Runtastic Road Bike Pro...

Data: 2017-05-06 11:31:22
Autor: 2late
Runtastic Road Bike Pro...
.... is free on the Play Store

http://www.androidpolice.com/2017/05/06/deal-alert-runtastic-road-bike-pro-free-play-store-4-99/

Nie sprawdzalem ale moze ktos jest zainteresowany.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-05-09 09:50:37
Autor: Łukasz Kroczka
Runtastic Road Bike Pro...
W dniu 06.05.2017 o 12:31, 2late pisze:
... is free on the Play Store

http://www.androidpolice.com/2017/05/06/deal-alert-runtastic-road-bike-pro-free-play-store-4-99/

Nie sprawdzalem ale moze ktos jest zainteresowany.

2 late 4 free ver? Ściągnąłbym i wypróbował, ale widzę 19,99 PLN nawet z murikańskiego IP.

Data: 2017-05-09 15:59:29
Autor: 2late
Runtastic Road Bike Pro...
On 09/05/2017 8:50 AM, Łukasz Kroczka wrote:
[...]

Bylo - minelo - jak widac.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-05-10 08:57:38
Autor: Piotr Majka
Runtastic Road Bike Pro...
W dniu 09.05.2017 o 16:59, 2late pisze:
[...]

I nie ma czego żałować :) To już lepsze darmowe polskie navime i oczywiście strava :)

Data: 2017-05-10 11:55:50
Autor: Łukasz Kroczka
Runtastic Road Bike Pro...
W dniu 10.05.2017 o 08:57, Piotr Majka pisze:
I nie ma czego żałować :)

Ale sprawdzałeś tę wersję pro? Choć jak trzeba już płacić, to dla mnie bez znaczenia. Mam zainstalowane i skonfigurowane Locus z Brouterem, a i tak używam Stravy i Google Maps...

Data: 2017-05-10 12:26:13
Autor: Piotr Majka
Runtastic Road Bike Pro...
W dniu 10.05.2017 o 11:55, Łukasz Kroczka pisze:
[...]

Tak, sprawdzałem ( i w cholerę innych :) ) - zatrzymałem się na navime i stravie :) choć od niedawna mam jeszcze edge'a ;) ciekaw jestem jego integracji z segmentami stravy :)

Data: 2017-05-12 23:55:05
Autor: Titus Atomicus
Runtastic Road Bike Pro...
In article <5912e3af$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>,
 Lukasz Kroczka <nazwisko.imie@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale sprawdzałeś tę wersję pro? Choć jak trzeba już płacić, to dla mnie bez znaczenia. Mam zainstalowane i skonfigurowane Locus z Brouterem, a i tak używam Stravy i Google Maps...

Ja sciagnalem... i po 5 minutach odistalowalem.
:-)
Po prostu doszedlem do wniosku ze mi sie to nie przyda.
--
TA

Runtastic Road Bike Pro...