Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej

Data: 2015-08-15 11:15:12
Autor: Zenek Kapelinder
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Wiem gdzie można kupić rury stalowe fi 19mm cienkościenne, tanie, lakierowane na wiele kolorów. Do tego co potrzebujesz wypadało by je czymś pomalować w środku żeby nie rdzewiały. Rury są w odcinkach od pół metra do chyba tzrech metrów. Maam pytanie. Czy to nie ty kiedyś się do mnie przypierdalałeś?

Data: 2015-08-15 22:26:06
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-15 20:15, Zenek Kapelinder wrote:
 Czy to nie ty kiedyś się do mnie przypierdalałeś?

A możesz dokladniej opisać czynność przypierdalania? Bo niuanse j. polskiego sa mi obce a nie kojarzę.

Data: 2015-08-15 14:15:43
Autor: Zenek Kapelinder
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Rurka jest fajna. Na zewnątrz pomalowanana czymś czego nie daje się w normalnym używaniu zadrapać. leciutka. Wada to że nie zawsze dostępna jest w jakimś konkretnym kolorze. No i łatwa w kupnie. Można w wielu sklepach, można przez net.

Data: 2015-08-16 12:15:24
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-15 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
Rurka jest fajna.

No ba, ale która rura?

Data: 2015-08-16 03:52:53
Autor: Zenek Kapelinder
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

Data: 2015-08-16 13:09:04
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-16 12:52, Zenek Kapelinder wrote:
Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

"Wiem gdzie mozna kupić". Więc poprosze o namiar.

Data: 2015-08-16 04:26:27
Autor: Zenek Kapelinder
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

Data: 2015-08-16 14:07:53
Autor: Sebastian Biały
[OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
On 2015-08-16 13:26, Zenek Kapelinder wrote:
Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

Trolling. Robisz to źle.

Data: 2015-08-16 05:22:49
Autor: Zenek Kapelinder
[OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Jaki troling. Grzecznie jak zawsze o coś pytam. Jak pytasz o rurkę to też trolujesz czy tylko pytasz? Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania. Odpowiadający ma prawo stawiać warunki. To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

Data: 2015-08-16 19:04:01
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-16 14:22, Zenek Kapelinder wrote:
Grzecznie jak zawsze o coś pytam.

Pytasz o coś co nie ma definicji. Chyba że u dresów na ławce pod blokiem.

Jak pytasz o rurkę to też trolujesz czy tylko pytasz?

Tylko pytam. Jak troluje to większość widzi jak na dłoni poza celem trolowania.

Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania.

Thank you Captain Obvious.

Odpowiadający ma prawo stawiać warunki.
To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

Twojej nie potrzebuje. Nie posiadasz nic czego bym pragnał w tej chwili.

EOT.

Data: 2015-08-16 11:58:02
Autor: Zenek Kapelinder
[OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Sam wybrałeś. Pamiętliwy nie jestem i bez wzglęu na to jaka by była odpowiedź to bym ci napisał gdzie kupić taką ładną i tanią rurkę fi19. Ale teraz, chyba rozumiesz że nie mogę.

Data: 2015-08-16 14:57:01
Autor: JK
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

A kto się do ciebie nie przypierdalał, kogutku?
Tak już masz, taką właściwość "przypierdalalność" na wysokim poziomie.

JK

Data: 2015-08-15 16:07:52
Autor: Pszemol
On 2015-08-15 20:15, Zenek Kapelinder wrote:
 Czy to nie ty kiedyś się do mnie przypierdalałeś?

A możesz dokladniej opisać czynność przypierdalania?
Bo niuanse j. polskiego sa mi obce a nie kojarzę.

No i znów to robisz! :-)))
Zamiast odpowiedzieć tak/nie przypierdzielasz się!

Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej