Rurka do buklaka na wode

Data: 2012-03-20 18:40:23
Autor: Jacek Maciejewski
Rurka do buklaka na wode
Dnia Tue, 20 Mar 2012 16:35:15 +0100, Tomek Banach napisał(a):

gdzie szukać czego¶ takiego.

Wpadnij do jakiegos samochodowego sklepu i kup wężyk do paliwa czy
spryskiwaczy.
--
Jacek

Data: 2012-03-20 11:18:59
Autor: Rowerex
Rurka do buklaka na wode
On 20 Mar, 18:40, Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> wrote:
Dnia Tue, 20 Mar 2012 16:35:15 +0100, Tomek Banach napisał(a):

> gdzie szukać czego¶ takiego.

Wpadnij do jakiegos samochodowego sklepu i kup wężyk do paliwa czy
spryskiwaczy.

A pojemnik i pompa do spryskiwacza jako bukłak ;-) S±dzisz, że taka
rurka ma atesty do kontaktu z żywno¶ci±?  Z drugiej strony, je¶li
ohydnie cuchn±ce bidony maj± atesty, to co owe atesty s± warte?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-03-20 18:29:10
Autor: piecia aka dracorp
Rurka do buklaka na wode
Witam

Ja bym poszedł do jakiegoś sklepu ogrodniczego lub akwarystycznego i szukał przezroczystej rurki. Nie wiem z czego są robione ale zazwyczaj są bezwonne lub małowonne.
Po za tym rurkę od bukłaka da się wyczyścić. Potrzeba kawałek drutu i szmatka.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-21 16:07:48
Autor: Tomek Banach
Rurka do buklaka na wode
On 2012-03-20 19:29, piecia aka dracorp wrote:

Po za tym rurkę od bukłaka da się wyczyścić. Potrzeba kawałek drutu i
szmatka.

W sumie probowałem tylko kawałek ale szło średnio. Któryś z rozpuszczanych izo* okazał się strasznie i trwale paskudzący. Co ciekawe sam zbiornik bez śladów.

--
Tomek

Data: 2012-03-21 17:14:32
Autor: piecia aka dracorp
Rurka do buklaka na wode
Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:07:48 +0100, Tomek Banach napisał(a):

W sumie probowałem tylko kawałek ale szło średnio. Któryś z
rozpuszczanych izo* okazał się strasznie i trwale paskudzący. Co ciekawe
sam zbiornik bez śladów.
Takie przebarwienia też mam i też nie mogę ich doczyścić. Jak dobrze pamiętam to isostar to zrobił.

--
piecia aka dracorp

Rurka do buklaka na wode