Ruskie rozpyli³y hell....

Data: 2011-04-26 12:14:57
Autor: Zennon
Ruskie rozpyli³y hell....
ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

Zennon

Data: 2011-04-26 11:06:50
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a):
ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

Zennon
===================

Mg³a za pomoc± helu?! I jeszcze pan Rogalski twierdzi , ¿e da siê hel utrzymaæ
przy Ziemi ??  Hoho , nagroda nobla blisko a nastêpnie zapewnione miejsce w
instytucie , gdzie pe³no Einsteinów , Napoleonów , Dalajlamów i tym podobnych..

MH

Data: 2011-04-26 11:56:02
Autor: Canucki
Ruskie rozpyli³y hell....
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a): > ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

> [...]
przy Ziemi ??  Hoho , nagroda nobla blisko a nastêpnie zapewnione miejsce w
instytucie , gdzie pe³no Einsteinów , Napoleonów , Dalajlamów i tym

Czy tylko mgla przychodzi Panu do glowy?  Przeciez nawet chwilowe "rozrzedzenie" powietrza za pomoca helu w poblizu samolotu
moze znaczaco obnizyc sile nosna a dla lecacego na wysokosci 100m nad ziemia
to gwaltowna utrata wysokosci prowadzaca do rozbicia maszyny.  Potem hel znika z obszaru gdzie zostal uwolniony unoszac sie i rozprzaszajac w atmosferze.
Zadanie zostaje wykonane a przesmiewcy maja gotowy temat do szyderstw.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-26 06:14:57
Autor: Hans Kloss
Ruskie rozpyli³y hell....
On 26 Kwi, 13:56, " Canucki" <canu...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Zadanie zostaje wykonane a przesmiewcy maja gotowy temat do szyderstw.
 Niestety dla tej bzdury nie ma ¿adnego usprawiedliwienia. Inna sprawa
¿e badania powietrza z p³uc ofiar oraz ich rzetelna ocena
patomorfologiczna to by³ zas.. obowi±zek prowadz±cych sledztwo
którego, o ile mi wiadomo, zaniedbano. Ale....przyj±wszy nawet
fantastyczna hipotezê "helow±" to sk±d gaz ten mia³by wzi±æ siê w
p³ucach ofiar? Przecie¿ samolot jest hermetyczny a poza tym
przebywa³by w bañce helowej jedynie przez u³amek sekundy.
Niech prawnicy siê lepiej zajm± stron± prawna zagadnienia a sprawy
ekspertyz technicznych niech zlec± godnym zaufania fachowcom.

Data: 2011-04-26 14:31:51
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
On 26 Kwi, 13:56, " Canucki" <canu...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Zadanie zostaje wykonane a przesmiewcy maja gotowy temat do szyderstw.
 Niestety dla tej bzdury nie ma =BFadnego usprawiedliwienia. Inna sprawa
=BFe badania powietrza z p=B3uc ofiar oraz ich rzetelna ocena
patomorfologiczna to by=B3 zas.. obowi=B1zek prowadz=B1cych sledztwo
kt=F3rego, o ile mi wiadomo, zaniedbano. Ale....przyj=B1wszy nawet
fantastyczna hipotez=EA "helow=B1" to sk=B1d gaz ten mia=B3by wzi=B1=E6 si=
=EA w
p=B3ucach ofiar? Przecie=BF samolot jest hermetyczny a poza tym
przebywa=B3by w ba=F1ce helowej jedynie przez u=B3amek sekundy.
Niech prawnicy si=EA lepiej zajm=B1 stron=B1 prawna zagadnienia a sprawy
ekspertyz technicznych niech zlec=B1 godnym zaufania fachowcom.

