Rupta co chceta po heterycku

Data: 2009-03-13 15:53:46
Autor: Hans Kloss
Rupta co chceta po heterycku
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a): Ja bym napisał "po lewacku" albo "alla levacca" ale... "po heterycku"??!!??
Skonsultowałem sie ze znajomkiem, specjalistą od gwar środowiskowych i się
dowiedziałem że "heterycy" to nazwa jaką PEDAŁY określają między sobą ludzi
normalnych . Zauważ grzesiu, MIEDZY SOBĄ. Tego się trzymaj i określenia
"heteryk" używaj jedynie w rozmowach z kolezankami albo z mężem.
J-23

Data: 2009-03-13 17:52:54
Autor: raff
[...]

No przeciez sie trzyma.

On mysli ze tu ze swoimi kolegami dyskutuje.

R.

Data: 2009-03-13 18:37:22
Autor: Hans Kloss
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
On mysli ze tu ze swoimi kolegami dyskutuje.

Hmmm, jak by go tu z błędu wyprowadzić? Może dać mu delikatnie do zrozumienia
że jest w błędzie..hmmm juz wiem ;).

Grzesiu- ty w dupę rżnięty pedrylu, WON DO SWOICH zboczeńcu jeden!!!!!<<<
J-23

Data: 2009-03-14 10:07:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 13 Mar 2009 18:37:22 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

W dupę? Aleś ty mało oryginalny! Zupełnie jak pezet z tą wódką.

Rupta co chceta po heterycku