Rupta co chceta, czyli ostra jazda bez trzymanki!

Data: 2009-05-14 12:23:46
Autor: abc
Rupta co chceta, czyli ostra jazda bez trzymanki!
Czy ich też obejmą ochroną przepisy o homofobii?

No pewnie. Po to przecież takie przepisy są tworzone.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-14 13:17:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 14 May 2009 12:23:46 +0200, abc napisał(a):

No pewnie. Po to przecież takie przepisy są tworzone.

:-)
Ja miałem na myśli tych, którzy napisali, że seks oralny miedzy
facetami jest obrzydliwy...
Piotr

Data: 2009-05-14 18:04:07
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gugrjd$cev$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy ich też obejmą ochroną przepisy o homofobii?

No pewnie. Po to przecież takie przepisy są tworzone.

OD SWOICH KATECHETOW UCZYLI SIE PEDOFILSTWA !.

CYC

Rupta co chceta, czyli ostra jazda bez trzymanki!