Ruskie gniazda....

Data: 2011-03-16 10:49:07
Autor: Endriu
Ruskie gniazda....
Skrzydlata orka
http://freeyourmind.salon24.pl/287367,skrzydlata-orka

"[...] Nie opowiada nam też, jak to możliwe, że podmuch z silników walącego w brzozę tupolewa zwalił niejednego leśnego dziadka z nóg (jednego spotkał w swych wędrówkach posmoleńskich Amielin, innego z kolei reporterzy TVN), ale nie wymiótł ani okolicznych śmieci, ani umocowanego na pobliskim drzewie gniazda (http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/03/gniazdo-smolenskie.html). [...]".

Ech te ruskie ptoki ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-16 13:19:22
Autor: skippy
Ruskie gniazda....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ilq131$akn$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Weź napisz konkluzje, pliz
Chodzi o to, że ruscy przechwycili tutke w powietrzu, przemielili i szczątki podrzucili w jednym miejscu?
Czy o co?
Nie mam pomysłu jak inaczej mógła tam spaść nie lecąc

Data: 2011-03-17 06:47:51
Autor: Endriu
Ruskie gniazda....
[...]

Jedno jest pewne. Tutka na pewno nie leciała MAK-owską trajektorią.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Ruskie gniazda....