=============

No w koñcu Chams co¶ nieco¶ z sensem napisa³e¶. Tak !! , nale¿y skoncentrowaæ
siê nie na S-F w wykonaniu paranoików  , tylko na faktach..  I tu nale¿y
szukaæ przyczyny !! 1) By³ Kazana w kokpicie ??  BY£ !! Pierdoli³ , ¿e w takiej sytuacji "mamy
problem" ?! Pierdoli³ !!
2) By³ trza¶niêty B³asik w kokpicie ?! BY£!!
3) Kierowcy z JAK'a nawijali przez radio , ¿e warunki s± chujowe ?? NAWIJALI!!
4) Kierowcy Tupolewa wiedzieli , ¿e kacapski I£-86 nie da³ sê rady z
l±dowaniem ?! WIEDZIELI !!
5) Kierowca Tupolewa nawija³ , ¿e jak nie wyl±duje to go za... ?! NAWIJA£ !!
6) Wiadomo , ¿e we mgle (tym bardziej sztucznej , bo kurewsko wkrêca siê w
³opaty turbiny) siê nie l±duje (wiedz± to nawet w ZIMBABWE Airlines). WIADOMO !!!
7) Kacapy z baraku kontroli lotu podali , ¿e widoczno¶æ jest poni¿ej
regulaminowej ?!  PODALI !!
8) TAWS rycza³ "PULL UP" ?! RYCZA£ !!
9) Kierowca Tupolewa , ch³opak , pamiêtaj±cy problemy jakie zgotowa³ jego
koledze picowski popierdolec (MELEX-KARSKI) i drugi zas³uguj±cy na identyczne
okre¶lenie , spoczywaj±cy w Krakowie , niestety okaza³ siê byæ b±d¼ zbyt
m³odym (chyba tak !!) , by mieæ w sobie odpowiedzi± "PARÊ" , by powiedzieæ NIE !!

Z ca³± pewno¶ci± jest parê innych faktów , bardziej lub mniej maj±cych
wspólnego z ZAMACHEM...  Takie s± FAKTY !!! No to do wyboru : dyskutuj z
faktami , b±d¼ "wygodnymi" domys³ami..  AHA !!!!  Wyobra¼ sobie , ¿e po zakoñczeniu 2-giej kadencji Kwa¶niewskiego ,
gdy G³ow± Pañstwa zosta³ Kaczyñski (by³em wówczas na wakacjach w Ciep³ych
Krajach) , uzna³em to za dobry wybór.. Natychmiast po og³oszeniu wyników ,
s³ysz±c z ust prezydenta elekta "panie prezesie , meldujê..." , ju¿ by³o
wiadomo..  Dalej...  Po wyczerpuj±cej kampanii wyborczej , podw³adny prezesa
uda³ siê na odpoczynek..  Nie mam nic przeciwko temu , ale pod warunkiem  , ¿e
za swoje !!  I to kurwa jeszcze przed zaprzysiê¿eniem !! Gdzie tam !! Pojecha³
tupolewem z takimi jak.... , szkoda gadaæ , takiego "prezedêta" to jeszcze nie
by³o..  No dobra , niech ma ju¿ ten Wawel..  Noo , ale skoro prezes twierdzi ,
¿e to nie ON w tej trumnie , to conajmniej trza ekshumowaæ !!  LOGICZNE ?!

MH

Data: 2011-04-26 07:42:31
Autor: Hans Kloss
Ruskie rozpyli³y hell....
On 26 Kwi, 16:31, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

