Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec

Data: 2012-04-20 14:46:23
Autor: Obserwator
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec

http://vod.gazetapolska.pl/1561-macierewicz-jest-wypowiedzenie-wojny

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Data: 2012-04-16 05:46:52
Autor: pluton
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec
Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2012-04-20 12:41:49
Autor: Marek
On Apr 16, 5:46 am, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
> oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Nullification

A.Schmidt,D.Brown, H. Levy...
Chcesz wiecej ?

Data: 2012-04-20 23:01:42
Autor: pluton
> [...]
> Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
> oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Moze Tusk ich po prostu nie znal ? Jakbym ja byl premierem i do mnie do
gabinetu
próbowal wejsc jakis Lewy, to zakladajac ze ochrona go nie zastrzeli rozmowa
przebiegala by mniej wiecej tak:

-Dzien dobry panie premierze. Jestem swiatowej klasy specjalista od (wpisz,
co ci sie podoba)
- A ja jestem premierem i specjalistów od (wpisz, co ci sie podoba) nam
setki. Spierdalaj, bo cie
Azorkiem poszczuje.

Nullification

Data: 2012-04-20 14:10:43
Autor: Marek
On Apr 20, 11:01 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

co ci sie podoba)
- A ja jestem premierem i specjalistów od (wpisz, co ci sie podoba) nam

Potem zadzwonil do Arabskiego i zapytal, dlaczego tak spierdolil
robote...

Data: 2012-04-20 23:14:46
Autor: pluton
> [...]

setki. Spierdalaj, bo cie
Azorkiem poszczuje.

Potem zadzwonil do Arabskiego i zapytal, dlaczego tak spierdolil

Dlaczego spierdolil ? Zimny wyeliminowany, sprawa zamknieta - pelny sukces.

No, moze nie taki pelny, bo  Zimny sam sie wyeliminowal...

Nullification

Data: 2012-04-20 22:49:24
Autor: raff
Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec
On Mon, 16 Apr 2012 05:46:52 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jakies nazwiska ?

Donald T., Bronislaw K., Tomasz A. wkrotce tak sie je bedzie pisac.

R.

Data: 2012-04-20 18:45:57
Autor: Tymon

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmrsrv$et$1inews.gazeta.pl...

http://vod.gazetapolska.pl/1561-macierewicz-jest-wypowiedzenie-wojny

Okazuje sie, ze pomoc w przeprowadzeniu dochodzenia przyczyn katastrofy
oferowali Polsce eksperci UE i NATO - Tusk odrzucil te pomoc.

Jacy eksperci? Jakieś nazwiska. Mogą być z GP.

BomBel

Ruska brzoza tak wysoka i o takim obwodzie jak wiezowiec