Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec

Data: 2012-04-20 14:36:06
Autor: Obserwator
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec
na Manhattanie.??? Pam Maciererewicz udawadnia, ze Tu -154 lecial na wysokosci
ktora jest nieosiagalna dla normalnego drzewa - brzozy.

Chyba, ze byla to jakas gigantyczna brzoza, ktora wyhodowal poteomek Miczurina...

*Poseł Antoni Macierewicz przedstawia wyniki badań przyczyn Tragedii
Smoleńskiej. Wedle aktualnego stanu wiedzy przyczyną katastrofy Tupolewa były
dwie eksplozje, do których doszło, gdy samolot już się wznosił, rozpoczynając
odejście na drugi krąg. Pan poseł zastrzega, że jest to hipoteza, która musi
być weryfikowana, ale potwierdzają ją wszystkie dane dostępne współpracującym
z nim naukowcom.
Antoni Macierewicz również bardzo ostro wypowiedział się o obecnym rządzie.

Spotkanie zorganizował Klub Gazety Polskiej w Krośnie.
Odbyło się ono 15 kwietnia 2012 r. w sali o. Pio przy klasztorze oo. Kapucynów.*

Na spotkaniu gościły również Zuzanna Kurtyka i Alicja Zając

http://vod.gazetapolska.pl/1561-macierewicz-jest-wypowiedzenie-wojny

Data: 2012-04-20 14:46:23
Autor: Obserwator
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec

http://vod.gazetapolska.pl/1561-macierewicz-jest-wypowiedzenie-wojny

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Data: 2012-04-16 05:46:52
Autor: pluton
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec
Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2012-04-20 12:41:49
Autor: Marek
On Apr 16, 5:46 am, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
> oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Nullification

A.Schmidt,D.Brown, H. Levy...
Chcesz wiecej ?

Data: 2012-04-20 23:01:42
Autor: pluton
> [...]
> Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
> oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Moze Tusk ich po prostu nie znal ? Jakbym ja byl premierem i do mnie do
gabinetu
próbowal wejsc jakis Lewy, to zakladajac ze ochrona go nie zastrzeli rozmowa
przebiegala by mniej wiecej tak:

-Dzien dobry panie premierze. Jestem swiatowej klasy specjalista od (wpisz,
co ci sie podoba)
- A ja jestem premierem i specjalistów od (wpisz, co ci sie podoba) nam
setki. Spierdalaj, bo cie
Azorkiem poszczuje.

Nullification

Data: 2012-04-20 14:10:43
Autor: Marek
On Apr 20, 11:01 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

co ci sie podoba)
- A ja jestem premierem i specjalistów od (wpisz, co ci sie podoba) nam

Potem zadzwonil do Arabskiego i zapytal, dlaczego tak spierdolil
robote...

Data: 2012-04-20 23:14:46
Autor: pluton
> [...]

setki. Spierdalaj, bo cie
Azorkiem poszczuje.

Potem zadzwonil do Arabskiego i zapytal, dlaczego tak spierdolil

Dlaczego spierdolil ? Zimny wyeliminowany, sprawa zamknieta - pelny sukces.

No, moze nie taki pelny, bo  Zimny sam sie wyeliminowal...

Nullification

Data: 2012-04-20 22:49:24
Autor: raff
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec
On Mon, 16 Apr 2012 05:46:52 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Donald T., Bronislaw K., Tomasz A. wkrotce tak sie je bedzie pisac.

R.

Data: 2012-04-20 18:45:57
Autor: Tymon

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmrsrv$et$1inews.gazeta.pl...

http://vod.gazetapolska.pl/1561-macierewicz-jest-wypowiedzenie-wojny

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jacy eksperci? Jakieś nazwiska. Mogą być z GP.

BomBel

Data: 2012-04-20 17:29:58
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jmrs8m$sa3$1inews.gazeta.pl...
na Manhattanie.??? Pam Maciererewicz udawadnia,

Ja  pierdolę, ale ekspert...

boukun

Data: 2012-04-20 18:44:59
Autor: Tymon
[...]

Dobra, to był zamach. Kto przemycił na pokład 2 bombki i na tyle był cwany, że sam nie stał się uczestnikiem zamachu? Np. ktos kto wiedział co się stanie i w ostatniej chwili zrezygnował z lotu samolotem? Ktoś kto zapewnił sobie alibi. Do wyboru masz Antosia i Jareczka. Na kogo stawiasz?

BomBel

Data: 2012-04-20 23:02:36
Autor: u2
W dniu 2012-04-20 16:36,  Obserwator pisze:
na Manhattanie.??? Pam Maciererewicz udawadnia, ze Tu -154 lecial na wysokosci
ktora jest nieosiagalna dla normalnego drzewa - brzozy.

Wybuchy mialy miejsce na wysokosci nieosiagalnej dla zadnej brzozy, ale
brzoze mogl potem tupolew sciac co widac na zdjeciach. Jednak to tupolew
scial brzoze a nie odwrotnie.

Data: 2012-04-21 06:40:02
Autor: stevep
Dnia 20-04-2012 o 23:02:36 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Pierdolisz, bo najpierw była zmiana i to szpak dziobał bociana.  :D

--
stevep

Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec