Ruska wieza kontrolna - szczyt techniki radzieckiej.

Data: 2011-07-22 16:14:06
Autor: obserwator
Ruska wieza kontrolna - szczyt techniki radzieckiej.
Data: 2011-07-22 22:48:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Ruska wieza kontrolna - szczyt techniki radzieckiej.
 obserwator wrote:

Musiałybymy im nasom wspaniałom technikem zaprezemtować ŁOBSRYWATOżE...

Napsykład taki wspaniały wuz cystopolcki niejako "SYRENA 105", albo jesce lepij japarat fopoto..., fotopo..., KACEZIMNEROBOKIEMTOCONE...!!!!

- fopograficny "DRUCH"...!

Miałymy jesce porem inksych SCYTUWTECHNIKI, ale wspominać niebedem, boby KACAPY ześmichu poumirały...

Data: 2011-07-22 20:59:49
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 obserwator wrote:

[...]

chamie zbuntowany, pisalem juz tutaj o tym co potrafili zrobic Polacy mimo
tej waszej kacapskiej okupacji.

Kacapy to najgorsza zaraza na swiecie i ty jestes tego dowodem.

Data: 2011-07-22 23:07:32
Autor: Polok_Prawdziwy

 obserwator wrote:

[...]

Acha...!!!

- ino to WIELGO TAJEMNICA była i dlotego Poloki NIGDY tych wspaniałych wynalozkuw doprodukcji i łobiegu niewdrożyły...

Rozumim...

PS - To, ześ cosik pisoł, niełoznaco, zemyto zrobiły POKRAKOUMYSŁOWO...!!!

Data: 2011-07-22 21:13:36
Autor: obserwator
 obserwator wrote:

> [...]

Rozumim...

PS - To, ześ cosik pisoł, niełoznaco, zemyto zrobiły POKRAKOUMYSŁOWO...!!!

gowno rozumiesz, bydlaku anonimowy.

Data: 2011-07-22 23:32:23
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

gowno rozumiesz, bydlaku anonimowy.

Cheee..., cheee..., cheee...!

- dmuchnij mojego Burka wsparkem - łon straśnie lubi, jakmu GUPCE zadek wycmokajom...!

Data: 2011-07-23 01:53:29
Autor: stevep

 obserwator wrote:

> [...]

Rozumim...

PS - To, ześ cosik pisoł, niełoznaco, zemyto zrobiły  POKRAKOUMYSŁOWO...!!!

Miarkuj się bydlaKU NIEANONIMOWY.

--
stevep

Data: 2011-07-23 00:23:36
Autor: obserwator
Ruska wieza kontrolna - szczyt techniki radzieckiej.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Miarkuj się bydlaKU NIEANONIMOWY.

************************************

o prosze, obronca zboczenca kacapskiego sie odezwal. No i znowu sie podlozyliscie, stary esbeku z gowna.

Nie pluj sie tyle chamie, bo ci sztuczna szczeka wyleci.

Data: 2011-07-23 22:43:20
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

[...]

Jus wim cemutak wgaloty pieres - to znerwuw....!

Łokrutnieś nerwowy ito ztego wiecnie pełne i śmierdzonce gacie mos ŁOBSRYWATOżE...

żol miciem...

Ale powimci jedno - jak NIC NIEMIOŁEś, tak NIC NIMOS i MIEć NIEBEDZIES...!!!

Choćbyś cołkie twoje EM-tsy zasroł, to bidokiem i nendzożem siem ostanies...

PS - trudno..., chciałyście kapitulizmu, togo mocie, ale dutkuw mieć niebedziecie...!!!

Data: 2011-07-23 00:59:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Polok_Prawdziwy wrote:

- ino to WIELGO TAJEMNICA była i dlotego Poloki NIGDY tych wspaniałych
wynalozkuw doprodukcji i łobiegu niewdrożyły...

Gdyby nie "Poloki" (aka Siemionowicz - XVII w., Ciołkowski - w. XX) tobyście te wasze kacapskie atomy do dziś z Kukuruźników zrzucali, a o podboju kosmosu tobyście nawet pomarzyć nie mogli. :)))

--
Pit

Data: 2011-07-23 22:33:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Pit Kowalski albo Nowak wrote:

Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Tofakt...,

- jak dzieciokiem byłem, tosem umyśliłem zena Marsa polecem...

I podziwejsem ino, Hamerykony jakomś somdem tam wysłały, ato pseca JO ŁODKRYWCOM Marsa JEZEM...!!!

Data: 2011-07-23 22:37:16
Autor: Polok_Prawdziwy

Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-07-25 12:16:25
Autor: raff

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:j0cvbf$dd0$1news.onet.pl...
Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Ty mu tak, a on ciagle ze bedzie obciagac Putinowi.

Jak ktos lubi ciagnac lache to tego nie zmienisz.

R.

Data: 2011-07-25 12:29:49
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 12:16, raff pisze:
Ty mu tak, a on ciagle ze bedzie obciagac Putinowi.

Jak ktos lubi ciagnac lache to tego nie zmienisz.

Czyli kozojebca lachociag :)

Ruska wieza kontrolna - szczyt techniki radzieckiej.