1) By³ Kazana w kokpicie ??  BY£ !! Pierdoli³ , ¿e w takiej sytuacji "mamy
problem" ?! Pierdoli³ !!
Nie pierdoli³  tylko MÓWI£, bo rzeczywiscie mia³ problem.
2) By³ trza¶niêty B³asik w kokpicie ?! BY£!!
Masz na to jakie¶ dowody czy ot tak sobie pierdolisz bez sensu? Dowody
zarówno na rzekome "bycie" jaki na rzekome "trza¶niêcie"...
3) Kierowcy z JAK'a nawijali przez radio , ¿e warunki s± chujowe ?? NAWIJALI!!
"Ale¿ mo¿ecie spróbowaæ, jak najbardziej"
5) Kierowca Tupolewa nawija³ , ¿e jak nie wyl±duje to go za... ?! NAWIJA£ !!
Udowodnij to! Jest to taka sama gównoprawda jak pierdolenie o
"debe¶ciakach" czy 4-krotnym podchodzeniu do l±dowania.
6) Wiadomo , ¿e we mgle (tym bardziej sztucznej , bo kurewsko wkrêca siê w
³opaty turbiny) siê nie l±duje (wiedz± to nawet w ZIMBABWE Airlines). WIADOMO !!!
GÓWNO PRAWDA, Sam lecia³em kilkakrotnie samolotem pasa¿erskim który
l±dowa³ we mgle.
7) Kacapy z baraku kontroli lotu podali , ¿e widoczno¶æ jest poni¿ej
regulaminowej ?!  PODALI !!
Wiesz to.. SK¡D??
.... , szkoda gadaæ , takiego "prezedêta" to jeszcze nie
by³o..
Napierdolony kwas na cmentarzu albo bronek "armaty w krzakach" .. przy
nich Lech Kaczyñski siê prezentuje niemal jak ¶wiêty.
J-23

Data: 2011-04-26 14:58:18
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
On 26 Kwi, 16:31, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> 1) By=B3 Kazana w kokpicie ?? =A0BY=A3 !! Pierdoli=B3 , =BFe w takiej syt=
uacji "mamy
> problem" ?! Pierdoli=B3 !!
Nie pierdoli=B3  tylko M=D3WI=A3, bo rzeczywiscie mia=B3 problem.
> 2) By=B3 trza=B6ni=EAty B=B3asik w kokpicie ?! BY=A3!!
Masz na to jakie=B6 dowody czy ot tak sobie pierdolisz bez sensu? Dowody
zar=F3wno na rzekome "bycie" jaki na rzekome "trza=B6ni=EAcie"...
> 3) Kierowcy z JAK'a nawijali przez radio , =BFe warunki s=B1 chujowe ?? N=
AWIJALI!!
"Ale=BF mo=BFecie spr=F3bowa=E6, jak najbardziej"
> 5) Kierowca Tupolewa nawija=B3 , =BFe jak nie wyl=B1duje to go za... ?! N=
AWIJA=A3 !!
Udowodnij to! Jest to taka sama g=F3wnoprawda jak pierdolenie o
"debe=B6ciakach" czy 4-krotnym podchodzeniu do l=B1dowania.
> 6) Wiadomo , =BFe we mgle (tym bardziej sztucznej , bo kurewsko wkr=EAca =
si=EA w
> =B3opaty turbiny) si=EA nie l=B1duje (wiedz=B1 to nawet w ZIMBABWE Airlin=
es). WIADOMO !!!
G=D3WNO PRAWDA, Sam lecia=B3em kilkakrotnie samolotem pasa=BFerskim kt=F3ry
l=B1dowa=B3 we mgle.
> 7) Kacapy z baraku kontroli lotu podali , =BFe widoczno=B6=E6 jest poni=
=BFej
> regulaminowej ?! =A0PODALI !!
Wiesz to.. SK=A1D??
>.... , szkoda gada=E6 , takiego "prezed=EAta" to jeszcze nie
> by=B3o..
Napierdolony kwas na cmentarzu albo bronek "armaty w krzakach" .. przy
nich Lech Kaczy=F1ski si=EA prezentuje niemal jak =B6wi=EAty.
J-23

==================

Ja o zupie , Chams o dupie...  Takie s± dysputy z prezesowym elektoratem..  Aha !!! , uwa¿aj z tymi pochodniami , bo siê zmoczysz do ³ó¿ka :)

MH

Data: 2011-04-26 08:20:53
Autor: Hans Kloss
Ruskie rozpyli³y hell....
On 26 Kwi, 16:58, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Ja o zupie , Chams o dupie...
Ja ci pisze durniu O FAKTACH! A fakty s± takie ¿e np. nie ma ¿adnego
dowodu  na to ¿e genera³ B³asik by³ w kokpicie, ¿aden stenogram z
rozmów w kabinie nie zawiera s³ów "jak nie wyl±dujê" itede....A ty o
tym piszesz, podobnie jak reszta palikociarni, z takim przekonaniem
jakby¶ to na w³asne uszy s³ysza³.
J-23

Data: 2011-04-26 17:24:33
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 17:20, Hans Kloss pisze:
[...]

