Ruscy mataczą

Data: 2011-09-01 21:26:08
Autor: u2
Ruscy mataczą
... nie pierwszy raz i nie ostatni :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110901&typ=po&id=po10.txt

Sfałszowany dowód osobisty Tomasza Merty, nieodpowiadające
rzeczywistości zdjęcia ofiar, nierzetelne dokumenty sekcyjne - to
zaledwie wycinek nadużyć strony rosyjskiej. Zaniepokojeni skalą problemu
posłowie z parlamentarnego zespołu ds. zbadania przyczyn katastrofy
smoleńskiej zaprosili wczoraj do Sejmu Magdalenę Mertę oraz jej
pełnomocnika Bartosza Kownackiego

- To, o czym zostaliśmy poinformowani, potwierdza wysuwane przez nas od
dłuższego już czasu domniemanie świadomego matactwa ze strony rosyjskiej
- taka była reakcja Antoniego Macierewicza na podane przez "Nasz
Dziennik" informacje o spreparowaniu lub zniszczeniu dokumentu
tożsamości wiceministra Merty. Do tego dochodzi oświadczenie Zuzanny
Kurtyki, że ciało jej męża nie było poddawane sekcji, choć otrzymała
dokumentację z tej procedury. Podobnie jest w przypadku Przemysława
Gosiewskiego i wielu innych ofiar. Macierewicz podkreśla, że czas
najwyższy przyjrzeć się uważnie całej dokumentacji, którą otrzymaliśmy
od Rosjan. - Mamy do czynienia z sytuacją, w której cała ta
dokumentacja, którą otrzymaliśmy i która jest podstawą działania i
orzeczenia komisji Jerzego Millera, stoi pod olbrzymim znakiem zapytania
- mówi poseł. - Poza nierzetelnością działania strony rosyjskiej mamy do
czynienia także ze znakiem zapytania co do postępowania prokuratury
wojskowej - dodaje Macierewicz. Zaznacza, że prokuratura miała półtora
roku na przyjrzenie się sprawie. W tym czasie otrzymywała bardzo jasne
sygnały ze strony rodzin, a także prośby o weryfikację tych materiałów,
w tym o przeprowadzenie ekshumacji. - Czekano półtora roku, żeby dokonać
ekshumacji pana ministra Wassermanna. Czekano, godząc się z tym, że ten
materiał będzie coraz uboższy i coraz bardziej wątpliwy. Istnieje więc
pytanie: czy nie jest to działanie na szkodę postępowania? - pytał
Macierewicz. Dodał, że naczelny prokurator wojskowy gen. Krzysztof
Parulski powinien odpowiedzieć na te wątpliwości.

Spreparowany dowód
Uczestnicząca najpierw w konferencji prasowej, a później w posiedzeniu
parlamentarnego zespołu smoleńskiego Magdalena Merta tłumaczyła, że ma
coraz więcej zastrzeżeń co do przekazanych Polsce materiałów. Jej
niepokój budzi zwłaszcza spreparowanie lub zniszczenie dowodu osobistego
jej męża. - W dokumentacji dotyczącej mojego męża, którą przesłali nam z
górą rocznym opóźnieniem Rosjanie, znajdują się rzeczy i dokumenty,
które świadczą o tym, że zostały one sfabrykowane i podłożone -
podkreśla. Chodzi o dowód osobisty Tomasza Merty, który nosi wyraźne
ślady nadpalenia. Tymczasem dokumentacji rosyjskiej, która trafiła do
polskiej prokuratury w ostatniej partii materiałów nadesłanych z Rosji,
wynika, że ten sam dokument został zachowany w stanie idealnym. -
Dlatego w przypadku tego dokumentu upieram się, że nie jest on tym
samym, o którym mowa w dokumentacji rosyjskiej. Jeden z nich jest
rzeczywiście przedmiotem, który był przy moim mężu, a drugi jest
przedmiotem, który spreparowano po to, żeby komuś przypisać tę tożsamość
- podkreśliła. - Są to dwa różne dokumenty, o tym samym zdjęciu i
numerze serii, ale w dwóch różnych stanach - przyznał Kownacki. Mecenas
zastanawiał się także, czy inne dokumenty przekazywane z Rosji są
rzetelne i oryginalne, skoro Rosjanie zostali już dwukrotnie złapani na
kłamstwie. Ale to nie jedyna kwestia, co do której są zastrzeżenia. -
Innym bardzo bolesnym dla mnie świadectwem są chociażby dwie fotografie,
co do których mam silne przekonanie, że przedstawiają dwóch różnych
ludzi, choć obie są podpisane jako mój mąż - tłumaczyła wczoraj Merta.

Marta Ziarnik

Data: 2011-09-02 09:41:01
Autor: Zahir
Ruscy mataczą

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5fdc50$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak jak wcześniej wpsominałem, komisja w całości składa się z działaczy PiS. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym dowodem. Z wiadomości przekazanych przez media wynika, że Rosjanie opisali stan dowodu osobistego śp. Tomasza jako dobry. Po roku czasu ojciec ofiary nagle zauważa, że dowód ma przebarwienia wskazujące na nadpalenia. Czyżby sugerował, że śp. Tomasz był palony po śmierci? Jaką jeszcze teorię wysnuje "komisja" byle tylko zaistnieć w mediach? Pytanie dodatkowe: ile wynosi stawka mecenasa B.Kownackiego?

