Ruska agentura w PiSie się zapętla

Data: 2011-01-21 18:33:57
Autor: Eulalia Browarek
Ruska agentura w PiSie się zapętla
Zaczynają na grupie rozmawiać już tylko sami ze sobą, bo prawdziwi Polacy nie chcą z nimi gadać. A normę lejtnant kazał wyrobić ;)))

Zennon

Data: 2011-01-21 18:38:28
Autor: mi
Ruska agentura w PiSie się zapętla
On 21.01.2011 18:33, Eulalia Browarek wrote:
nie chcą z nimi gadać

Wytyczne dla agentury:
- agenturze i pożytecznym idiotom należy przypisywać miano patriotów
- oponentom i myślącym niezależnie należy rzypinać łatki wg. własnego uznania

mi

Data: 2011-01-21 18:39:49
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ihcgaj$ja4$2news.onet.pl...
[...]

Za późno ;) Polacy przejżeli na oczy. Trochę długo to trwało, ale wiadomo, że najciemniej jest pod latarnią, czyli największa ruska agentura siedzi w PiSie.

Zennon

Data: 2011-01-21 18:41:14
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ihcge6$rt$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

"przejrzeli" - przepraszam inteligentów, PiSowcy i tak by nie zauważyli.

Zennon

Data: 2011-01-21 18:43:01
Autor: mi
On 21.01.2011 18:39, Eulalia Browarek wrote:
Za późno ;) Polacy przejżeli na oczy.

Towarzyszu, zdemaskowali was? Czym prędzej ewakuujcie się do ojczyzny.

Przydziałowe mieszkanie dla zasłużonych czeka.

mi

Data: 2011-01-21 18:46:29
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ihcgj4$ja4$4news.onet.pl...
[...]

Nie zauważyłeś ;) Za długo w Moskwie siedziałeś.

Zennon

Data: 2011-01-21 18:54:51
Autor: mi
Ruska agentura w PiSie się zapętla
On 21.01.2011 18:46, Eulalia Browarek wrote:
Nie zauważyłeś

Towarzyszu, ja to już dostałem daczę pod Moskwą. Działajcie, zasłużcie się towarzyszowi Putinowi i inny towarzyszom a też dostaniecie.

Tylko bardziej się postarajcie, bo rozmawiałem z waszym prowadzącym i się skarży, że głupi jak but jesteście. Więcej zaangażowania, towarzyszu!

mi

Data: 2011-01-21 18:43:07
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:39, Eulalia Browarek pisze:
Za późno ;) Polacy przejżeli na oczy.

Ażeli, azaliż, azaliż.

Data: 2011-01-21 18:41:32
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:38, mi pisze:
- oponentom i myślącym niezależnie należy rzypinać łatki wg. własnego
uznania

Nie własnego, ale wg wytycznych.

Data: 2011-01-21 18:43:05
Autor: :heÂŽsk:
Ruska agentura w PiSie się zapętla
On Fri, 21 Jan 2011 18:33:57 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

Zaczynają na grupie rozmawiać już tylko sami ze sobą, bo prawdziwi Polacy nie chcą z nimi gadać. A normę lejtnant kazał wyrobić ;)))

Zennon

 prezes powinien wysmazyc kolejne oredzie do przyjaciol moskali
 albo jakas deklaracje lodzka z odezwa "nie zabijajcie nas".  co za palanty!

Data: 2011-01-21 18:46:47
Autor: mi
Ruska agentura w PiSie się zapętla
On 21.01.2011 18:43, ":heÂŽsk:" wrote:
  co za palanty!

Jak? Gdzie to PO? Ale o co chodzi?

mi

Data: 2011-01-21 18:45:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 18:33, Eulalia Browarek pisze:
Zaczynają na grupie rozmawiać już tylko sami ze sobą, bo prawdziwi Polacy nie chcą z nimi gadać. A normę lejtnant kazał wyrobić ;)))

Zennon

Kogo konkretnie masz na myśli?

Data: 2011-01-21 18:46:33
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:45, jadrys pisze:
Kogo konkretnie masz na myśli?

Lejtnantna.

Data: 2011-01-21 18:58:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 18:46, u2 pisze:
W dniu 2011-01-21 18:45, jadrys pisze:
Kogo konkretnie masz na myśli?
Lejtnantna.

Czyli?

Data: 2011-01-21 19:00:51
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:58, jadrys pisze:
W dniu 2011-01-21 18:46, u2 pisze:
W dniu 2011-01-21 18:45, jadrys pisze:
Kogo konkretnie masz na myśli?
Lejtnantna.