To sa pozyteczni juhasi z Nawego Targu, co uslysza w merdiach to od razu
zapodaja jako prawde objawiona :)

Data: 2011-04-26 08:30:59
Autor: Hans Kloss
Ruskie rozpyli³y hell....
On 26 Kwi, 17:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To sa pozyteczni juhasi z Nawego Targu, co uslysza w merdiach to od razu
zapodaja jako prawde objawiona :)

MH jest z Nowego Targu?  To by wiele wyja¶nia³o, z jego postów wy³ania
siê bowiem obraz nieszczê¶nika którego dzieciñstwo up³ynê³o pod
znakiem skrajnego niedoboru jodu, a to  zdarza siê niemal wy³±cznie w
¶rodowisku górskim:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kretynizm
J-23

Data: 2011-04-26 15:50:11
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
On 26 Kwi, 17:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To sa pozyteczni juhasi z Nawego Targu, co uslysza w merdiach to od razu
> zapodaja jako prawde objawiona :)

MH jest z Nowego Targu?  To by wiele wyja=B6nia=B3o, z jego post=F3w wy=B3a=
nia
si=EA bowiem obraz nieszcz=EA=B6nika kt=F3rego dzieci=F1stwo up=B3yn=EA=B3o=
 pod
znakiem skrajnego niedoboru jodu, a to  zdarza si=EA niemal wy=B3=B1cznie w
=B6rodowisku g=F3rskim:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kretynizm
J-23

====================

Prowadzicie dyskusjê na b. wysokim poziomie..  Popart± argumentami ,
merytoryk± i zapewne "rechoczecie" - ALE¦MY TEMU MH TERAZ DOKOPALI !!!

Jazda , dalej ...  Prezes bêdzie dumny w jak sprytny sposób uda³o wam siê
znowu wyj¶æ na NASZE ...  Ale¶cie go za³atwili , tego MH !!  Teraz bêdzie wam
wko³o Macieju pierdoli³ jakie¶cie s± buraki , bo on my¶li , ¿e wy my¶licie ,
¿e on jest z Nowego Targu...  I na to stoczy siê dyskusja , a¿ w koñcu zapomni
o tym , ¿e g³ówny w±tek dotyczy³ rozpylenia CHELÓ , co kaza³em o tym mówiæ
Naszemu Adwokatowi !!

MH

Data: 2011-04-26 17:53:21
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 17:50,  MH pisze:
Prowadzicie dyskusjê na b. wysokim poziomie..  Popart± argumentami ,
merytoryk± i zapewne "rechoczecie" - ALE¦MY TEMU MH TERAZ DOKOPALI !!!

Popatrz najpierw sqrwielu na siebie ile nienawisci i chamstwa jest w
twoich postach. Prostak z ciebie kretynku.

Data: 2011-04-26 17:53:57
Autor: ~he®sk~
Ruskie rozpyli³y hell....
On Tue, 26 Apr 2011 15:50:11 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a): > On 26 Kwi, 17:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

o tym , ¿e g³ówny w±tek dotyczy³ rozpylenia CHELÓ , co kaza³em o tym mówiæ

 po prostu TCHORZE. kryja sie za aliasami, mocni sa tylko zza
sztachet. wypuszczeni na ulice pomykaja z podkulonymi ogonami.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-04-26 16:17:58
Autor: obserwator
Ruskie rozpyli³y hell....
~he?sk~ <xl.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 po prostu TCHORZE. kryja sie za aliasami, mocni sa tylko zza
sztachet. wypuszczeni na ulice pomykaja z podkulonymi ogonami.

przeciez to ty bez przerwy zmieniasz swoj nick, dodajac przerozne dodatki do
swojego nicku aby trudniej bylo znalezc twoje oszczercze, pelne inwektyw posty
w archiwum google.

