Rusek chce przetopic samolot!

Data: 2010-07-24 14:40:40
Autor: konserwator
Rusek chce przetopic samolot!
http://www.bibula.com/?p=23221

--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-07-24 13:12:40
Autor: Canucki
Rusek chce przetopic samolot!
konserwator <iratmor@gmail.com> napisał(a):
http://www.bibula.com/?p=23221

"Jak sugeruje tygodnik, są też pomysły, by wrak został przetopiony. Takiego scenariusza nie wyobraża sobie polska prokuratura"

Obawiam sie, ze Rosjanie "poszerza" jednak wyobraznie polskich prokuratorow.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 15:25:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2eos8$kbe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego umieszczasz stare i nieaktualne linki?

Data: 2010-07-24 13:53:40
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Obawiam sie, ze Rosjanie "poszerza" jednak wyobraznie polskich > prokuratorow.

Dlaczego umieszczasz stare i nieaktualne linki?

Dlaczego zadaje Pan tak niedorzeczne pytanie?
Ani starego ani nieaktualnego ani zadnego link nie zamiescilem.

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-07-24 16:24:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2er94$s38$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dlaczego zadaje Pan tak niedorzeczne pytanie?
Ani starego ani nieaktualnego ani zadnego link nie zamiescilem.

Cytat z artykułu:
"Prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy prezydenckiego samolotu Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wczoraj rano otrzymała przekazane przez Rosjan ok. 1300 kart akt rosyjskiego śledztwa. Po zapoznaniu się z zawartością teczek prokuratorzy mają postanowić o powołaniu biegłych tłumaczy. Śledczy przyznali też, że wciąż czekają na przekazanie dowodów związanych z katastrofą, m.in. wraku samolotu. Jak usłyszeliśmy, pomysły przetopienia szczątków Tu-154M - taki scenariusz sugerowała rosyjska prasa - przed prawomocnym zakończeniem postępowań są niedorzeczne."

Wczoraj czyli w piątek 24 lipca 2010 r. otrzymali, a od tłumaczy otrzymali ostatnią porcję 20 lipca 2010 r. Czyli szybciej przetłumaczyli niż otrzymali.

Data: 2010-07-24 14:47:28
Autor: Canucki
> [...]

Wczoraj czyli w piątek 24 lipca 2010 r. otrzymali, a od tłumaczy otrzymali ostatnią porcję 20 lipca 2010 r. Czyli szybciej przetłumaczyli niż otrzymali.

Czy ten cytat jest dowodem na to, ze umiescilem link?
To pokretne rozumowanie w rodzaju jakie stosuja sledczy w sprawie tragedii smolenskiej.

A co do aktualnosci:  czy Rosjanie przekazali juz polskim wladzom szczatki samolotu i nie istnieje juz mozliwosc bezpowrotnego zniszczenia tak waznego dowodu rzeczowego?  Czy tez ta mozliwosc (i obawa) jest nadal aktualna?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 17:44:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2eue0$8lu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy ja jestem prokuraturą?

Data: 2010-07-24 16:56:18
Autor:
> [...]

> dowodu rzeczowego?  Czy tez ta mozliwosc (i obawa) jest nadal aktualna?

Na szczescie - nie.  Ale to Pan podwaza aktualnosc tego artykulu.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 19:28:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2f5vi$2o6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czy ja jestem prokuraturą?

Na szczescie - nie.  Ale to Pan podwaza aktualnosc tego artykulu.

Już mnie wkurwiłeś swoim bezsensownym uporem.
Ja napisałem: "Dlaczego umieszczasz stare i nieaktualne linki?"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wysłałeś taki link: http://www.bibula.com/?p=23221
Data wiadomości w linku: Aktualizacja: 2010-06-22 9:48 pm

miesiąc: czerwiec, zrozumiałeś: CZERWIEC
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dzisiaj mamy 24 LIPCA 2010 r.

W sprawie wraku od tego czasu wiele się zmieniło.
Poszukaj se w necie jeśli tego nie wiesz.

Data: 2010-07-24 17:45:49
Autor: Canuck
[...]

Jak Panu emocje opadna, to moze wreszcie bedzie Pan w stanie zauwazyc, ze to nie ja zamiescilem ten link.

Zamiescilem natomiast dwa inne w watku "Podmiana figurki" ale nie jestem pewien czy panska slaba psychika to wytrzyma i znow zareaguje Pan j.w.  :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 16:10:58
Autor: konserwator

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4ae9ba$1news.home.net.pl...

[...]

w jakim sensie stare i nieaktualne?
prowadza do "Nie odnaleziono serwera"?

Data: 2010-07-24 16:27:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i2es9n$10o9$1adenine.netfront.net...

[...]

Kiedy ruscy przesłali dokumenty? W czwartek? A we wtorek mieli przetłumaczoną ostatnią porcję?

Data: 2010-07-25 15:37:25
Autor: konus
Rusek chce przetopic samolot!

Nie ma zgody na przetopienie !.
Samolot ma przyleciec do Polski  na koszt podatnika specjalnym samolotem i zlozony w calosci jako pomnik w najwiekszej kaplicy jasnogorskiego klasztoru lub przed domem Macierewicza !. My prawdziwi Polacy zadamy tego i bedziemy bronic do ostatniej kropli krwi !.

kwakwa

Rusek chce przetopic samolot!