Ruscy „wyzwoliciele” na Ukrainie ponos zą ciężkie straty

Data: 2014-10-11 08:32:44
Autor: u2
Ruscy „wyzwoliciele” na Ukrainie ponos zą ciężkie straty
widac, ze nie sa mile widziani w Donbasie:)

http://wpolityce.pl/swiat/217568-rosyjscy-wyzwoliciele-na-ukrainie-ponosza-ciezkie-straty-zginelo-ich-juz-ponad-4-tysiace

Rosyjscy „wyzwoliciele” na Ukrainie ponoszą ciężkie straty. Zginęło ich już ponad 4 tysiące

Już ponad cztery tysiące rosyjskich żołnierzy zginęło na Ukrainie. Takie dane przytacza rosyjska obrończyni praw człowieka Jelena Wasiliewa. Ujawniła też po co tak często w rejon walk jeździ białymi ciężarówkami rosyjska „pomoc humanitarna”: m.in. po trupy poległych.

Wasiliewa jest twórczynią facebookowej grupy „Ładunek 200 z Ukrainy do Rosji”. „Ładunek 200” to nazwa jeszcze z okresu agresji sowieckiej na Afganistan. Taki kryptonim nosiły transporty ciał zabitych żołnierzy. Według Wasiliewej liczba czterech tysięcy zabitych w walkach przeciwko Ukraińcom to liczba wstępna

Jest to liczba przybliżona, ale według naszych danych to około 4 tysięcy żołnierzy. Ilu możemy do tego dodać po walkach o lotnisko w Doniecku? Od 400 do 700 ludzi
— powiedziała Wasiliewa na konferencji prasowej na Ukrainie i dodała, że ciężarówki z zabitymi obserwowane są na terytorium Ukrainy, a gdy przekroczą rosyjską granicę ślad po nich ginie.

To właśnie Wasiliewa jako pierwsza poinformowała świat, że na pograniczu rosyjsko-ukraińskim poruszają się ciężarówki-krematoria, w których spalane są ciała poległych Rosjan.

Aktywistka ujawniła też, że rosyjscy żołnierze, którzy przewidują, że mogą dostać rozkaz wyjazdu na Ukrainę piszą podania o zwolnienie z armii. Spotykają ich za to szykany ze strony władz i Wasiliewa zapowiedziała, że uruchamia akcję pomocy prawnej dla niedoszłych „ochotników”.
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-11 08:44:34
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5438cf0e$0$18080$65785112news.neostrada.pl...
[...]

~amon 2014-10-10 (20:04)

4 tys?? A nie mozna bylo napisac ze 40tys.....

Jan Paweł 126p 2014-10-10 (20:37)

Ta Wasiliewa to najpewniej jakaś rosyjska mutacja Macierewicza.

~eni 2014-10-10 (21:11)

Agencja prasowa SZMATA.pl. Idealne dla KRETYN.com.

~a 2014-10-10 (21:04)

a ruski o tym wiedza czy dowiaduja sie od propagandy watykanczykow w polsce
katolickiej ???? socjotechnika dla prymitywnego watykanczyka, faszysci
hitlera tez tak pisali o innych !! polecam artykul ,, zydowski pucz na
ukrainie.....,, oraz ,, zbrodnie w odessie...,,

~hahaha 2014-10-10 (21:31)

Zeby tam bylo 4 tys ruskich zolnierzy to ta banderowska zbieranina w
klapkach byla by nd drugi dzien juz na polskiej granicy proszac o azyl w
Bieszczadach. Dzisiaj dwa oddzialy policyjne w okolicach Luganska przeszly
na strone separatystow.

~ciemny narod 2014-10-10 (20:58)

POlska ma tez rece ubabrane we krwi. Ale tak rozkazali ci co zamieskuja
Wzgórza Golan.

~hehehehe 2014-10-10 (21:24)

aktywistka za dolce i szekle ..a wp w to graj brednie aż miło

~lobo 2014-10-10 (20:47)

NATO podaje że na Ukrainie działało od 1000 do 3000 rosyjskich żołnierzy.
Raczej trudno oskarżać NATO o prorosyjską propagandę. To jak ta baba
policzyła te 4 tyś trupów? Nie jestem za jednymi ani drugimi, ale ta
ukraińska propaganda jest już naprawdę infantylna. Ludzie trochę rozsądku.