Jestes wyjatkowo agresywny i probujesz napuszcac na siebie piszace tu osoby.
Sadzisz, ze wszyscy sa tak samo glupi jak ty?

A tak a propos, ten jegomosc ktorego jak widac z twoich postow popierasz, a
ktory ulokowal sie w Palacu Prezydenckim, to kim jest
Jaki czlowiek  stawia takie zasieki przed ludzmi ktorzy byc moze tez na niego
glosowali, nie wiedzac wczesniej kim on jest?

jak widac na zalaczonych fotkach, cholernie odwazny petak:))

http://fotoekran.nowyekran.pl/post/11578,hold-warszawski-9-kwietnia-2011

Data: 2011-04-26 17:33:18
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 17:30, Hans Kloss pisze:
> [...]
siê bowiem obraz nieszczê¶nika którego dzieciñstwo up³ynê³o pod
znakiem skrajnego niedoboru jodu, a to  zdarza siê niemal wy³±cznie w

Po ostatnim wystepie kretynow z Nowego Targu w locie z Chicago do Polski
uwazam ze masz racje : malo jodu, duzo seksu z kozami i burkami na dobre
nie moze wyjsc.

Data: 2011-04-26 17:06:27
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 16:58,  MH pisze:
Ja o zupie , Chams o dupie...  Takie s± dysputy z prezesowym elektoratem..  Aha !!! , uwa¿aj z tymi pochodniami , bo siê zmoczysz do ³ó¿ka

Te gwno z Nowego Targu, ty sie moczysz ? :)

Data: 2011-04-26 15:38:06
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Te gwno z Nowego Targu, ty sie moczysz ? :)

================

Do Nowego Targu jest ode mnie gówniarzu jakie¶ ponad 200km. Jakby¶ smyku umia³
czytaæ , to wiedzia³by¶ sk±d jestem...  To tak na marginesie , bo jak widzê ,
twoj± picowsk± domen± jest odwracanie alika ogonem..  A umiesz siê smyku
odnie¶æ merytorycznie w dyskusji ?!  Czy¿by¶ broni³ Obroñcê Helu ??
Je¿eli tak , to do podstawówki !!!   Mama kompa kupi³a , zainwestowa³a w synka
, a ten nieczu³y jest na wszelakie argumenty..  Buk , chonor , ojd¿yzna i
skurwysyny kacapy , co odkrêci³y tablicê ... Tyle¶ z klepinki wynió³ i na to
nie ma rady. Chcesz pyskowaæ ?!  Twoja wola , ale pomiêdzy dyskusj± , a
pysków± jest ró¿nica..  W drugim przypadku u¿ywa siê argumentów..  Jak ich nie
masz , to bye , bye !!  Bez odbioru !!

MH

Data: 2011-04-26 17:42:00
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 17:38,  MH pisze:
Do Nowego Targu jest ode mnie gówniarzu jakie¶ ponad 200km.

Nie pierdol sqrwielu z Wisly. :)

Data: 2011-04-26 15:52:26
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-04-26 17:38,  MH pisze:
> Do Nowego Targu jest ode mnie gówniarzu jakie¶ ponad 200km.

Nie pierdol sqrwielu z Wisly. :)

========================

Masz pajacu celownik , jak prezes !!!

MH

Data: 2011-04-26 17:54:13
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 17:52,  MH pisze:
Masz pajacu celownik , jak prezes !!!

Nie martw sie o moj celownik kretynku :)

Data: 2011-04-26 17:56:32
Autor: ~he®sk~
Ruskie rozpyli³y hell....
On Tue, 26 Apr 2011 15:52:26 +0000 (UTC), " MH"

u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): > W dniu 2011-04-26 17:38,  MH pisze:

========================

Masz pajacu celownik , jak prezes !!!

