach zapierają dech, a gór w Nevadzie, Arizonie i Utah nie brakuje, nie mówiąc o tym że w tych stanach ciężko o drogę która nie ma gór na horyzoncie.

Smutno raczej niĹź "wild".

Kurde, ten fragment w okolicach 1:34 -  nudne ?
To czego Ty potrzebujesz - mostu 1 metr szerokości nad przepaścią ?

Poza tym uwierz mi, przy 400 milach dziennie na Sporsterze to Twojej dupie na pewno nie będzie nudno, o górskiej burzy między Bryce a Kanab przestawiającej motocykl na pasie albo wietrze walącym piaskiem po ryju od Kanab do Flagstaff, kojocie budzącym Cię wyciem w namiocie o piątej rano koło Grand Casa nie wspominając.

Smutek... kurde żebym się tak już do końca życia smucił.

KJ

Data: 2010-11-02 21:21:08
Autor: sowa
Run for 66
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:iaplms$o2n$1inews.gazeta.pl...

Smutek... kurde żebym się tak już do końca życia smucił.

pogratulowac ;]

pozazdroscic:P
tez tak chcem.... a wiza w lipcu sie skonczyla...
buuuuu

--
pozdrawiam,
sowa

Data: 2010-11-05 03:13:41
Autor: Alex D. B.
Run for 66

[...]

....i nic na filmie..

Smutno raczej niż "wild".

[...]

trasa - wierze ze cacy, ale film nudny. nie ma w nim NIC, co opisales wyzej. sama prosta, monotonna jazda.
temat super, ale realizacja lezy.

ps: opisz pls procedury pozyczania motonga w usa. mam to w planie. wlasnie 66 z chicago.

Alex.

Data: 2010-11-05 13:47:41
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-05 03:13, Alex D. B. pisze:

...i nic na filmie..

moze popatrz cos mocniej.

temat super, ale realizacja lezy.

Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
No to co ja teraz zrobie ?
W Hollywood jestem skonczony.

Film jest pamiatkowy, nakrecony przy okazji.
Nie jest jego zadaniem spelnienie jakiegokolwiek oczekiwania ktoregokolwiek precla.
A, bo mi sie przypomnialo. Operatorem kamery jest... Drewniak.
Serio.

ps: opisz pls procedury pozyczania motonga w usa. mam to w planie. wlasnie
66 z chicago.

Prosta sprawa - poprzypierdalasz sie do nich tak jak do mojego filmu i dostajesz za darmo. Najlepiej sie przypierdolic do wlasciciela, tu masz adres: renaudcharrin@yahoo.com

KJ Zdobywca Pewnych Oskarów

Data: 2010-11-05 14:52:23
Autor: Tytus z fabryki
Run for 66
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
 No to co ja teraz zrobie ?
 W Hollywood jestem skonczony.

Kiedy wracasz bo mam cos do rozpicia???

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-05 15:09:04
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-05 14:52, Tytus z fabryki pisze:

Kiedy wracasz bo mam cos do rozpicia???

juz wrocilem.

KJ powracajacy z zagranicy wynajmnie harleya
PS. No dobra, zartowalem

Data: 2010-11-05 19:38:56
Autor: Jasio
Run for 66
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:ib0udd$ot4$1inews.gazeta.pl...

[...]

No nie! Jaki ten internet mały!
Jak jeszcze powiesz, że film montowała Organizacja Zero, to nie uwierzę. (:

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-11-08 19:12:32
Autor: AlF
Run for 66
xwx wrote:
2. niezrozumiały pomysł z dziurami pomiędzy liniami oddzielającymi
pasy?

dziury w srodku i porzeczne wyzlobienia po bokach pomagaja sie obudzic jak sobie przysniesz po nastu godzinach za kolkiem. z autopsji.

Data: 2010-11-02 13:06:50
Autor: Nikanor
Run for 66
On 2 Lis, 14:19, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Na razie krĂłtko:

4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

KJ & Route 66

Ach, wyprawa marzeń. Ale nie ograniczaj się do Tuby. Opisz koniecznie.
Może być z detalami, w odcinkach przez całą zimę.

--
Nikanor
[SH300, DR350, Agility125 - na wydaniu wciąż]

Data: 2010-11-02 13:30:18
Autor: AZ
Run for 66
On 2010-11-02, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Na razie krĂłtko:

Nie mozesz jeszcze pisac bo rece nadal chodza od wibracji?
4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

Az mnie ciarki przeszly jak stanales na podnozkach bo myslale ze bedziesz
na kolo wstawal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-02 14:45:29
Autor: Tytus z fabryki
Run for 66
Siemka

***"KJ Siła Słów" 4 dni, 4 stany, 1600 mil.
http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

Cos sciemniasz z ta 66 ja tam widzialem jakies 89.
Grunt to wygodny woz serwisowy :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-02 07:46:28
Autor: mites
Run for 66
On 2 Lis, 14:45, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

***"KJ Siła Słów" 4 dni, 4 stany, 1600 mil.

>http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

Cos sciemniasz z ta 66 ja tam widzialem jakies 89.
Grunt to wygodny woz serwisowy :)

 a ja myślałem, że wóz serwisowy zaliczył glebę pod koniec i
szlifuje ;)

  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

pozdrawiam! :)

Data: 2010-11-03 12:05:41
Autor: Tytus z fabryki
Run for 66
Siemka
 ***"mites"
 a ja myślałem, że wóz serwisowy zaliczył glebę pod koniec i szlifuje ;)

Co Ty!!! akcja taka byla, ze operator zasnal :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-02 19:48:54
Autor: Magic
Run for 66
KJ Siła Słów napisał(a):
Na razie krĂłtko:

4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

KJ & Route 66

Gratz.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-02 21:04:11
Autor: Kuczu
Run for 66
W dniu 2010-11-02 14:19, KJ Siła Słów pisze:
Na razie krĂłtko:

4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

KJ & Route 66

Taki duzy chlopak a na damskim sportsterze. Tfuj. Jechales tym motocyklem na zlot drag queens ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-02 22:34:29
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-02 21:04, Kuczu pisze:

Taki duzy chlopak a na damskim sportsterze.

no i chuj ze na sporciaku, oprocz tego ze jakbym mial szybe to by bylo lepiej.

Ten irlandzki mechanik tez sie tak lekko ironicznie patrzyl jak go bralem a jak na koniec zobaczyl przebieg po 4 dniach to latal kolo mnie jakby chcial autograf. Bo gosc wiedzial ze taki przebieg za dnia to nie wyd, a w nocy to w gorach jest plus 6 albo plus 8.

Jechales tym
motocyklem na zlot drag queens ?

Wzialem sporta bo chcialem "travel light".

No i dlatego ze teraz banda onanistow chromowo-pojemnosciowych spod znaku legendary co kulaja sie smutnie od baru do baru a przebiegu robia przebiegu w rok tyle co ja przez te 4 a wlasciwie 3 i pol dnia, za to w smianiu sie ze sporciaka pobili wszechswiatowe rekordy moze teraz przyjsc, kleknac i zrobic mi laske.
:-)

KJ

Data: 2010-11-02 23:00:01
Autor: Kuczu
Run for 66
W dniu 2010-11-02 22:34, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-11-02 21:04, Kuczu pisze:

Taki duzy chlopak a na damskim sportsterze.

no i chuj ze na sporciaku, oprocz tego ze jakbym mial szybe to by bylo
lepiej.

A gdybys wzial BT to by Ci bylo wygodniej.

[...]

Na swoim gixxerze pewnie bys nie dal rady bo albo by Ci odpadla dupa albo pekla rama.

Data: 2010-11-03 08:06:53
Autor: Magic
Run for 66
Kuczu napisał(a):
[...]

I pewnie ze 20% droĹźej.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-03 15:01:59
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-03 08:06, Magic pisze:

I pewnie ze 20% droĹźej.

Byloby jakies 200 dolcow drozej za ktoras dyne czy za street glide.

OK, umowmy sie: dla tych ktorzy maja problem z rozmiarem niech bedzie ze byla to kwestia kasy.

Faktem jest ze moto z szyba byloby duzo lepsze, ale gdybym to wiedzial wczesniej to bym takie wzial.

KJ

Data: 2010-11-03 10:07:32
Autor: Odys
Run for 66
On 3 Lis, 15:01, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

byla to kwestia kasy.

Faktem jest ze moto z szyba byloby duzo lepsze, ale gdybym to wiedzial

:) Sporciak jest ok..

