Rurka do buklaka na wode

Data: 2012-03-20 21:11:44
Autor: biodarek
Rurka do buklaka na wode
W dniu 2012-03-20 16:35, Tomek Banach pisze:
Witam,

Rurka w moim zbiorniku zgnila straszliwie, ktoś przerabiał własnoręczną
wymianę ? Tak się zastanwiam czy ona ma być z jakiegoś konkretnego
matariału i gdzie szukać czegoś takiego.

Ta oryginalna rurka, w moim wypadku Camelbaka, jest jakby dwuwarstwowa. Gruba rurka zewnętrzna i wewnętrzna warstwa folii. Wiem, bo kiedyś przyciąłem mętny kawałek przy ustniku i teraz podczas wkładania zaworu rozdwaja mi się niefajnie.

--
biodarek

Data: 2012-03-21 15:08:32
Autor: Tomek Banach
Rurka do buklaka na wode
On 2012-03-20 21:11, biodarek wrote:

Ta oryginalna rurka, w moim wypadku Camelbaka, jest jakby dwuwarstwowa.
Gruba rurka zewnętrzna i wewnętrzna warstwa folii. Wiem, bo kiedyś
przyciąłem mętny kawałek przy ustniku i teraz podczas wkładania zaworu
rozdwaja mi siÄ™ niefajnie.

O dobrze ze nie mam camelbaka w takim razie :)

--
Tomek

Rurka do buklaka na wode