Ruska prowokacja

Data: 2012-07-04 15:59:31
Autor: Przemysław W
Ruska prowokacja

Łysy, dobrze zbudowany mężczyzna w czarnej koszulce uderza mocno łokciem w twarz spokojnie idącego Polaka i idzie dalej. Po chwili inni Rosjanie o wyglądzie bojówkarzy zaczynają bić jego kolegę – tak rozpoczęły się zamieszki przed meczem Polska–Rosja koło Muzeum Narodowego w Warszawie. Dowodem na to, że była to rosyjska prowokacja, jest film z... rosyjskiego portalu Czempionat.com oraz zdjęcia, w których posiadaniu jest nasza redakcja.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9yTvn5kCc5Y

„Źródłem kłopotów nie byli idący na stadion kibice z Rosji, lecz nasi chuligani” – tak po zamieszkach mówił „Faktowi” prezydent Bronisław Komorowski. Dodał, że polscy chuligani „atakowali kibiców rosyjskich z zaskoczenia”. „Gazeta Polska” zdobyła dowody, że było inaczej.

Rosyjski portal dostępny w Polsce pod adresem Championat.com zamieścił film „Rosyjski marsz zakończył się rozlewem krwi”. Miał on pokazać, jak Polacy zaatakowali wesoły, śpiewający, kolorowy marsz Rosjan.

Naprawdę interesujący fragment materiału pojawia się jednak w pierwszej minucie i 58. sekundzie filmu. Jego autor strzałką zaznaczył mężczyznę w czarnej koszulce, który uderza w twarz łokciem spokojnie idącego z naprzeciwka, sfilmowanego od tyłu chłopaka w białej koszulce i zielonej chuście. Potem kilku innych silnych mężczyzn bije jego kolegę.

Jak pokazują zdjęcia, do których dotarła „Gazeta Polska”, film nie jest dowodem na agresję Polaków, lecz odwrotnie – prowokację Rosjan. Zaatakowani spokojni kibice, widoczni na filmie od tyłu, mają na naszych zdjęciach zrobionych od przodu jednoznaczną identyfikację narodową – biało-czerwone, namalowane flagi na policzkach. Uderzony w twarz łokciem ma na koszulce napis „Polska” i mały napis „Chwałę nieśmy naszym bohaterom”. Atakujący nie mają barw narodowych, jednak na bluzie jednego z nich widać napis „Russia”.

Tak zaczynają się zamieszki. Pobitym Polakom biegną na pomoc inni. Widać wyraźnie, że Rosjanie przygotowani są do bójki. Jeden z nich ma ochraniacz na zęby. Tymczasem wdający się w nią w obronie pobitych umiejący się bić Polak robi wrażenie zaskoczonego sytuacją – ma założone okulary. W bójce ranny zostaje Rosjanin. Jest on jednym z tych, którzy napadli na Polaków.

Tymczasem mężczyzna, który sprowokował zamieszki, uderzając Polaka w twarz łokciem, spokojnie przygląda się z boku skutkom wywołanej przez siebie awantury.

W filmie wypowiada się też Rosjanin, który mówi reporterowi, że Polacy prowokują Rosjan, śpiewając wulgarną piosenkę. Oburzony polską prowokacją rosyjski kibic ma na czapce budionówce... sowiecką czerwoną gwiazdę.

http://niezalezna.pl/30651-dowod-na-rosyjska-prowokacje

Data: 2012-07-04 23:05:01
Autor: Trybun
Ruska prowokacja
W dniu 2012-07-04 22:59, Przemysław W pisze:

Łysy, dobrze zbudowany mężczyzna w czarnej koszulce uderza mocno łokciem w twarz spokojnie idącego Polaka i idzie dalej.

http://niezalezna.pl/30651-dowod-na-rosyjska-prowokacje

Tak tak, "i wszystkim się zdawało że Wojski gra dalej a to echo grało"..  Skąd niby wiadomo że to ruski uderzał Polaka? Kiedyś wszystkim się również zadawało że kibic kopie przechodnia a to był pan policjant po cywilnemu..

Data: 2012-07-05 18:51:49
Autor: Przemysaw M.
Ruska prowokacja
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:59:31 -0500, Przemysaw W napisa(a):
ysy, dobrze zbudowany mczyzna w czarnej koszulce uderza mocno okciem w twarz spokojnie idcego Polaka i idzie dalej.

Od kiedy to ruska gazeta jest dla ciebie wiarygodna,co? Tak si skada, e
byem i widziaem. Nie pieprz chopcze o czym o czym nie masz pojcia.
Nasi kibole organizowali si na pranie z ruskimi od miesicy. Znam to
rodowisko. Wyobra sobie, e nie robili tego za darmo. Kas dostawali od
/.../ tu sobie dopisz parti, ktr uwielbiasz. Reim Tuska profilaktycznie
kilkunastu zapuszkowa to i draka bya mniejsza. Na ulice rzucono
rezerwowych gwniarzy dowodzonych przez kilkunastu ysoli. Ruscy poza
kilkoma mieli gwno w portkach. --

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by
 zwycionym, a nie ulec to zwycistwo  - powiedzia Jarosaw Kaczyski.

Data: 2012-07-05 16:55:52
Autor: Observatore
Ruska prowokacja
Przemysaw M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a):
> [...]
kilkunastu zapuszkowa to i draka bya mniejsza. Na ulice rzucono
rezerwowych gwniarzy dowodzonych przez kilkunastu ysoli. Ruscy poza

ROTFL...tylko KTO, wam uwierzy w te wasze opowiesci, ruski trollu z GW?

Nieprawdopodobne, aby czlowiek byl az tak glupi...

Data: 2012-07-05 18:57:26
Autor: Przemysaw M.
Ruska prowokacja
Dnia Thu, 5 Jul 2012 16:55:52 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy
swoje przemwienie. W czasie prawie godzinnego wystpienia prezesa PiS
nie pad jednak aden konkret na temat tego planu.
Zwyciymy! Zwyciymy! Zwyciymy! - skandowa prezes PiS z ca sal.

Ruska prowokacja