Zahir

Data: 2011-09-02 12:18:55
Autor: Kaczysta
Ruscy mataczą

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e60888d$0$2499$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie rżnij głupa! W dokumentacji od Rosjan jest zdjęcie dowodu osobistego w idealnym stanie, a wdowa potem otrzymuje dowód, ktory wygląda zupełnie inaczej niż na wcześniejszym zdjęciu. Pytanie jest proste: skąd ta różnica??? Jak to się stało, że pomiędzy zrobieniem prze Rosjan zdjęcia tego dowodu osobistego a przełaniem go wdowie uległ on nadpaleniu? I tylko od odpowiedź na to pytanie chodzi.
AZ

Data: 2011-09-02 12:46:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Ruscy mataczą

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e60ad91$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może wdowa go nadpaliła?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 22:49:02
Autor: Kaczysta
Ruscy mataczą

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e60b415$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pierdolicie Hipolicie....
Brak logicznych argumentów?
AZ

Data: 2011-09-02 23:18:54
Autor: pluton
Ruscy mataczą
Brak logicznych argumentów?

To przeciez proste. Po wyladowaniu rosjanie zrobili fotografie,
a potem kazali startowac i ponwnie ladowac. Podczas drugiego
ladowania samolot sie rozbil a dowod sie nadpalil.

Nullification

Data: 2011-09-02 15:10:01
Autor: stevep
Ruscy mataczą
Dnia 02-09-2011 o 12:18:55 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

To wytłumacz nam debilu, czy ten zniszczony dowód to dowód na zamach?

--
stevep

Data: 2011-09-02 22:57:37
Autor: Kaczysta
Ruscy mataczą

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v06muzenv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A czy ja wspominałem coś o zamachu?
Jest konkretne pytanie: z czego wynika wspomniana różnica. I tylko tyle.
Możliwe, że to skutek ruskiego burdelu, jaki u nich panuje od lat w wielu dziedzinach.
Moim zdaniem katastrofa z 10 kwietnia 2010 jest własnie wynikiem tego ich totoalnego burdelu we wszystkim: psia buda, nazywana wieżą kontrolną, pijana obsługa tej wieży, błędne odczyty dokonywane przez ww. obsługę tej psiej budy, mylne komendy podawane załodze polskiego samolotu, stary i niesprawny sprzęt itp. - oto przyczyny tej tragedii.
W podobnych warunkach kiedyś zginął Jurij Gagarin - Rosjanie mają bogatą tradycję tragicznych w skutkach zaniedbań (vide: katastrofa w Czarnobylu i ich ściemy na ten temat).
Nasze tchórzliwe władze nie śmią stanowczo zapytać ich te karygodne zaniedbania.
AZ

Data: 2011-09-02 23:16:30
Autor: pluton
Ruscy mataczą
[...]

Oczywiscie facet ktory w to wszystko sie wpieprza, na dodatek we mgle,
jest absolutnie niewiny.

Nullification

Data: 2011-09-03 10:35:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Ruscy mataczą

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e614343$0$3498$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Nasze tchórzliwe władze nie śmią stanowczo zapytać ich te karygodne zaniedbania.

Nie wymieniłeś zdalnie sterowanej mgły!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 18:26:11
Autor: pluton
Ruscy mataczą
różnica??? Jak to się stało, że pomiędzy zrobieniem prze Rosjan zdjęcia
tego
dowodu osobistego a przełaniem go wdowie uległ on nadpaleniu? I tylko od
odpowiedź na to pytanie chodzi.

Normalnie, Wania sie napil i odgasil na dowodzie papierosa.

Nullification

Data: 2011-09-02 18:25:00
Autor: pluton
Ruscy mataczą
Sfałszowany dowód osobisty Tomasza Merty

Kuzwa, to bylo przewidziane na 2013 rok. Jak sie teraz
ze wszystkiego wystrzelamy, to o czym bedziemy pindolic w 2020 ?
Ze ruskie zamienili wannie i peronowi skarpetki ?

Nullification

Data: 2011-09-02 17:23:48
Autor: obserwator
Ruscy mataczą
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Sfałszowany dowód osobisty Tomasza Merty

Kuzwa, to bylo przewidziane na 2013 rok. Jak sie teraz
ze wszystkiego wystrzelamy, to o czym bedziemy pindolic w 2020 ?
Ze ruskie zamienili wannie i peronowi skarpetki ?

kochasz kremlinow? To dlaczego tam nie wyemigrujesz? Dac co dwa zeta czy wiecej
skoro bieda cie zmusza do takiej prostytucji w sieci?

Data: 2011-09-03 02:34:45
Autor: stevep
Ruscy mataczą
Dnia 02-09-2011 o 19:23:48  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

kochasz kremlinow? To dlaczego tam nie wyemigrujesz? Dac co dwa zeta czy  wiecej
skoro bieda cie zmusza do takiej prostytucji w sieci?

Ciebie bieda umysłowa zmusza do pisania idiotyzmów.

--
stevep

Data: 2011-09-03 00:42:24
Autor: obserwator
Ruscy mataczą
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Ciebie bieda umys=B3owa zmusza do pisania idiotyzm=F3w.

twoj poziom u myslowy jest powalajacy, stara pierdolo esbecka. --

Data: 2011-09-03 08:57:55
Autor: u2
Ruscy mataczą
W dniu 2011-09-03 02:42,  obserwator pisze:
twoj poziom u myslowy jest powalajacy, stara pierdolo esbecka.

No wiesz ma rodzinke, musi ja jakos utrzymac, a naczalstwo chwali
miernych, biernych, ale wiernych :)

Ruscy mataczą