Rurki przelewowe przy wtryskiwaczach, stary diesel.

Data: 2009-09-15 22:04:14
Autor: Adam Szewczak
Rurki przelewowe przy wtryskiwaczach, stary diesel.
Hej.

Jakie rurki montujecie, te pomiedzy wtryskiwaczami. Przelewowe. Bo ostatnio wymienialem wiosna i juz przy wtryskach porobily sie luzy w zwiazku z czym sa nieszczelnosci.

Wczesniej mialem jakies takie potwornie grube, tez sie wyrobily. Potem kupilem takie w osnowie materialowej (wygladajace jak takie w oryginale)

Macie jakies patenty.

PZDr
Adam

Data: 2009-09-15 22:44:29
Autor: B.P. \(pobo\)

"Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message news:h8orvu$rsm$1news.onet.pl...
Hej.

Jakie rurki montujecie, te pomiedzy wtryskiwaczami. Przelewowe. Bo ostatnio wymienialem wiosna i juz przy wtryskach porobily sie luzy w zwiazku z czym sa nieszczelnosci.

Dziwne to co piszesz bo w jednym moim aucie mają kilkanaście lat i nie ma takich problemów.
Może masz zbyt długie rurki i wpadają w wibracje przy pracy silnika? Może powinieneś je przymocować do bloku silnika zapinką? A może użyj "ciaśniejszej" rurki....

pobo

Data: 2009-09-15 23:18:00
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "B.P. (pobo)" <pobo2000@spamu.nie.lubie.poczta(dot)onet.pl> napisał w wiadomości news:h8oubs$t3q$1mx1.internetia.pl...

[...]

    Krotszych sie nie da bo beda za bardzo naciagniete. Ale owszem wibracje sa no bo to dosc stary klekot.

PZDr
Adam

Data: 2009-09-16 00:04:07
Autor: WIHEDCNF
Rurki przelewowe przy wtryskiwaczach, stary diesel.

Użytkownik "Adam Szewczak"
[...]

Wydaje się, że należy zastosować jakieś rurki silikonowe odporne na wysoką temperaturę, rurka ze zwykłego plastiku czy PCV dość szybko straci szczelność a do tego pewnie stanie się twarda, ale przyznam, że ja w moich autkach nigdy nie miałem tego problemu, bo te rurki były "nieśmiertelne"

Data: 2009-09-16 08:04:51
Autor: Czarek Daniluk
Adam Szewczak pisze:

   Krotszych sie nie da bo beda za bardzo naciagniete. Ale owszem wibracje sa no bo to dosc stary klekot.

PZDr
Adam

A Biodiesla mu nie zalewasz przypadkiem ??
Jak tak to już masz odpowiedź dlaczego Ci tak lecą :D

U mnie po jakichś 30kkm na bio zaczeła ciec pompa spod nastawnika, na jutro jestem umówiony na uszczelnienie ;) 250zł :D

Po tym że przepaliłem tego pewnie z 2500 litrów to i tak zarobiłem :)

Jak narazie przelewy są ok i reszta przewodów też.

Co najśmieszniejsze to jak bio było w baku to nic nie podciekało, jak teraz 2 baki zacząłem zalewać ropę to przy drugim baku zaczeło lecieć :D może nie ma to nic wspólnego z bio, ale kto to tam wie :D

Pozdrawiam !!

Data: 2009-09-16 09:43:28
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:h8puod$s06$1news.onet.pl...
Adam Szewczak pisze:

[...]

    Jezdze na Bio od, narazie jakies ~40.000km. Tez mam takie podejrzenie, narazie wymienialem przewody od/do filtra ale te byly jakies koszmarnie stare i jak kupowalem nowy to taki z atestem na bio.
Natomiast fakt ze te przelewowe to kupilem jakies zwykle.
Zasadniczo tragedii niema bo te rurki to kosztuja jakies grosze.

PZDr
Adam

Data: 2009-09-16 19:06:41
Autor: Karolek

Adam Szewczak pisze:

[...]

250zl za wymiane uszczelki pod nastawnikiem?
Troche drogo.

Karolek

Data: 2009-09-16 20:59:45
Autor: wowa

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8orvu$rsm$1news.onet.pl...
Hej.

Jakie rurki montujecie, te pomiedzy wtryskiwaczami. Przelewowe. Bo ostatnio wymienialem wiosna i juz przy wtryskach porobily sie luzy w zwiazku z czym sa nieszczelnosci.

Normalny, gumowy, zbrojony przewód paliwowy. Odpowiedniej średnicy (dla beczki to było 4mm, chyba :) ) Kiedyś do dostania w każdym sklepie motoryzacyjnym. Żadne plastiki bo pękają.
Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)

Rurki przelewowe przy wtryskiwaczach, stary diesel.