Rusek, Polak i Niemiec o samolotach.

Data: 2011-08-05 14:08:02
Autor: obserwator
Rusek, Polak i Niemiec o samolotach.
Spotkali sie Rusek, Polak i Niemiec. Wypili troche i przechwalaja sie który
kraj ma wieksze samoloty. Rusek mówi:

-U mnie to maja takie samoloty, że jak drużyna piłkarska jedzie na mecz to
trenuja podczas lotu.

- U mnie zaś - mówi Niemiec - maja takie samoloty, że wojsko podczas lotu
urzadza w nich manewry.

- To ja - mówi Polak- opowiem wam historie pewnego polskiego samolotu. Kapitan
spojrzał na konsole i mówi, że wykrył jakieś błędy w urządzeniu.

 Wysłał mechanika na lewe skrzydło żeby naprawił usterkę. Mechanik wziął fiata
126 p i pojechał na lewe skrzydło. Wrócił po godzinie i w raporcie oznajmił,
że nic nie wykrył. Wysłał więc kapitan 2 mechanika z tym samym zadanbiem, ale na prawe skrzydło.

 Mechanik również wziął malucha i pojechał na prawe skrzydło. Wrócił po
godzinie i również nic nie wykrył. Więc kapitan sie wkurzył, wziął poloneza i pojechał na ogon statku. Wrócił po
2 godzinach. Powiedział, że jakiś debil nie zamknął okna i na pokład wleciały przez nie 2
samoloty - rosyjski i niemiecki.

--

Rusek, Polak i Niemiec o samolotach.