Ruscy ciągle srają z okazji 1 września...

Data: 2009-08-29 08:36:32
Autor: Tzva Adonai
Ruscy ciągle srają z okazji 1 września...
Chorzy ludzie...

***

Wywiad rosyjski: Józef Beck był agentem niemieckiego wywiadu!

Służba Wywiadu Zagranicznego (SWR) Rosji uznała ministra spraw
zagranicznych przedwojennej Polski Józefa Becka za agenta niemieckiego
wywiadu. Informacja o rzekomej agenturalności Becka widnieje na
stronie internetowej SWR. Zamieszczono ją w notatce na temat
nakręconego przez SWR filmu dokumentalnego "Trzy konferencje",
opowiadającego o Teheranie, Jałcie i Poczdamie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6979525,Wywiad_rosyjski__Jozef_Beck_byl_agentem_niemieckiego.html

Data: 2009-08-29 09:09:43
Autor: Aron
Ruscy ciągle srają z okazji 1 września...
no to przeciez gdyby byl agentem niemieckim to by oddal im ten Gdansk
i korytarz, czyz nie?

aron

Data: 2009-08-29 18:17:19
Autor: boukun
Ruscy ciagle sraja z okazji 1 wrzesnia...

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:956a2203-830a-458c-b0a5-af7531630bf0n2g2000vba.googlegroups.com...
no to przeciez gdyby byl agentem niemieckim to by oddal im ten Gdansk
i korytarz, czyz nie?

aron

Lizali dupe nie tym, co trzeba... Ruski byl sprytniejszy i tez zawarl pakt z Hitlerem...

boukun

Data: 2009-08-29 20:40:33
Autor: jadrys
Aron pisze:
no to przeciez gdyby byl agentem niemieckim to by oddal im ten Gdansk
i korytarz, czyz nie?

aron

MĂłgł być, i najprawdopodobniej _był_ .. PrzecieĹź  jego działanie właśnie na to wskazują.. Robił dokładnie to, o co chodziło Hitlerowi. Myślisz Ĺźe chodziło mu o jakiś korytarz?

Data: 2009-08-29 21:13:32
Autor: Piotr
Ruscy ciągle srają z okazji 1 wrześn ia...
Dnia Sat, 29 Aug 2009 20:40:33 +0200, jadrys napisał(a):

Mógł być, i najprawdopodobniej _był_ .. Przecież  jego działanie właśnie na to wskazują.. Robił dokładnie to, o co chodziło Hitlerowi. Myślisz że chodziło mu o jakiś korytarz?

:-)
A ty dalej sobie jadrysiu jajca robisz.
Piotr

Data: 2009-08-29 21:40:18
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie rozumiem - myślisz że gdyby Beck sie zgodził na "korytarz" to Hitler byłby szczęśliwy? Przecież gdyby Beck się zgodził, to spieprzyłby mu całą koncepcję "drang nach osten".

Data: 2009-08-29 13:17:03
Autor: Aron
On 29 Sie, 21:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie rozumiem - myślisz że gdyby Beck sie zgodził na "korytarz" to Hitler
byłby szczęśliwy? Przecież gdyby Beck się zgodził, to spieprzyłby mu
całą koncepcję "drang nach osten".

No jednak Hitler stracil w Polsce troche zolnierzy i sprzetu bojowego
ktory pewnie przydalby sie potem pod Kurskiem, nie? Chodzilo mu o to
zeby Polske koniecznie zajac droga zbrojna?

aron

Data: 2009-08-29 22:40:31
Autor: jadrys
Aron pisze:
[...]

Musiał zbrojnie.. Ogół Polaków  nienawidził  Szwabów.  Więc wojna była nieunikniona.  Paru  niemieckich agentów  w Polskim rządzie to za mało żeby jej uniknąć..

Data: 2009-08-29 13:46:17
Autor: Aron
On 29 Sie, 22:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Musiał zbrojnie.. Ogół Polaków  nienawidził  Szwabów.  Więc wojna była
nieunikniona.  Paru  niemieckich agentów  w Polskim rządzie to za mało
żeby jej uniknąć..

No to skoro wojna byla nieunikniona to dlaczego Rosjanie twierdza, ze
gdyby Polska oddala Gdansk Hitlerowi to wojny by nie bylo?

aron

Data: 2009-08-29 23:25:41
Autor: jadrys
Aron pisze:
[...]

