Ruskie dali nam wolność

Data: 2010-02-07 13:24:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ruskie dali nam wolność

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hkmbaa$irk$1mx1.internetia.pl...
Na przykładzie wspaniałego kultowego filmu "Czterej pancerni i pies" widać
wyraźnie, jak w czasie wojny, bratnia Armia Radziecka pojednała polskich
żołnierzy Armii Krajowej (ojciec Janka) i Armii Ludowej, utworzonej na
terenie
Związku Rądzieckiego. Ruskie dali nam wolność, pod przywództwem bratniej
Armii
Radzieckiej zdobyliśmy Olksywie, oswobodziliśmy całą Polskę z okupacji
niemieckiej i w ramach rekompensaty otrzymaliśmy piastowskie Ziemie
Zachodnie i
Pomorze. Sprawiedliwości dziejowej stało się zadość. Manewr Rosjan był
ni9esamowity, wywołać wojnę razem z Niemcami, podpuścić ich, wciągnąć w
totalitarną wojnę i zabrać im na koniec piastowskie ziemie. Musimy sobie
powiedzieć szczerze, że gdyby nie II Wojna Światowa, nigdy byśmy nie
odzyskali
naszych pisatowskich Ziem Zachodnich i Ppomorza i nie powrócili w granicę
państwa polskiego, założonego przez Mieszka I. Tylko dzięki takiej właśnie
totalitarnej wojnie, możemy rościć sobie prawo do tych ziem. I jeszcze
jedno
maiała ta wojna dobre, wybito burzuji, urzędników kapitalistycznych i
nadano
ziemię chłopom (Czereśniakowi np.), wraz z dobytkiem.
Tę naszą ziemię teraz od 1989 roku nam spowrotem zabierają, żydowska
władza i
kler...wespół...

boukun

   Ruskie dali wolnosc ,elementom socjalnie bliskim', co nie boukun?

   AR

   P.S.  Te ,piastowskie ziemie' chetnie zwrociliby teraz Niemcom,
   gdyby nie Anglicy i Amerykanie.

Data: 2010-02-07 13:30:27
Autor: boukun
Ruskie dali nam wolność

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6371e$4b6eb121$54702a04$5632news.chello.at...

[...]
niesamowity, wywołać wojnę razem z Niemcami, podpuścić ich, wciągnąć w
totalitarną wojnę i zabrać im na koniec piastowskie ziemie. Musimy sobie
powiedzieć szczerze, że gdyby nie II Wojna Światowa, nigdy byśmy nie
odzyskali
naszych piastowskich Ziem Zachodnich i Pomorza i nie powrócili w granicę
państwa polskiego, założonego przez Mieszka I. Tylko dzięki takiej właśnie
totalitarnej wojnie, możemy rościć sobie prawo do tych ziem. I jeszcze
jedno
miała ta wojna dobre, wybito burzuji, urzędników kapitalistycznych i
[...]

Jakiś ty głupi, pewno całe życie żyłeś poza granicami Polski... A Janek pokochał Marusię i się z nią ożeni...

Anglicy i Amerykanie potrzebuja nas tylko jako mięso armatnie przygłupie.

boukun

Data: 2010-02-07 13:37:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ruskie dali nam wolność

> [...]

Marusię i się z nią ożeni...

Anglicy i Amerykanie potrzebuja nas tylko jako mięso armatnie przygłupie.

   Nie pozwalaj sobie ,elemencie socjalnie bliski'! :-)))

   AR

Data: 2010-02-07 13:41:04
Autor: boukun
Ruskie dali nam wolność

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63360$4b6eb420$54702a04$5861news.chello.at...

> [...]

boukun

  Nie pozwalaj sobie ,elemencie socjalnie bliski'! :-)))

Wkurwiasz mnie, przy niedzieli..., jedyny dzień, w którym zrobiłem sobie wolne od kafelkowania warsztatu...

boukun

Data: 2010-02-07 14:16:08
Autor: awe
Ruskie dali nam wolność
aktualnie z pl.soc.historia " zukowski"
mieczyslaw jalowiecki
na skraju imperium

ksiazak za komuny niemiala szans na publikacje.
sa to wspomnienia ziemianina, szlachcica , z przelomu 19 i 20 wieku,
ktory byl bezposrednim swiadkiem reowolucji, dzialal w dyuplomacji
carskiej. Po lekturze tej ksiazki zmienilem zdanie na pare spraw.

