Run na bank

Data: 2020-01-23 20:31:47
Autor: Robert Tomasik
Run na bank
W dniu 21.01.2020 o 14:33, J.F. pisze:

"Jak informowaliśmy wczoraj, środki jednostek samorządu
terytorialnego nie są objęte gwarancją. Oznacza to, że udało się
uratować tylko 57 proc. pieniędzy samorządów. Pozostałe 43 proc. ma
zostać przeznaczonych na uregulowanie długów banku, które wynoszą 182
miliony złotych."

Czyli podatnik zaplaci ...

To był lokalny bank i sądzę, że środki tam były z lokalnych samorządów.

P.S.3  ... a te samorzady to nie podlegaja prokuratorowi ? W zasadzie
bylo do przewidzenia, tylko trzeba bylo fachowe portale czytac :-)

Upadek banku nie jest normalnym zjawiskiem, za nieprzewidzenie którego -
moim zdaniem - można ścigać skarbnika jakiejś gminy. Po za tym upadły
bank ma pewnie jakieś aktywa, których syndyk mo że dochodzić i odzyska w
ten sposób część środków.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-24 01:20:40
Autor: J.F.
Run na bank
Dnia Thu, 23 Jan 2020 20:31:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

A to nie ma lokalnych podatkow ?

[...]

W tym przypadku w zasadzie przewidzialny.

Po za tym upadły
bank ma pewnie jakieś aktywa, których syndyk mo że dochodzić i odzyska w
ten sposób część środków.

No wlasnie chyba juz nie ma.

J.

Data: 2020-01-27 18:29:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Run na bank

"Robert Tomasik" 5e29f4a4$0$523$65785112@news.neostrada.pl

Upadek banku nie jest normalnym zjawiskiem,

Nie jest.

za nieprzewidzenie którego - moim zdaniem - można ścigać

Wg Ciebie przewidzenie jest trudne?

skarbnika jakiejś gminy.

Może jakiegoś gminnego znaFcę/ekonomistę?
Tylu mądrych, wykształconych a w razie padu -- brak winnych!
Wiesz, co to brak odpowiedzialności czy nieodpowiedzialność?

Winiłbym nie skarbnika, ekonomistę, znaFcę, czy innych wybrańców -- ale wyborców!
Winiłbym i ukarałbym -- tym (tą kwotą) bym ukarał, co stracili w wyniku padu banku.

[gdy ja daję komuś lekkomyślnemu/głupiemu szmal, bo ten
ktoś płacze -- Bóg nakłada na mnie karę równą stracie
tego, co dałem; karze i uznaje swa karę za słuszną!]

Czy wybieramy pijaka na kierowcę wiozącego nasze (wasze -- ja nie mam)
dzieci? Więc dlaczego wybierać nieudaczników do władz? -- bo car kazał?

Po za tym upadły bank ma pewnie jakieś aktywa,

poza

których syndyk mo że dochodzić i odzyska

może

w ten sposób część środków.

Na własne potrzeby. ;)

--