MH

wg ip 77.252.190.222 to nie jest wisla ale
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81odygowice

co wcale nie oznacza, ze tak jest ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-04-26 16:06:17
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
> [...]
On Tue, 26 Apr 2011 15:52:26 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

wg ip 77.252.190.222 to nie jest wisla ale

=================

Bo istotnie nie jest..  Ale najmondrzejsze s± PISIOKI , i jak stwierdz± ¿e
jeste¶ Abdis-Abeby , to niepogadasz z nimi...  Niewa¿ne , sra³ ich...  Zauwa¿
jak sprytnie odchodz± od g³ównego tematu w±tka !!!  Prawie zapomnia³em ju¿ o
tych setkach ton uziemionego helu , buachacha !!!

MH

Data: 2011-04-26 18:11:51
Autor: u2
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 18:06,  MH pisze:
wg ip 77.252.190.222 to nie jest wisla ale
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81odygowice

co wcale nie oznacza, ze tak jest ;o)))

Nie ciesz sie tak bucu z Nowego Targu, w koncu i ty zostaniesz namierzony :)

Data: 2011-04-26 18:22:01
Autor: ~he®sk~
Ruskie rozpyli³y hell....

~he?sk~ <xl.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a): > On Tue, 26 Apr 2011 15:52:26 +0000 (UTC), " MH"

 chel to moze byc to ;o)))  uwazaj bo cie namierza i zgodnie z http://deklaracjalodzka.pl  zloza donos na ciebie, ze zartowales sobie z zielinskiego ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-04-26 16:30:12
Autor: obserwator
Ruskie rozpyli³y hell....
~he?sk~ <xl.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 chel to moze byc to ;o)))  uwazaj bo cie namierza i zgodnie z http://deklaracjalodzka.pl  zloza donos na ciebie, ze zartowales sobie z zielinskiego ;o)))

popierasz morderstwo w Lodzi, Skalimowski?

Data: 2011-04-26 17:50:35
Autor: ~he®sk~
Ruskie rozpyli³y hell....
On Tue, 26 Apr 2011 15:38:06 +0000 (UTC), " MH"

u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): > W dniu 2011-04-26 16:58,  MH pisze:

> [...]

pysków± jest ró¿nica..  W drugim przypadku u¿ywa siê argumentów..  Jak ich nie

Zielinski niech sie lepiej zajmie kraweznikami w Suwalkach.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-04-26 12:45:50
Autor: MH
Ruskie rozpyli³y hell....
 Canucki <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Zadanie zostaje wykonane a przesmiewcy maja gotowy temat do szyderstw.

=========================

No to jazda "mondralo" , bierzemy siê za rachunki ..  Powierzchnia no¶na
skrzyde³ tupolewa wynosi 201,5m^2 (mo¿esz sobie to sprawdziæ). Je¿eli TU
lecia³by w "czystym" helu na wysoko¶ci 100m , to objêto¶æ s³upa helu daj±cego
si³e no¶n± wynosi³aby 100 x 201,5 = 201500m^3. I to tylko w okre¶lonej chwili.
Chwilowa warto¶æ objêto¶ci gazu no¶nego pod samolotem nie jest jednak
najistotniejsza. Liczymy dalej..
Tymczasem TU lecia³ sobie jeszcze ok 20s z prêdko¶ci± ok
300km/h=300000m/3600s=83m/s. Wobec tego d³ugo¶æ "pasa" helu musia³aby wynosiæ
20 x 83 = 1660m. Ca³kowita objêto¶æ gazu "no¶nego" powinna wynie¶æ pod
samolotem 1660 x 201.5 = 334490m^3. Jaka jest masa takiej objêto¶ci helu ?? Gêsto¶c helu wynosi 0.1785g/dm^3 = 0.1785kg/m^3. Wobec tego ca³kowita masa
powinna wynosiæ 0.1785 x 334490 = 59706kg = 59.7 TONY !!!  Do odpowiedniego
rozrzedzenia powietrza helem wystarczy "na oko" 30% , wiêc mamy zaledwie 17.9
TONY. Aby ZAMACH by³ skuteczny , trzeba wzi±¶æ poprawkê na tor lotu , wiatry
rozpraszaj±ce ten zabójczy hel itp.. Lekko mo¿emy za³o¿yæ , ¿e trzeba tego z
10 razy tyle..  10 x 17.9 = 179 TON !!!!  A teraz pierdolnij siê zdrowo w ³eb
, zarzucaj innym ¿e s± szyderczymi prze¶miewcami i  co tylko jeszcze ci prezes
i adwokat Rodzin na jêzyk przyniesie.

