Ruscy mataczą

Data: 2011-09-02 18:25:00
Autor: pluton
Ruscy mataczą
Sfałszowany dowód osobisty Tomasza Merty

Kuzwa, to bylo przewidziane na 2013 rok. Jak sie teraz
ze wszystkiego wystrzelamy, to o czym bedziemy pindolic w 2020 ?
Ze ruskie zamienili wannie i peronowi skarpetki ?

Nullification

Data: 2011-09-02 17:23:48
Autor: obserwator
Ruscy mataczą
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Sfałszowany dowód osobisty Tomasza Merty

Kuzwa, to bylo przewidziane na 2013 rok. Jak sie teraz
ze wszystkiego wystrzelamy, to o czym bedziemy pindolic w 2020 ?
Ze ruskie zamienili wannie i peronowi skarpetki ?

kochasz kremlinow? To dlaczego tam nie wyemigrujesz? Dac co dwa zeta czy wiecej
skoro bieda cie zmusza do takiej prostytucji w sieci?

Data: 2011-09-03 02:34:45
Autor: stevep
Ruscy mataczą
Dnia 02-09-2011 o 19:23:48  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

kochasz kremlinow? To dlaczego tam nie wyemigrujesz? Dac co dwa zeta czy  wiecej
skoro bieda cie zmusza do takiej prostytucji w sieci?

Ciebie bieda umysłowa zmusza do pisania idiotyzmów.

--
stevep

Data: 2011-09-03 00:42:24
Autor: obserwator
Ruscy mataczą
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Ciebie bieda umys=B3owa zmusza do pisania idiotyzm=F3w.

twoj poziom u myslowy jest powalajacy, stara pierdolo esbecka. --

Data: 2011-09-03 08:57:55
Autor: u2
Ruscy mataczą
W dniu 2011-09-03 02:42,  obserwator pisze:
twoj poziom u myslowy jest powalajacy, stara pierdolo esbecka.

No wiesz ma rodzinke, musi ja jakos utrzymac, a naczalstwo chwali
miernych, biernych, ale wiernych :)

Ruscy mataczą