Kto by tam zrozumiał ruskich.. Mówią to co i jest wygodne w danej chwili..

Data: 2009-08-29 21:51:32
Autor: Piotr
Ruscy ciągle srają z okazji 1 w rześnia...
Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:40:18 +0200, jadrys napisał(a):

:-)
[...]

A ja coś takiego, gdzieś napisałem?
Piotr

Data: 2009-08-29 22:12:02
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

To ja już sam nie wiem czego dotyczyło Twoje pytanie..

Data: 2009-08-30 11:16:00
Autor: kogutek
Ruscy ci�gle sraj� z okazji 1 wrze�nia...
Aron pisze:
> no to przeciez gdyby byl agentem niemieckim to by oddal im ten Gdansk
> i korytarz, czyz nie?
>
> aron
>   MĂłgĹ&#65533; byÄ&#65533;, i najprawdopodobniej _byĹ&#65533;_ .. PrzecieĹź  jego dziaĹ&#65533;anie wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie na to wskazujÄ&#65533;.. RobiĹ&#65533; dokĹ&#65533;adnie to, o co chodziĹ&#65533;o Hitlerowi. MyĹ&#65533;lisz Ĺźe chodziĹ&#65533;o mu o jakiĹ&#65533; korytarz?

-- Kapitalizm jest chorobÄ&#65533; (zarazÄ&#65533;) z ktĂłrÄ&#65533; naleĹźy walczyÄ&#65533;..
InstalujÄ&#65533;c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
5 groszy bym nie postawił na to ze w polskim rządzie niemcy nie mięli kretów na
bardzo wysokich stanowiskach. Z perspektywy czasy jak się patrzy na kampanię
wrześniową to jak na dłoni widać że była sprzedana. --

Data: 2009-08-30 02:20:03
Autor: Aron
Ruscy ci�gle sraj� z okazji 1 wrze�nia...
przeciez nikt nie neguje ze Niemcy mieli agentow w Polsce, ale akurat
nie Becka, chocby dlatego ze byl przeciez pochodzenia zydowskiego

aron

Data: 2009-08-30 11:51:39
Autor: kogutek
Ruscy ci�gle sraj� z okazji 1 wrze�nia...
przeciez nikt nie neguje ze Niemcy mieli agentow w Polsce, ale akurat
nie Becka, chocby dlatego ze byl przeciez pochodzenia zydowskiego

aron
To że był Żydem nic nie znaczy. W jakiś dziwny sposób napisali o nim w
encyklopedii że zmarł a nie został zabity w obozie koncentracyjnym. Zmarł w
faszystowskiej Rumunii w 1944 roku. Może to tylko zbieg okoliczności?  --

Data: 2009-08-30 04:15:20
Autor: Aron
On 30 Sie, 11:51, "kogutek" <kogute...@vp.pl> wrote:

To że był Żydem nic nie znaczy.

Dla Hitlera jak najbardziej znaczylo

<W jakiś dziwny sposób napisali o nim w
encyklopedii że zmarł a nie został zabity w obozie koncentracyjnym. Zmarł w
faszystowskiej Rumunii w 1944 roku. Może to tylko zbieg okoliczności?

zmarl przeciez na gruzlice a nie zabity

aron

Data: 2009-08-30 23:29:44
Autor: kogutek
> [...]

> encyklopedii że zmarł a nie został zabity w obozie koncentracyjnym. Zmarł w
> faszystowskiej Rumunii w 1944 roku. Może to tylko zbieg okoliczności?

No właśnie. Czy potrafisz sobie wyobrazić że Hitler darowuje życie członkowi
polskiego rządu, na dodatek jak piszesz Żydowi. Gdy znajduje się on na terenie
państwa będącego sojusznikiem III Rzezy i w którym tak naprawdę władzę sprawują
Niemcy. Piszesz że umarł na gruźlicę. Wtedy to była nieuleczalna choroba. Jednak
gdy chory przebywał w dobrych warunkach to można było przedłużyć mu trochę
życie. To daje do myślenia. Nie chcę wydawać jednoznacznych opinii. Nie chcę
nikogo nikogo o nic oskarżać ani wychwalać. Ale mam prawo do własnego zdania i
do rozwiewania wątpliwości. Zwłaszcza że mnie się coś nie zgadza. --

Ruscy ciągle srają z okazji 1 września...