Czyli?

Porucznik.

Data: 2011-01-21 18:47:56
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihcgnb$l9f$1news.onet.pl...
[...]

Obsrywator z U2 już się zapętlili ;)

Zennon

Data: 2011-01-21 18:49:47
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:47, Eulalia Browarek pisze:
Obsrywator z U2 już się zapętlili

Lilili lilili lilila.

Data: 2011-01-21 18:51:43
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ihcgtf$1ud$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Mi właśnie dołącza :) Skupiają się na maskowaniu swojej agenturalności, bo wtopa całej siatki na psp jest potężna ;)

Zennon

Data: 2011-01-21 18:54:13
Autor: u2
Nie pierdol sowiecki sługusie

Data: 2011-01-21 19:02:40
Autor: mi
On 21.01.2011 18:51, Eulalia Browarek wrote:
Mi właśnie dołącza :) Skupiają się na maskowaniu swojej agenturalności,
bo wtopa całej siatki na psp jest potężna ;)

Towarzyszu, ewakuujcie się niezwłocznie. Wszyscy już się dowiedzieli i dalej inni towarzysze nie dadzą rady kryć, żeście pożyteczny ale jednak idiota.

mi

Data: 2011-01-21 18:57:37
Autor: jadrys
[...]

No tak, a ja myślałem że mnie czymś zaskoczysz.  O tych dwóch  wszyscy na psp wiedzą.

Data: 2011-01-21 19:02:17
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 18:57, jadrys pisze:
No tak, a ja myślałem że mnie czymś zaskoczysz.  O tych dwóch  wszyscy
na psp wiedzą.

Wszyscy ? Czyli kto ? Nazwiska, adresy, kontakty ! :)

Data: 2011-01-21 19:09:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 19:02, u2 pisze:
W dniu 2011-01-21 18:57, jadrys pisze:
No tak, a ja myślałem że mnie czymś zaskoczysz.  O tych dwóch  wszyscy
na psp wiedzą.

Wszyscy ? Czyli kto ? Nazwiska, adresy, kontakty ! :)

Po nickach ich poznasz.

Data: 2011-01-21 19:17:05
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 19:09, jadrys pisze:
[...]

Wy pierdolone Niki, Niki, Nikity, Niki Laudy !!!!!!!

Data: 2011-01-21 19:28:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 19:17, u2 pisze:
[...]

Opamiętaj się chłopie.

Data: 2011-01-21 18:37:00
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> Wy pierdolone Niki, Niki, Nikity, Niki Laudy !!!!!!!

Opamiętaj się chłopie.
 zacznij od siebie wielbicielu i popularyzar torze mordercy Che, a nie pouczaj
innych skoro jak widac chetnie stajesz na tej grupie po stronie klamstwa.

Data: 2011-01-21 19:34:03
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 19:28, jadrys pisze:
Wy pierdolone Niki, Niki, Nikity, Niki Laudy !!!!!!!

Opamiętaj się chłopie.

Nie jestem rolnikiem. Wypraszam sobie, pożyteczny idioto. :)

Data: 2011-01-21 19:35:47
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 19:34, u2 pisze:
W dniu 2011-01-21 19:28, jadrys pisze:
Wy pierdolone Niki, Niki, Nikity, Niki Laudy !!!!!!!

Opamiętaj się chłopie.

Nie jestem rolnikiem. Wypraszam sobie, pożyteczny idioto. :)

Przepraszam prawdziwych rolników.

Data: 2011-01-21 18:39:49
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Przepraszam prawdziwych rolników.

 to wycwaniony falszywy typ, nic dziwnego, ze jego wielbicielem jest morderca
Che. Pieprzy o sprawiedliwosci spolecznej...a o jak sprawiedliwosc mu chodzi
to przeciez widac po tym kogo popiera, udajac obiektywnego idealiste. Kon by sie usmial.

Data: 2011-01-21 18:42:13
Autor: obserwator
tfu ; nic dziwnego, ze jest wielbicielem Che

Data: 2011-01-21 19:43:54
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 19:39, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Wywodzi się z linii sowieckich morderców. Nie mam litości dla takich zboków.

Data: 2011-01-21 20:08:41
Autor: jadrys
[...]

To widać, poswięciłeś się i pracujesz na polu, nie uprawnym, i nawet nie propagandy,  tylko głupoty.

Ruska agentura w PiSie się zapętla