1. utrata kresow byla wielkim ciosem w polska kulture
2. likwidacja ziemianstwa jako klasy skutkuje do dzis zapascia w
rolnictwie
3. obraz jaki nam wpojono uciskajacego ludzi obszarnika byl
idiotyzmem. bo w swojej ksiazce jalowiecki daje sporo przykladow na to
ze ziemianstwo spelnialo barddzo wazna role cywilizacyjna,
kulturotworcza i spoleczna.
4. cala rewolucja bolszewicka i to co nam wciskano przez lata oraz to
co jeszcze wiele osob (np moj ojciec) ma w glowie i w co wierza , to
bylo nic innego jak bujda pokroju wladcy pierscieni. Jeszcze jakis
czas temu gdzies tam w zakamarkach duszy sie ludzilem ze moze byli
jacys ideowcy....nie bylo. Polecam szczegolnie fragmenty opisujace
wizyte u dzierzynskiego, ktory bez ogrodek powiedzial ze ludzie tacy
jak Boleslaw Jalowiecki (ojciec autora ksiazki , uwieziony przez
bolszewikow, jedne z najbogatszych ludzi w rosji) przeszkadzaja
rewolucji nie tym ze sa burzujami ,ale tym ze zalogi jego fabryk
wysylaja protesty przeciwko uwiezieniu czlowieka , dzieki ktoremu
prosty robotnik moze godnie zyc.
5. polacy bardzo czestow  carskiej rosji byli ludzmi znaczacymi

ksiazke goraco polecam (pamietajac ze sa to subiektywne wspomnienia a
nie powazne materialy zrodlowe)
problemem jest to ze ksiazka jest nie do dostania,
wydana przez czytelnika raz a potem po sporach z wlascicielem praw
czyli wnukiem jalowieckiego, nie wydawana juz nigdy,
ja swoj egzemplarz zdobylem cudem,
za to mozna na internecie zdobyc jej wersje mowiona, calkiem zreszta
fajnie czytana.

goraco polecam

pozdr
"

Data: 2010-02-07 14:37:30
Autor: Polok_prawdziwy
Ruskie dali nam wolność
awe wrote:

[...]

ŁOJEZUSICKUśWINTY...!!!!

- AWEMARYNA, tyś GUPSY niz myślołem....!!!

"Zapaść w rolnictwie"...!!!

No faktycnie, faktycnie... - psed wojnom nase rolnictwo w nojnowoceśniejse
masyny i technologie wyposazone było, np:

- socha kumbajnowo,
- zuraw mechanicny,
- automatycny rozzut nawozuw, znacysiem chop nafurce, a gnuj Maryna z
dzieciokami napolu rozciepujom...
- dowodnianie upraw, znacysiem scanie popolach po sobotniej zabawie

itd, itp...

CYCEKLAPNINTY racjem mo - PISIKI niedość, ze GUPIE som, toi NIEBEZPIECNE być
mogom...

Jeśli ta psedwojenno ELYTA wten sposub myślała, to... Katyń mie niedziwi...

Data: 2010-02-07 14:06:17
Autor: the_foe
Ruskie dali nam wolność
W dniu 2010-02-07 13:30, boukun pisze:
Anglicy i Amerykanie potrzebuja nas tylko jako mięso armatnie przygłupie.

Zauwaz ze Stalin zgodzil sie na armie Sikorskiego tylko i wylacznie dlatego ze Amerykanie i ANglicy (choc ich zdanie sie tu malo liczylo) uzalezniali niemala wojskowa pomoc miedzy innymi od rozwiazania kwestii obywateli internowanych z ziem Polskich przylaczonych do ZSRR.

--
the_foe

Ruskie dali nam wolność