Rurka termokurczliwa jako osłonka na linki

Data: 2015-09-04 18:17:11
Autor: Maciek
Rurka termokurczliwa jako osłonka na linki
Konkretnie chodzi mi o to, czy taki rowerek pozostawiony na słońcu nie
spowoduje, że w.w. nie skurczy się unieruchamiając linkę :-)

Z tego co kojarzę na rurkę krótkotrwałe 100C nie robi większego wrażenia, zawsze grzeje je powyżej 150C ;-)
No ale nie mam 100% pewności jak się zachowa taka rurka pozostawiona na godziny w pełnym słońcu. Czy aby nie dostanie jakiegoś częściowego skurczu (chociaż wąpię).
Zresztą zawsze możesz użyć odpowiednio większej rozmiarówki na tyle aby po podgrzaniu miała *gwarantowany luz na lince ;-)

(*) rurki kurczą się do pewnego momentu, im większa rozmiarówka, tym większy pozostaje w nich otwór po podgrzaniu.

Data: 2015-09-04 18:24:02
Autor: Maciek
Rurka termokurczliwa jako osłonka na linki
Zresztą zawsze możesz użyć odpowiednio większej rozmiarówki na tyle aby
po podgrzaniu miała *gwarantowany luz na lince ;-)

Znaczy się precyzując chodzi mi o to aby ją podgrzać od razu, niech się skurczy ile może.
Jej rozmiar należałoby dobrać tak aby po podgrzaniu, rurka luźno się przesuwała po lince i aby nie tworzyła się szczelina pomiędzy kołnierzem rurki a linką ;-)

Rurka termokurczliwa jako osłonka na linki