Odys

Data: 2010-11-03 22:07:07
Autor: Marcin N
Run for 66

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iarq0p$pnf$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiedziałeś, że szyba jest lepsza niż jej brak? Dziwne...

Data: 2010-11-04 13:19:04
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-03 22:07, Marcin N pisze:

Nie wiedziałeś, że szyba jest lepsza niż jej brak? Dziwne...

Bo ja juz teraz jestem amerykanski glupek w koszulce harleya, z gnatem w reku co najprostszych rzeczy nie wiem, ale umiem zajebac kaktusa z 9 mm.

http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?authkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

KJ redneck

Data: 2010-11-04 13:38:11
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Run for 66

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:iau8bq$sgu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie z 9 tylko z kalacha :)

Nie powinno byc
KJ sila 7,62?

pozazdroscic wycieczki.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2010-11-04 13:54:55
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-04 13:38, Bartłomiej Kacprzak pisze:

http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?authkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

Nie z 9 tylko z kalacha :)

Nie no, kal-tec na zdjeciu to mimo ze taki maly to jednak 9 mm.
Za to kopie jak muł, mocniej niz normalne, duze 9.

Z prawie kalacha bo to jakas rumunia polautomatyczna, ale za to z shotguna tez.

KJ Siła Broni i Siła Pustyni ale niestety nie Desert Eagle

Data: 2010-11-05 14:09:13
Autor: de Fresz
Run for 66
On 2010-11-04 13:54:55 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

Nie z 9 tylko z kalacha :)

Nie no, kal-tec na zdjeciu to mimo ze taki maly to jednak 9 mm.

Mientczak. Prawdziwi tffardziele używają .40, nie mówiąc o jeszcze bardziej menskich kalibrach. No ale w końcu motorek też miałeś mały...

Za to kopie jak muł, mocniej niz normalne, duze 9.

Trza było poprosić o pussy-ammo. I nie piłować tak lufy.

Z prawie kalacha bo to jakas rumunia polautomatyczna, ale za to z shotguna tez.

Pompka rulez. Z niej czuć co to prawdziwa moc obalająca.

KJ Siła Broni i Siła Pustyni ale niestety nie Desert Eagle

deF co lubi demolować popperki.
PS Się Ci coś ęternetowy pamiętniczek wyłożył.

de Fresz

Data: 2010-11-05 14:38:35
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-05 14:09, de Fresz pisze:

Mientczak. Prawdziwi tffardziele używają .40

Ye nie mial zadnego 0.40
Moze jest mientki ?

A kal-tec naprawde kopie - ma chyba mase polowy normalnej 9 wiec cala sila odrzutu zamiast w poruszenie pistoletem idzie w rece.

PS Się Ci coś ęternetowy pamiętniczek wyłożył.

siłasłów.pl ?

dziala, nie dziala silaslow.pl bo zrezygnowalem z  domeny  bez polskich znaczkow.

KJ

Data: 2010-11-05 15:02:49
Autor: de Fresz
Run for 66
On 2010-11-05 14:38:35 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

W dniu 2010-11-05 14:09, de Fresz pisze:

Mientczak. Prawdziwi tffardziele używają .40

Ye nie mial zadnego 0.40
Moze jest mientki ?

Nie wiem, nie macałem. A jest?

A kal-tec naprawde kopie - ma chyba mase polowy normalnej 9 wiec cala sila odrzutu zamiast w poruszenie pistoletem idzie w rece.

Nosi miano najlżejszej 9 ever, musi jobutnie kopać i nie ma prawa być celny powyżej 5 m. Fizyki nie oszukasz.

PS Się Ci coś ęternetowy pamiętniczek wyłożył.

siłasłów.pl ?

dziala, nie dziala silaslow.pl bo zrezygnowalem z  domeny  bez polskich znaczkow.

Aha. W adresie to brak raził, a na juznecie już nie? Wiem, mam dzisiaj strasznie przypierdalancki nastrój. Na pocieszenie se pójdę i poczytam.

de Fresz

Data: 2010-11-05 15:22:11
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-05 15:02, de Fresz pisze:

A jest?

Nie macalem ale chyba nie jest.

> nie ma prawa być
celny powyżej 5 m.

W kaktusa trafialem z tych 10 metrow.
Ale to byl duzy kaktus.

Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg rzutu mysim gownem.

Aha. W adresie to brak raził, a na juznecie już nie?

a tak jakos.

KJ

Data: 2010-11-05 15:41:19
Autor: de Fresz
Run for 66
On 2010-11-05 15:22:11 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

 > nie ma prawa być
celny powyżej 5 m.

W kaktusa trafialem z tych 10 metrow.
Ale to byl duzy kaktus.

Ciężko stwierdzić po napakowaniu go śrutem. W każdym razie z szybkim mozambikiem byłoby ciężko.

Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg rzutu mysim gownem.

Ta jest. Czy inne backup gun. Ale hamerykańce są tffardzi, w rozmiarach subkompakta potrafią też kupować .40, .45 i inne takie radosne kalibry łamiące nadgarstki najdalej przy drugim strzale.

de Fresz

Data: 2010-11-05 15:46:19
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-05 15:41, de Fresz pisze:

Ta jest. Czy inne backup gun. Ale hamerykańce są tffardzi, w rozmiarach
subkompakta potrafią też kupować .40, .45 i inne takie radosne kalibry
łamiące nadgarstki najdalej przy drugim strzale.

No to chyba bez sensu, bo w razie rzeczywistej akcji nie wyobrazam sobie strzelania z takiego czegos z jednej reki, chyba ze ktos lubi odcisk logo broni na czole.

KJ

Data: 2010-11-06 17:11:03
Autor: de Fresz
Run for 66
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
> [...]

No to chyba bez sensu, bo w razie rzeczywistej akcji nie wyobrazam sobie strzelania z takiego czegos z jednej reki, chyba ze ktos lubi odcisk logo broni na czole.

Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
co se ją wcześniej dali odstrzelić?

Pozdro
deF

Data: 2010-11-06 18:34:14
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-06 18:11, de Fresz pisze:

Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
co se ją wcześniej dali odstrzelić?

no wlasnie - jak Ci juz odstrzeli jedna reke i mozesz sie bronic tylko ta druga i takie podobne sytuacje uliczne.

KJ

Data: 2010-11-06 19:00:58
Autor: Leszek Karlik
Run for 66
On Sat, 06 Nov 2010 18:11:03 +0100, de Fresz <defresz@nospam.gazeta.pl>  wrote:

[...]
Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i  tymi, co se ją wcześniej dali odstrzelić?

Przeciętny gangsta - dwoma rękoma nie można trzymać pistoletu poziomo! :-)
(Jak się jest wysokolevelowym gansta to można mieć dwa pistolety i
wtedy to w ogĂłle szacun na dzielni)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-06 18:23:58
Autor: de Fresz
Run for 66
Leszek Karlik <leslie@hell.pl> napisał(a):
> Z jednej rÄ&#65533;ki? A kto w XXI wieku strzela z jednej rÄ&#65533;ki, poza olimpiadÄ&#65533; i  > tymi, co se jÄ&#65533; wczeĹ&#65533;niej dali odstrzeliÄ&#65533;?

PrzeciÄ&#65533;tny gangsta - dwoma rÄ&#65533;koma nie moĹźna trzymaÄ&#65533; pistoletu poziomo! :-)

Ty widziałeś kiedyś gangsta z takim małym pistolecikiem? Nawet 10-latki z
getta mają większe...

(Jak siÄ&#65533; jest wysokolevelowym gansta to moĹźna mieÄ&#65533; dwa pistolety i
wtedy to w ogĂłle szacun na dzielni)

Zwłaszcza Desert Eagle, to są zabawki dla hamerykanckich tffardzieli, a nie
takie 400 gramowe popierdółki.

Pozdro
deF

Data: 2010-11-07 15:31:26
Autor: jeDrASS
Run for 66
On 2010-11-06 18:11, de Fresz wrote:

Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
co se ją wcześniej dali odstrzelić?

strzelania wojskowe odbywają się z jednej..

--
jeDrASS

Data: 2010-11-08 11:02:03
Autor: de Fresz
Run for 66
On 2010-11-07 15:31:26 +0100, jeDrASS <biegnacy_z_siekiera@us.gov> said:

Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
co se ją wcześniej dali odstrzelić?

strzelania wojskowe odbywają się z jednej..

