Ruscy czekiści kpią z Polski

Data: 2010-08-20 05:49:53
Autor: zbig
Ruscy czekiści kpią z Polski
On 19 Sie, 16:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rosja-mamy-nagranie-palacego-s...

"Rosja przekazała Polsce kolejnych 11 tomów akt rosyjskiego śledztwa ws.
katastrofy polskiego samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem. Kopie akt
zawierają m.in. protokoły przesłuchań świadków, dokumentację
fotograficzną z miejsca katastrofy. - Udało się znaleźć naocznych
świadków, którzy telefonami komórkowymi nagrali to, co działo się na
miejscu katastrofy. Zarejestrowany jest moment, kiedy samolot upadł i
zaczął się palić - wyjaśnił zastępca prokuratora generalnego Rosji
Aleksander Zwiagincew. Brakuje jeszcze paru dowodów z kabiny pilotów
tupolewa - tego nieoficjalnie dowiedział się gen. Krzysztof Parulski.
Antoni Macierewicz twierdzi, że zakpiono z premiera i państwa polskiego."

Macierewicz to notoryczny kłamca i awanturnik. Jago nie zadowoliłoby
nawet przyznanie się do winy Putina, ogłosiłby np. , ze nie powiedział
tego płacząc albo data mu się by źle kojarzyła albo miejsce . To facet
opętany żądzą władzy i wprowadzania swoich chorych wizji.

Data: 2010-08-20 14:54:25
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 14:49, zbig pisze:
Macierewicz to notoryczny kłamca i awanturnik.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-20 06:20:22
Autor: zbig
On 20 Sie, 14:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-20 14:49, zbig pisze:

> Macierewicz to notoryczny kłamca i awanturnik.

Sądzisz innych po sobie.

Nie ja sądzę tylko fachowcy. Są w tych sprawach wyroki sądowe.

Data: 2010-08-20 15:23:53
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 15:20, zbig pisze:
On 20 Sie, 14:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-20 14:49, zbig pisze:

Macierewicz to notoryczny kłamca i awanturnik.

Sądzisz innych po sobie.

Nie ja sądzę tylko fachowcy. Są w tych sprawach wyroki sądowe.

Uogólniasz. Sprawy sądowe są w konkretnych sprawach. Antek wygrał ich sporo.

Data: 2010-08-20 06:42:11
Autor: zbig
On 20 Sie, 15:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie ja sądzę tylko fachowcy. Są w tych sprawach wyroki sądowe.

Uogólniasz. Sprawy sądowe są w konkretnych sprawach. Antek wygrał ich sporo.

Sąd przynajmniej w dwóch sprawach udowodnił mu świadome kłamstwo

Data: 2010-08-20 15:48:40
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 15:42, zbig pisze:
Uogólniasz. Sprawy sądowe są w konkretnych sprawach. Antek wygrał ich sporo.
Sąd przynajmniej w dwóch sprawach udowodnił mu świadome kłamstwo

Czyli zaledwie w dwóch sprawach, jakie to sprawy i jakie sprawy wygrał ?

Data: 2010-08-20 07:00:23
Autor: zbig
On 20 Sie, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Sąd przynajmniej w dwóch sprawach udowodnił mu świadome kłamstwo

Czyli zaledwie w dwóch sprawach, jakie to sprawy i jakie sprawy wygrał ?

A w ilu sprawach tzrba komuś udowodnić kłamstawo, że by można go
określić notorycznym kłamcą. Pomijam kłamstwa,  o które nie było
procesów bo dotyczyły spraw ogólnych.

Data: 2010-08-20 16:01:47
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 16:00, zbig pisze:
[...]

Czyli nie wiesz co to za dwie sprawy i jakie sprawy Macierewicz wygrał :)

Data: 2010-08-20 07:55:08
Autor: zbig
On 20 Sie, 16:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> procesów bo dotyczyły spraw ogólnych.

Czyli nie wiesz co to za dwie sprawy i jakie sprawy Macierewicz wygrał :)

Oczywiście ze wiem. przegrał z Dukaczewskim i z ITI. To były
najgłośniejsze sprawy.
Były też wygrane fałszywie oskarżonych w "Raporcie Macierewicza",
tyklko , ze nie on osobiście był skarżony a MON.

Data: 2010-08-20 16:59:08
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 16:55, zbig pisze:
Czyli nie wiesz co to za dwie sprawy i jakie sprawy Macierewicz wygrał :)
Oczywiście ze wiem. przegrał z Dukaczewskim i z ITI. To były
najgłośniejsze sprawy.

Najgłośniejsze chyba w twojej jaczejce.

Były też wygrane fałszywie oskarżonych w "Raporcie Macierewicza",
tyklko , ze nie on osobiście był skarżony a MON.

Srutu tutu. Wygrał wiele spraw, ale ty się zasłaniasz amnezją :)

Data: 2010-08-21 17:06:56
Autor: zbig
On 20 Sie, 16:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> tyklko , ze nie on osobiście był skarżony a MON.

Srutu tutu. Wygrał wiele spraw, ale ty się zasłaniasz amnezją :)

A czy ja  gdzieś twierdziłem, ze nie wygrał? Mnie interesują te
przegrane. Poza tym niczym sie nie zasłaniam, nie  wiem gdzie to
przeczytałeś, ja pamietam to o czym napisałem.

Data: 2010-08-22 09:25:00
Autor: u2
W dniu 2010-08-22 02:06, zbig pisze:
A czy ja  gdzieś twierdziłem, ze nie wygrał? Mnie interesują te
przegrane. Poza tym niczym sie nie zasłaniam, nie  wiem gdzie to
przeczytałeś, ja pamietam to o czym napisałem.

Czyli pamiętasz to co chcesz pamiętać, niekoniecznie zgodnie z prawdą, a
niewygodne fakty usuwasz w podświadomość :)

Data: 2010-08-23 03:11:29
Autor: zbig
On 22 Sie, 09:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Czyli pamiętasz to co chcesz pamiętać, niekoniecznie zgodnie z prawdą, a
niewygodne fakty usuwasz w podświadomość :)

Macierewicz mógłby wygrać nawet 50 spraw. Nie zmienia to jednakże
faktu , że udowodniono mu kłamstwo, więc jest kłamcą.

Data: 2010-08-20 16:07:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7e890129-b008-43f8-9e1e-cf66ad306a43a36g2000yqc.googlegroups.com...
On 20 Sie, 15:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

A w ilu sprawach tzrba komuś udowodnić kłamstawo, że by można go
określić notorycznym kłamcą. Pomijam kłamstwa,  o które nie było

Anteknie mógł być oskarżany. Przegrało Ministerstwo Obrony.

Ruscy czekiści kpią z Polski