Ruska prowokacja

Data: 2012-07-05 18:51:49
Autor: Przemys³aw M.
Ruska prowokacja
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:59:31 -0500, Przemysław W napisał(a):
Łysy, dobrze zbudowany mężczyzna w czarnej koszulce uderza mocno łokciem w twarz spokojnie idącego Polaka i idzie dalej.

Od kiedy to ruska gazeta jest dla ciebie wiarygodna,co? Tak się składa, że
byłem i widziałem. Nie pieprz chłopcze o czymś o czym nie masz pojęcia.
Nasi kibole organizowali się na pranie z ruskimi od miesięcy. Znam to
środowisko. Wyobraź sobie, że nie robili tego za darmo. Kasę dostawali od
/.../ tu sobie dopisz partię, którą uwielbiasz. Reżim Tuska profilaktycznie
kilkunastu zapuszkował to i draka była mniejsza. Na ulice rzucono
rezerwowych gówniarzy dowodzonych przez kilkunastu łysoli. Ruscy poza
kilkoma mieli gówno w portkach. --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-07-05 16:55:52
Autor: Observatore
Ruska prowokacja
Przemys³aw M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³(a):
> [...]
kilkunastu zapuszkował to i draka była mniejsza. Na ulice rzucono
rezerwowych gówniarzy dowodzonych przez kilkunastu łysoli. Ruscy poza

ROTFL...tylko KTO, wam uwierzy w te wasze opowiesci, ruski trollu z GW?

Nieprawdopodobne, aby czlowiek byl az tak glupi...

Data: 2012-07-05 18:57:26
Autor: Przemys³aw M.
Ruska prowokacja
Dnia Thu, 5 Jul 2012 16:55:52 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

[...]

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyńskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcź zabiegaę o to, by stan±ę jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaę program 2020, zamoæna Polska w G20 - zakończy³
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie pad³ jednak æaden konkret na temat tego planu.
Zwyciźæymy! Zwyciźæymy! Zwyciźæymy! - skandowa³ prezes PiS z ca³± sal±.

Ruska prowokacja