Ale to tylko u nas i już na szczęście nie wszędzie (duża w tym zasługa Iraku i Afganistanu). Nasze dzielne trepy pod wieloma względami tkwią mentalnie w latach 50-60. zeszłego wieku i jeszcze ze 2-3 pokolenia sztabowców z przyległościami muszą się przewalić, aby to znormalniało na szerszą skalę. W każdym razie strzelanie z broni krótkiej z jednej ręki w znakomitej większości sytuacji obronno-zaczepnych, to bardzo delikatnie mówiąc głupota. Ćwiczyć można/trzeba, ale jako dodatek. Lub na olimpiadę, ale tam i broń inna i kaliber i normy czasowe długaśne.

de Fresz

Data: 2010-11-08 19:16:44
Autor: AlF
Run for 66
KJ Siła Słów wrote:
Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg rzutu mysim gownem.

to zelezy

Data: 2010-11-06 08:16:35
Autor: Grzybol
Run for 66
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości
news:iau8bq$sgu$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-03 22:07, Marcin N

ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)

--
Grzybol

Data: 2010-11-06 13:46:24
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-06 08:16, Grzybol pisze:

ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)

w realu jest jeszcze gorzej.

Ale ja to sie umaluje i git a ty juz pozostaniesz ostoja kurestwa w kazamatach godnosci.

KJ

Data: 2010-11-06 14:20:30
Autor: Kuczu
Run for 66
W dniu 2010-11-06 13:46, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-11-06 08:16, Grzybol pisze:

ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)

w realu jest jeszcze gorzej.

Ale ja to sie umaluje i git

Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

Data: 2010-11-06 17:09:36
Autor: de Fresz
Run for 66
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
> Ale ja to sie umaluje i git

Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

Eeeee, to chyba dawno w żadnym monopolowym nie byłeś

Pozdro
deF

Data: 2010-11-06 18:15:38
Autor: Kuczu
Run for 66
W dniu 2010-11-06 18:09, de Fresz pisze:
Kuczu<qczu666@gmail.com>  napisał(a):

Ale ja to sie umaluje i git

Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

Eeeee, to chyba dawno w żadnym monopolowym nie byłeś

To kosmetyki kupuje sie teraz w monopolowym ?

Data: 2010-11-06 18:18:07
Autor: de Fresz
Run for 66

> Eeeee, to chyba dawno w Ĺźadnym monopolowym nie byĹ&#65533;eĹ&#65533;

To kosmetyki kupuje sie teraz w monopolowym ?

Ta, do pielęgnacji wewnętrznej. Bo po wodzie Brzozowej się niemiło odbija.

Pozdro
deF

Data: 2010-11-06 18:37:00
Autor: KJ Siła Słów
Run for 66
W dniu 2010-11-06 14:20, Kuczu pisze:

Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

co Ty kurwa wiesz o nowoczesnych tynkach strukturalnych i w ogole o wspolczesnej chemii budowlanej ?

KJ fasada XXI wieku

Data: 2010-11-06 20:10:57
Autor: Grzybol
Run for 66
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości
news:ib3in2$ivf$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-06 08:16, Grzybol pisze:
ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)
w realu jest jeszcze gorzej.

To dlatego Cie matka porzuciła na ulicy...

Ale ja to sie umaluje i git a ty juz pozostaniesz ostoja kurestwa w kazamatach godnosci.
KJ

Że niby dupy daje za kase? Cos pojebałeś Misiek:-) Z tego co pamiętam, to Tobie wielki Murzyn zerżnął dupsko...

--
Grzybol

Data: 2010-11-08 19:22:43
Autor: AlF
Run for 66
KJ Siła Słów wrote:

http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?authkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

o wlasnie te fotki widzialem wczesniej  (czytam ten watek po "Las Vegas Run - długie")

KJ redneck

:-). no niezupelnie - generalnie classy. aczkolwiek jest jeden detal ktory moze o tym swiadczyc :-P

Data: 2010-11-06 22:05:45
Autor: NESSO
Run for 66
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:iap34k$ib7$1inews.gazeta.pl...
Na razie krótko:

4 dni, 4 stany, 1600 mil.

http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM

KJ & Route 66

w kwietniu 3 stany zrobilem w 1 dzień :) to był hardcore :)

zaliczyłem : kalifornie (LA ) , arizona i colorado

BYŁO MIŁO :)

Run for 66