Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?

Data: 2020-01-23 10:29:10
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
Jakie masz wrażenia?

Data: 2020-01-23 05:19:27
Autor: Zenek Kapelinder
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
To zależy kto i co mu wraża.

Data: 2020-01-23 18:39:24
Autor: Runt
Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
W dniu 2020-01-23 o 10:29, z pisze:
Jakie masz wrażenia?

Nie mam tu takiego kanału. A właściwie co cie to obchodzi? Nie rób z psp prywatnej "małpiarni". Chcesz wiedzieć to napisz na @.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-24 09:04:24
Autor: Konopny
Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-01-23 o 10:29, z pisze:
> Jakie masz wrażenia?

Nie mam tu takiego kanału.

To skąd wiesz że kłamią? Od kolegów czy od siostry w białym kitlu?

Data: 2020-01-25 06:52:15
Autor: Runt
Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
W dniu 2020-01-24 o 18:04, Konopny pisze:
użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-01-23 o 10:29, z pisze:
Jakie masz wrażenia?

Nie mam tu takiego kanału.

To skąd wiesz że kłamią? Od kolegów czy od siostry w białym kitlu?

Wybierz co tam sobie chcesz.

Data: 2020-01-24 09:16:11
Autor: z
Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
Znaczy wszystko co wiesz o TVP dostajesz z centrali.

Szkoda bo ja tylko oglądam tvny. Chciałem poszerzyć horyzonty u FACHOWCA ;-)

Data: 2020-01-24 00:33:40
Autor: Bruno Brunowski
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 10:29:19 UTC+1 użytkownik z napisał:
Jakie masz wrażenia?

"'Kasta'. W programie TVP Info przedstawiono historię pani Barbary, która została eksmitowana ze swojego mieszkania. Jak mówi WP Zenon Procyk, były prezes spółdzielni, eksmisja odbyła się "tylko w teorii", bo "w praktyce Barbara tam nie mieszkała". - Nie płaciła czynszu, miała długi. Jestem załamany, jak to zostało przedstawione ludziom - dodaje Procyk.

Pierwszy odcinek programu "Kasta" był poświęcony Spółdzielni Mieszkaniowej Pojezierze z Olsztyna. Opisano historię pani Barbary, która w 1998 roku miała być wyrzucona z własnego mieszkania razem z mężem i szóstką dzieci. Była w dziewiątym miesiącu ciąży. Po eksmisji okazało się, że w ich mieszkaniu zamieszkała córka księgowej ze spółdzielni.

Sprawa trafiła do sądu i ciągnęła się przez 16 lat. Interweniowała senator Lidia Staroń, która również wystąpiła w pierwszym odcinku programu "Kasta".

W programie pojawia się postać Zenona Procyka, byłego prezesa spółdzielni Pojezierze. Lata temu postawiono mu 20 zarzutów - w tym dotyczący wyłudzenia mieszkania od ciężarnej pani Barbary. Został aresztowany, a później uniewinniony. W efekcie Procyk otrzymał prawie 1,7 mln złotych odszkodowania w związku z 20 zarzutami, z których został uniewinniony.

Zenon Procyk w rozmowie z Wirtualną Polską stwierdza, że w programie pojawiło się wiele kłamstw. - Jestem załamany tym, jak przedstawiono to ludziom - mówi Procyk. - Nie mam zamiaru niczego ukrywać. Zależy mi na uczciwym przedstawieniu sprawy - mówi Procyk i przedstawia nam historię pani Barbary na podstawie akt sprawy.

Przydział na własnościowe prawo do mieszkania miała otrzymać w styczniu 1992 roku. Jak przekazuje Procyk, w grudniu 1993 roku, a więc po dwóch latach od przyjęcia mieszkania, Szypulska miała już dług, gdyż nie płaciła czynszu. Otrzymała wezwanie do uregulowania zaległości, początkowo w wysokości 2 300 zł. W związku z brakiem reakcji w marcu 1994 roku SM Pojezierze skierowało pozew do sądu o zapłatę tego zadłużenia. Kobieta długu miała nie uregulować - w lutym 1995 roku spółdzielnia skierowała do sądu pozew o eksmisję Szypulskich. W międzyczasie dług urósł do 8 tys. zł, a kobieta została wykluczona z członkostwa w spółdzielni.