MH  --

Data: 2011-04-26 13:14:11
Autor:
 Canucki <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a): >  MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a): > > > Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a): > > > > > ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))
> [...]

, zarzucaj innym ¿e s± szyderczymi prze¶miewcami i  co tylko jeszcze ci prezes

===============================

Cholera , tak to jest jak siê odpisuje na picowskie posty i jednocze¶nie gada
siê z kim¶ na inne tematy w biurze..  O pomy³kê nietrudno..  Poprawka : skoro
powierzchnia no¶na wynosi 201.5m^2 , rozpiêto¶æ 37.55m , to ¶rednia szeroko¶æ
skrzyde³ wynosi 5.36m. Wobec tego , podczas lotu na wys. 100m , pokonuj±c
odleg³o¶æ 1660m , mamy pod sob± 100 x 5.36 x 1660 = 889760m^3 gazu "no¶nego".
Zani¿y³em wyniki przez pomy³kê o 2.66 raza. Potrzeba 476 TON helu na zamach..

MH

Data: 2011-04-26 12:44:27
Autor: Grzegorz Z.
Ruskie rozpyli³y hell....
Zennon napisa³:

ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

"który przecie¿ nie wystêpuje w naturze" :))))))

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9494601,W_Smolensku_rozpylono_hel__Rogalski__Niczego_nie_wykluczam.html

W naturze PiSdu wiele rzeczy nie wystêpuje :)

Data: 2011-04-26 14:24:24
Autor: PesTYcyD
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 12:44, Grzegorz Z. pisze:
"który przecie¿ nie wystêpuje w naturze" :))))))

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9494601,W_Smolensku_rozpylono_hel__Rogalski__Niczego_nie_wykluczam.html

W naturze PiSdu wiele rzeczy nie wystêpuje :)

W naturze hel wystêpuje w balonikach.

Data: 2011-04-26 12:50:35
Autor: Leprechaun
Ruskie rozpyli³y hell....

U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201104261015.UTC.ip65vc$eop$1tioat.net...
ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

Zennon

Nie hell tylko py³ aluminiowy powsta³y z pi³owania chiñskim pilnikiem do drewna steru wysoko¶ci TU-154. Py³ by³ widoczny ekranie radaru jako chmura typu "piêkna pogoda przez ca³y dzieñ". Rogalski powinien poczytaæ trochê Lema.

BomBel

Data: 2011-04-26 14:23:08
Autor: PesTYcyD
Ruskie rozpyli³y hell....
W dniu 2011-04-26 12:14, Zennon pisze:
ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

S± ¶wiadkowie, którzy mówi± ¿e ruskie przywie¼li ciê¿arówkami baloniki z lunaparku pod Moskw± i na znak-sygna³ przebili je wytwarzaj±c helowy pierd w kierunku tupolewa. Metoda jest znana od dawna, za pomoc± helu ruskie str±caj± z nieba amerykañskie satelity szpiegowskie.

Data: 2011-04-26 16:33:36
Autor: ~he®sk~
Ruskie rozpyli³y hell....
On Tue, 26 Apr 2011 12:14:57 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

ale czad!!! ;))) Rogalski znów w akcji ;))))

Zennon

 o w morde! skad oni wzieli tyle helu. zwineli z zatoki puckiej?
 po kaszubsku oznacza to kose albo inny sierp. skoro tak to widac
 wyrazny udzial tuska w tym rozpyleniu.  http://pl.wikipedia.org/wiki/Mierzeja_Helska