Data: 2015-09-04 14:50:35 | |
Autor: Ignac | |
Rurka termokurczliwa jako os³onka na linki | |
W dniu pi±tek, 4 wrze¶nia 2015 15:12:03 UTC+2 u¿ytkownik TheGhost napisa³:
Mam nastêpuj±ce pytanko. Tu masz gotowce: http://www.trybik.pl/alligator-koncowka-pancerza-5mm-srebrna.html |
|
Data: 2015-09-04 15:35:37 | |
Autor: TheGhost | |
Rurka termokurczliwa jako os³onka na linki | |
=> Ignac: po co wydawaæ 4 zeta + 7,99 zeta za przesy³kê + czekaæ tydzieñ a¿ przyjdzie jak idziesz do Brico, kupujesz rurki termokurczliwe za 2 zeta i problem rozwi±zany ;-)
Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2015-09-05 08:03:04 | |
Autor: Ignac | |
Rurka termokurczliwa jako os³onka na linki | |
W dniu sobota, 5 wrze¶nia 2015 00:35:40 UTC+2 u¿ytkownik TheGhost napisa³:
=> Ignac: po co wydawaæ 4 zeta + 7,99 zeta za przesy³kê + czekaæ tydzieñ Zgoda, ale takiej full, wypas, profesjonal wersji rêczn± robot± nie osi±gniesz(koszulka nie skurczu siê tak idealnie jak ta na oryginale). Ponadto, s± linki ze smarem, szczelne, które by Ci problem rozwi±za³y, je¶li je¼dzisz po DNA-ch jezior i rzek. Normalne linki( u mnie wytrzymuj± 7-8 kkm), nawet nie zd±¿± zardzewieæ, bo siê urywaj± i wymieniam je na nowe. Je¶li je¼dzisz rok, dwa ( nie wiem jak intensywnie i w jakich warunkach) i pojawia siê problem: nie wskakiwania ³añcucha np. na najmniejsz± koronkê, lub powolnego dzia³ania przerzutek, to problem nie le¿y w lince, tylko w przerzutkach. Czy¶cisz je ³adnie, z potem WD-40 i pêdzelkiem do plakatówek smarujesz te poszczególne sworznie przerzutek, bo tam zbiera siê tyci, tyci mikro kurz, który je w korpusach przerzutek zaciera-stawia im opór. Czym innym tego nie posmarujesz, ale dziêki temu przerzutki odzyskuj± pierwotn± ruchomo¶æ, ponadto ja jestem zwolennikiem smarowania olejem pancerzy w ¶rodku, maluje linkê olejem i przeci±gam kilka razy w pancerzu, ale tak, ¿eby olej potem z pancerza nie kapa³. |
|