W 1996 roku zapadł wyrok sądu - eksmisja na bruk. Szypulska zaczęła wysyłać prośby o ponowne rozpatrzenie sprawy. Zobowiązała się, że jest w stanie płacić czynsz regularnie. Poprosiła o wstrzymanie eksmisji. To wszystko działo się jeszcze zanim Zenon Procyk został prezesem SM Pojezierze. Na to stanowisko został powołany w lutym 1997 roku i wówczas poznał sprawę Barbary Szypulskiej."
https://wiadomosci.wp.pl/kasta-w-tvp-info-ujawniamy-drugie-dno-historii-pani-barbary-te-informacje-nie-pojawily-sie-w-materiale-6470036937418369a

--
Bruno

Data: 2020-01-24 06:42:50
Autor: Zenek Kapelinder
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
Bo i co że jest jakieś drugie dno. Kaste mogło oglądać kilka milionów ludzi. Artykuł z netu moglo przeczytać kilkanaście tysięcy.

Data: 2020-01-24 07:07:33
Autor: japanizer
On Friday, January 24, 2020 at 11:42:52 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Bo i co że jest jakieś drugie dno. Kaste mogło oglądać kilka milionów ludzi. Artykuł z netu moglo przeczytać kilkanaście tysięcy.

Nie musisz przypominać, że ty z tych nieczytających.

Data: 2020-01-24 07:46:08
Autor: Zenek Kapelinder
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
Czy np. przy dwóch milionach co obejrzeli będzie miało znaczenie że przeczyta 11234 albo 11235?

Data: 2020-01-25 00:17:55
Autor: Pisiorowy Escobar
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
w <0db9ffad-74ea-4aa6-8f06-a0f1929987e8@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Czy np. przy dwóch milionach co obejrzeli będzie miało znaczenie że przeczyta 11234 albo 11235?

nie ma, dlatego zamiast reparacji od niemiec mamy goebbelsa własnej produkcji

niemcy się cieszą i śmieją

chichot historii

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-24 15:00:51
Autor: Runt
W dniu 2020-01-24 o 09:33, Bruno Brunowski pisze:
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 10:29:19 UTC+1 użytkownik z napisał:
Jakie masz wrażenia?

TVP dostosowuje informacje tak by potomkowie "chłopów folwarcznych" cokolwiek rozumieli czyli to co im TVP wciska w dymiące łby.

Data: 2020-01-24 15:01:25
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
Nie moge sie oprzez zeby nie stwierdzic z rozbawieniem:
Wnioskuje ze to POchwala bo ty tez zrozumiales... ;P

Data: 2020-01-25 06:51:38
Autor: Runt
W dniu 2020-01-25 o 00:01, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Takie wnioski wyciągam z komentarzy na portalach. Dociera?

Data: 2020-01-25 02:51:39
Autor: mrbluesky.pl
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
TVP dostosowuje informacje tak by potomkowie "chłopów folwarcznych" cokolwiek rozumieli czyli to co im TVP wciska w dymiące łby. -- - Nie moge sie oprzez zeby nie stwierdzic z rozbawieniem: Wnioskuje ze to POchwala bo ty tez zrozumiales... ;P

Takie wnioski wyciągam z komentarzy na portalach. Dociera? -- -
Czyli POtrzebujesz kwerendy PO opiniach sobie POdobnych zeby wiedziec co krzyczec. Gorzej jak krzyczom "Precz z Kastom!" ;P

Data: 2020-01-25 15:14:59
Autor: Runt
Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
W dniu 2020-01-25 o 11:51, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Niczego nie potrzebuję,a tym bardziej twoich żałosnych komentarzy.

Gorzej jak krzyczom "Precz z Kastom!" ;P

Mało mnie to obchodzi. Nie masz nic do powiedzenia to WON!

Data: 2020-01-24 21:08:38
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
To jednak oglądałeś.

Data: 2020-01-25 06:50:47
Autor: Runt
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
W dniu 2020-01-24 o 21:08, z pisze:
To jednak oglądałeś.

Nie oglądam TVP ponieważ nie mam takiego kanału w UK. Dociera?

Data: 2020-01-25 16:26:01
Autor: z
W dniu 2020-01-25 o 06:50, Runt pisze:
W dniu 2020-01-24 o 21:08, z pisze:
To jednak oglądałeś.

Nie oglądam TVP ponieważ nie mam takiego kanału w UK. Dociera?