~ims 2014-10-10 (21:50)

A propaganda żydo-ukrowska kwitnie!

~taki z Polski 2014-10-10 (21:34)

Rosjanie odmawiają walki szczególnie po tym co ukraińcy robili z ich
rodakami w Odessie......

~tug 2014-10-10 (21:34)

Super propaganda...A ukrów zginęło raptem czterech.

~lol 2014-10-10 (20:51)

czemu nie 4 miliony? co za bzdury...

~NEMO 2014-10-10 (20:43)

UKRAINSKA PROPAGANDA.Zgineło niby 500 ukrainców i 4000 rosjan

~kurka wodna 2014-10-10 (20:42)

widzę że amerykanie dalej pompują dolce w rożnych " spontanicznych
aktywistów"

~krk 2014-10-10 (20:25)

Brednie. Rosjanie powinni wyłapać piątą kolumnę opłacaną przez amerykanów,
właśnie pokroju tej "aktywistki". Na szczęście wojsko rosyjskie jest silne i
jeżeli kiedykolwiek wejdzie na Ukrainę (bo póki co są tam tylko ochotnicy),
to pobije banderowców w tydzień dochodząc do Lwowa. Jeśli tylko zechcą.

~kizook 2014-10-10 (20:10)

Nie ma to jak wierzyć aktywistce konsultującej się i biorącej "środki" w
ambasadzie USA. Samych Ukraińców zginęło mniej, chyba nie chcecie
powiedzieć, że armia rosyjska jest słabsza od banderowców?

~TylkoPolska 2014-10-10 (20:17)

Dotychczas w konflikcie o Donbas zginęło około 5-7 tys. żołnierzy (zarówno
wojskowych jak i nacgwardzistów) oraz najemników walczących po stronie
ukraińskiej, natomiast liczba 4 tys. zabitych separatystów (jakich
żołnierzy?) jest zawyżona, na pewno jest to 2 tys, bojowników, niektóre
źródła mówią o 3 tysiącach, natomiast straty wśród cywilów są trudne do
oszacowania jednak na pewno śmierć poniosło kilka tysięcy ludzi, głównie są
to ofiary ostrzałów artyleryjskich prowadzonych przez siły rządowe.

~Realista 2014-10-10 (20:31)

Nawet trzy tysiące Ukraińców może być oskarżonych o dezercję. Ukraińska
prokuratura wojskowa tłumaczy to chaosem na froncie. Do chwili obecnej
wszczęto 222 postępowania karne związane z dezercją. Obejmują one łącznie
ponad trzy tysiące ukraińskich żołnierzy.

METE..... 2014-10-10 (20:55)

OTO JAK DZIAŁA PROPAGANDA UKRAIŃSKA W POLSCE,NA WSCHODZIE UKRAINY MIESZKAJĄ
ROSJANIE A WOJSKA UKRAIŃSKIE PRZYSZŁY Z ZACHODU, WIĘC STRZELAJĄ DO MIAST I
WSI GDZIE MIESZKAJĄ ROSJANIE,NIEDAWNO NA PORTALACH PISANO,ŻE W CAŁEJ WOJNIE
UKRAIŃSKO-ROSYJSKIEJ ZGINĘŁO OKOŁO 4000 LUDZI, WIĘC WYNIKA ŻE Z UKRAIŃCÓW
NIKT NIE ZGINĄ ,JEST TO DOWÓD NA KŁAMSTWA WYPISYWANE NA PORTALACH.

~j 2014-10-10 (20:11)

ale brednie Boże Jedyny nikt nie potrafi przedstawić jakichkolwiek dowodow
na obecność wojs FR na Ukrainie, ale gadać to każdy potrafi "aktywistka"
znaczy opłacany przez zachod Hipis

~gosc 2014-10-10 (21:55)

A jak jest z żołnierzami ukraińskimi? Podobno na stronę separatystów
przechodzą całe oddziały!

