Rupta co chceta!

Data: 2010-05-24 21:26:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rupta co chceta!
poniedziałek, 24 maja 2010 15:07. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

http://nasygnale.pl/kat,1025349,title,Orgia-w-gimnazjum-piec-nastolatek-w-
ciazy,wid,12299691,wiadomosc.html

Czyżby zbliżał sie triumf wałkuńskiej filozofii?
Nawet nie chce mi się tego komentować.
Piotr

A dupa tam!
Trzeba jeszcze podziękować tym dziewczynkom, że się rozmnażają i zwiększają przyrost naturalny w Polsce, ne jak jakieśtam pedalstwo.

W myśl filozofii Wschodu nastoletnia dziewczynka to promienna dakini, a tłumienie jej potrzeb seksualnych to jak trzmnie kwiatu pod kloszem -- - prędzej czy później się udusi. Jeśli już mikroekonomia zmusza do tego rodzaju działań, to lepsze niż represje jest założenie Norplanta -- - aczkolwiek lepsza naturalna płodność i libido, skoro nam liczba ludności nie chce przyrastać.

Data: 2010-05-24 21:30:00
Autor: u2
Rupta co chceta!
W dniu 2010-05-24 21:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
Trzeba jeszcze podziêkowaæ tym dziewczynkom, ¿e siê rozmna¿aj± i zwiêkszaj± przyrost naturalny w Polsce, ne jak jakie¶tam pedalstwo.

Tutaj siê zgodzê z tob±, wa³kunie. Nie ma jak stary dobry seks, a nie
pedalstwo.

Data: 2010-05-24 21:57:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rupta co chceta!
poniedziałek, 24 maja 2010 21:30. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Tutaj się zgodzę z tobą, wałkunie. Nie ma jak stary dobry seks, a nie
pedalstwo.

No właśnie w tym od wałkuna jestem lepszy. I robię kurs na egzamin Cambridge Proficiency z angielskiego (Advanced już mam) tudzież posiadam papiery akcyjne.

Dlatego nie myl mnie proszę z tym gościem.

Data: 2010-05-24 22:00:53
Autor: u2
Rupta co chceta!
W dniu 2010-05-24 21:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
No w³a¶nie w tym od wa³kuna jestem lepszy. I robiê kurs na egzamin Cambridge Proficiency z angielskiego (Advanced ju¿ mam) tudzie¿ posiadam papiery akcyjne.

Ty angielski pedale.

Data: 2010-05-24 22:09:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rupta co chceta!
poniedziałek, 24 maja 2010 22:00. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

A na poważnie, co masz przeciwo mnie, że jedziesz na mnie jak na bekona?
Trochę konstruktywizmu w krytyce by się przydało. Jeżeli twoim zdaniem jestem chujem to wskaż powody dla których tak uważasz, a nie rzucaj mięchem na wiatr.

Data: 2010-05-24 22:39:47
Autor: u2
Rupta co chceta!
W dniu 2010-05-24 22:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
A na powa¿nie, co masz przeciwo mnie, ¿e jedziesz na mnie jak na bekona?
Trochê konstruktywizmu w krytyce by siê przyda³o. Je¿eli twoim zdaniem jestem chujem to wska¿ powody dla których tak uwa¿asz, a nie rzucaj miêchem na wiatr.

Jakim miêchem ?

Data: 2010-05-24 22:58:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rupta co chceta!
poniedziałek, 24 maja 2010 22:39. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

Jakim mięchem ?

W odróżnieniu od bekona nie daję dupy facetom.

Data: 2010-05-24 21:32:01
Autor: Piotr
Rupta co chceta!
Dnia Mon, 24 May 2010 21:26:19 +0200, Jakub A. Krzewicki napisa³(a):

A dupa tam!
Trzeba jeszcze podziêkowaæ tym dziewczynkom, ¿e siê rozmna¿aj± i zwiêkszaj± przyrost naturalny w Polsce, ne jak jakie¶tam pedalstwo.

W sumie... Faktycznie to lepsze ni¿ lizanie siê z jakim¶ pedziem z
Rajfajzenbanku w Erlenbachu.
Piotr
--
Czego to wa³kuñstwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 21:58:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rupta co chceta!
poniedziałek, 24 maja 2010 21:32. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

W sumie... Faktycznie to lepsze niż lizanie się z jakimś pedziem z
Rajfajzenbanku w Erlenbachu.
Piotr

Dokładnie.

Rupta co chceta!