Masz komputer. OGLĄDAŁEŚ! Ty SZUJO! ;-)

Data: 2020-01-25 17:51:37
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
Data: 2020-01-26 16:12:42
Autor: Yogi
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
Dnia Sat, 25 Jan 2020 17:51:37 +0100, z napisał(a):

https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-polakow-raport-z-badan-socjologicznych/

Ciapciaku, masz coś nie tak z łechtaczką?

Data: 2020-01-26 18:39:01
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
Yogi też był przedmiotem badań?

Sądząc z tego jak się wyraża to TAK ;-)

Data: 2020-01-25 00:16:47
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r0etaj$sc7$1@news.albasani.net>, Runt <Runt@anakumena.org> napisał(-a):

TVP dostosowuje informacje tak by potomkowie "chłopów folwarcznych" cokolwiek rozumieli czyli to co im TVP wciska w dymiące łby.

to program dla takiego motłochu jak "z"
czego tu oczekiwać ?
oni mają nie myśleć tylko słuchać

informacji i tak nie potrafią znaleźć samodzielnie więc na takich tłuków to
działa

Data: 2020-01-25 15:16:46
Autor: Runt
W dniu 2020-01-25 o 00:16, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Kupa głupków piłujących ryje za michę kociego żarcia.

Data: 2020-01-25 16:30:20
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
Data: 2020-01-25 16:29:00
Autor: z
[...]

Do czytania głąby! ;-)

Data: 2020-01-25 17:42:40
Autor: Runt
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP? - biały gdzie jesteś?
W dniu 2020-01-25 o 16:29, z pisze:
W dniu 2020-01-25 o 00:16, Pisiorowy Escobar pisze:

informacji i tak nie potrafią znaleźć samodzielnie więc na takich tłuków to
działa

https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-polakow-raport-z-badan-socjologicznych/ Do czytania głąby! ;-)

Twoi kumple robia z psp małpiarnię!

Data: 2020-01-25 18:43:21
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP? - biały gdzie jesteś?
Data: 2020-01-25 19:05:46
Autor: u2
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP? - biały gdzie jesteś?
W dniu 25.01.2020 o 18:43, z pisze:
https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-polakow-raport-z-badan-socjologicznych/ Edukacja. Jest takie słowo ;-)

nu paczaj pan, elektorat żydoskiego Peace nie ogranicza się do żydoskich źródeł:)

" Wyborcy PiS nie są biernymi ofiarami propagandy mediów publicznych - blisko połowa z nich uważa je za stronnicze. Dużo częściej niż wyborcy PO deklarują oglądanie programów informacyjnych różnych telewizji, podczas gdy zwolennicy opozycji są wyraźnie bardziej przywiązani do przekazu stacji TVN."

Data: 2020-01-25 00:14:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
w <5e296767$0$518$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Jakie masz wrażenia?

ja oglądałem
propagandowa popierdółka dla motłochu
na polsacie od dawna masz takie programy, z tym że nie propagandowa papka dla
początkujących hitlerjugendów
a podkoloryzowana publicystyka

Data: 2020-01-25 16:31:05
Autor: z
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
Coś w stylu "Czarni na białym"?

Data: 2020-02-07 19:50:02
Autor: Pisiorowy Escobar
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?
w <5e2c5f38$0$514$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Coś w stylu "Czarni na białym"?

sam obejrzyj

Data: 2020-02-08 08:25:05
Autor: Runt
zecie! Oglądałeś juĹź "Kastę" w TVQ1|@ýß
W dniu 2020-02-07 o 19:50, Pisiorowy Escobar pisze:
w <5e2c5f38$0$514$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Coś w stylu "Czarni na białym"?

Co cie to zecie obchodzi?

Data: 2020-02-07 20:42:20
Autor: u2
Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w T VP?
W dniu 25.01.2020 o 16:31, z pisze:
Coś w stylu "Czarni na białym"?

raczej państwo w państwie, ale bez koloryzowania:)

Data: 2020-02-07 12:08:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 7 lutego 2020 20:43:13 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 25.01.2020 o 16:31, z pisze:
> Coś w stylu "Czarni na białym"?

raczej państwo w państwie, ale bez koloryzowania:)

Raczej z koloryzowaniem pod linię przewodnią Partii Matki.

--
Bruno

Data: 2020-02-07 21:19:32
Autor: u2
[...]

te brutuś, ty żyd że tak chętnie gazujesz ?:)

Runcie! Oglądałeś już "Kastę" w TVP?