~Polak 2014-10-10 (21:55)

O ile mi wiadomo to Ukraina swego czasu zakupiła od Węgrów około 80 czołgów
T-72 po 8 tys dolarów sztuka i pozniej powstały zdjecia ze to niby rosjanie
najechali ich kraj :) Smieszy mnie to a Hameryka nie daje sobie rady ze
zwalczeniem powstancow. Wszystko jest winą Hamerykanskiej demokracji i
oczywiscie żydów ktorzy chca smierci Gojów czyli naszej. Żydzi to prawdziwi
terrorysci swiata... Pozdrawiam i milego wieczoru życze

Data: 2014-10-11 09:15:56
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5438cf0e$0$18080$65785112news.neostrada.pl...
widac, ze nie sa mile widziani w Donbasie:)

http://tiny.pl/q6z4z

MW

Data: 2014-10-12 13:04:05
Autor: Marek
Ruscy "wyzwoliciele" na Ukrainie ponosz cikie straty
W dniu sobota, 11 padziernika 2014 09:15:56 UTC+2 uytkownik MarkWoydak napisa:
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:5438cf0e$0$18080$65785112news.neostrada.pl...

> widac, ze nie sa mile widziani w Donbasie:)

http://tiny.pl/q6z4z

MW

Gd na Ukrainie byl zaplanowana akcj. Teraz wyzwoliciele chca stworzyc na Ukrainie dobrobyt.

Data: 2014-10-12 22:45:31
Autor: A. Filip
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
W dniu sobota, 11 października 2014 09:15:56 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5438cf0e$0$18080$65785112news.neostrada.pl...

> widac, ze nie sa mile widziani w Donbasie:)

http://tiny.pl/q6z4z
MW

Głód na Ukrainie byl zaplanowana akcją. Teraz wyzwoliciele chca stworzyc na
Ukrainie dobrobyt.

A to nie USA z UE wyzwoliły większość Ukrainy z niewoli tańszego gazu? --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Z przodu głowę głaszcze, a z tyłu ucina.  (Przysłowie jakuckie)

Data: 2014-10-14 05:54:27
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 22:45 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

MW

Gd na Ukrainie byl zaplanowana akcj. Teraz wyzwoliciele chca  stworzyc na

A to nie USA z UE wyzwoliy wikszo Ukrainy z niewoli taszego gazu?

Sam to wymylie idioto?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-12 23:21:18
Autor: u2
W dniu 2014-10-12 o 22:04, Marek pisze:
Gd na Ukrainie byl zaplanowana akcj. Teraz wyzwoliciele chca stworzyc na Ukrainie dobrobyt.

oczywiscie, ale najpierw musza przejsc przez glod:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-12 23:31:44
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:543af0ce$0$3176$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-12 o 22:04, Marek pisze:
Gd na Ukrainie byl zaplanowana akcj. Teraz wyzwoliciele chca stworzyc na Ukrainie dobrobyt.

oczywiscie, ale najpierw musza przejsc przez glod:)

Tak jak Polacy po 1989 roku, na razie przechodzimy gd 25 lat, a koca godu nie wida nawet na horyzoncie......

boukun

Data: 2014-10-11 09:21:31
Autor: A. Filip
Ruscy "wyzwoliciele" na Ukrainie ponoszą ci nie podano?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

[...]

To ilu zginęło obrońców demokracji po euro-majdańsku? Jak zginęło (dużo) więcej to rząd Ukrainy jest do dupy.
Jak zginęło (dużo) mniej to teza o wysyłce przez Putina zorganizowanych
oddziałów wojskowych się nie znacząco wali no chyba że Krym Ukrainie odebrała
też banda umundurowanych partaczy.

Mnie intrygują propagandowe oszołomy które nie starają się patrzeć przynajmniej
dwa propagandowe ruchy naprzód.

P.S. A przysłowie w sygnaturce się naprawdę super trafnie _wylosowało_ :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
To tak, jakby dwóch łysych szukało sobie wszy na głowie.

Ruscy „wyzwoliciele” na Ukrainie ponos zą ciężkie straty