Ruskie mialy wirowe dzialo magnetyczne !!!

Data: 2010-04-24 23:44:41
Autor: awe
Ruskie mialy wirowe dzialo magnetyczne !!!
Zenus nie wysilaj sie - i tak kazdy ma cie tu za idiote
awe

Data: 2010-04-24 21:40:47
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqvoc6$ti8$1news.onet.pl...
Zenus nie wysilaj sie - i tak kazdy ma cie tu za idiote

Opowiedz mi swoją teorię spiskową, a powiem Ci jak bardzo chory jesteś ;)))))

Zennon

Data: 2010-04-25 21:46:27
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvogv$6it$1tioat.net...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Zenus nie wysilaj sie - i tak kazdy ma cie tu za idiote

Opowiedz mi swoją teorię spiskową, a powiem Ci jak bardzo chory jesteś
;)))))

Zennon
-- -- -- -- --
Ja nie mam zadnej teorii spiskowej. Fizyczne usuwanie przeciwnikow politycznych miesci sie w ramach mentalnosci przywodcow rosyjskich, ale ty chyba o tym wiesz bo nie pomyslalbym choc sie starasz ze jestes takim prymitywnym prostakiem zeby nie wiedziec co zrobili z litwinienko
awe

Data: 2010-04-25 00:35:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Zenus nie wysilaj sie - i tak kazdy ma cie tu za idiote
awe

   Prlowski polfabrykat.

   AR

Data: 2010-04-25 12:05:16
Autor: jedrus
awe pisze:
Zenus nie wysilaj sie - i tak kazdy ma cie tu za idiote

Kazdy...?
Moze bys tak kwakal za siebie?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Ruskie mialy wirowe dzialo magnetyczne !!!