'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'

Data: 2012-10-30 22:55:08
Autor: Grzegorz Z.
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Od kilku godzin w Moskwie pada zamarzający deszcz. Krople kilkadziesiąt
metrów nad ziemią zamieniają się w ziarenka lodu, pokrywając wszystko
szklistą powłoką. Rządowy samolot Tu-204 wiózł szefa rządu Dmitrija
Miedwiediewa z Permu. Uprzedzeni o trudnych warunkach pogodowych piloci
podjęli decyzję o zmianie miejsca lądowania. Wybrali Sankt Petersburg.
"Załoga nie chciała narażać życia najważniejszych osób w państwie" - cytują
wypowiedzi pracowników petersburskiego lotniska rosyjskie media.

Lodowe deszcze będą padać w centralnej Rosji jeszcze przez kilka dni.
Służby ratownicze ostrzegają kierowców przed śliskimi nawierzchniami dróg i
pasażerów samolotów przed możliwymi opóźnieniami rejsów. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12772206,Tupolew_Miedwiediewa_nie_dal_rady_wyladowac_w_Moskwie_.html

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-30 22:57:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6pibq$ppd$1dont-email.me...
[...]

Nasze orły dałyby rady. Co tam jakiś kapuśniaczek!

Data: 2012-10-30 15:25:23
Autor: Andromeda
On 30 Paź, 22:57, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> napisał w wiadomościnews:k6pibq$ppd$1dont-email.me...

> [...]

>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12772206,Tupolew_Mied...

Nasze orły dałyby rady. Co tam jakiś kapuśniaczek!

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Co tam kapuśniaczek? Co tam jakaś mgiełka.
 Prawda jest znana oddawna, od dnia katastrofy, a ten cyrk to
szukanie
 kozła ofiarnego.
  Kaczyński już w Gruzji zachowywał się nieobliczalnie, narażając
 siebie i innych, to był typ osoby - z szabelkami na czołgi- i
 pocwałowała ta polskość na lotnisko w smoleńsku, bo polacy potrafią.
 No potrafią. Ale że dno społeczne reprezentujące pis, nigdy z
 próżności własnej dupy nie widzi, bo to mentalność- oni zawsze
 wspaniali- więc to napewno ktoś inny. Najlepiej ci co dostęp do
koryta
 blokują, jego wysokości knurowi, gwardii prosiaków i loch. Tusk,
 Komorowski wie, ale mamy politykę nie jątrzyć próżnych dup, bo
 zakwiczą nam Polskę.
  A ja uważam że tym bardziej kwiczą , bo za te pomówienia to dawno
sąd
 powinien skazać , gdyż już naród prosiąt zaczął przykładnie
wszystkich
 o wszystko pomawiać, nawet że dachu stadionu rząd nie zamknął i tak
 nauczone już, że bycie cweliskiem to nagle cnota.

Data: 2012-10-30 23:26:53
Autor: u2
W dniu 2012-10-30 23:25, Andromeda pisze:
  Kaczyński już w Gruzji zachowywał się nieobliczalnie, narażając
 siebie i innych, to był typ osoby - z szabelkami na czołgi- i
 pocwałowała ta polskość na lotnisko w smoleńsku, bo polacy potrafią.

Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.

Data: 2012-10-30 15:45:51
Autor: Andromeda
On 30 Paź, 23:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>  pocwałowała ta polskość na lotnisko w smoleńsku, bo polacy potrafią.

Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.

Ubecy bardzo bali się prawdy,czyli jak fakty przeczą ideologii tym
gorzej dla faktów. Wiadomo że pis i jego polecznicy to koryto ubecji,
po zachowaniach ich poznacie.

Data: 2012-10-30 23:51:01
Autor: u2
W dniu 2012-10-30 23:45, Andromeda pisze:
Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.
Ubecy bardzo bali się prawdy,czyli jak fakty przeczą ideologii

ty popierdolona mendo ubecka :-)

Data: 2012-10-30 15:55:49
Autor: Andromeda
On 30 Paź, 23:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ubecy bardzo bali si prawdy,czyli jak fakty przecz ideologii

ty popierdolona mendo ubecka :-)

Patrzysz w lustro?

Data: 2012-10-30 23:58:43
Autor: u2
W dniu 2012-10-30 23:55, Andromeda pisze:
On 30 Paź, 23:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-10-30 23:45, Andromeda pisze:

Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.
Ubecy bardzo bali si prawdy,czyli jak fakty przecz ideologii

ty popierdolona mendo ubecka :-)

Patrzysz w lustro?

Nie, na ciebie, kurwo :-)

Data: 2012-10-30 16:30:13
Autor: Andromeda
On 30 Paź, 23:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Patrzysz w lustro?

Nie, na ciebie, kurwo :-)

A napisałem że prosiaki na prawdę zareagują kwiczeniem. Jacy
przywidywalni. Ludzie uważają że kaczka rozwaliła samolot , ale znając
skutki prawdy, mamy prawdę szeptaną, a propagande zamachu
wszechobecną, schizofrenia jak za komuny.

Data: 2012-10-31 08:17:04
Autor: Aleksander Nabagło
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
!

Andromeda pisze:
A napisałem że prosiaki na prawdę zareagują kwiczeniem. Jacy
przywidywalni. Ludzie uważają że kaczka rozwaliła samolot , ale znając
Proszę nie obrażać świń porównując je do ludzi!

..

Data: 2012-10-31 01:54:06
Autor: Andromeda
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
On 31 Paź, 08:17, Aleksander Nabagło <n...@ap.krakow.pl> wrote:
!

Andromeda pisze:> A napisałem że prosiaki na prawdę zareagują kwiczeniem. Jacy
> przywidywalni. Ludzie uważają że kaczka rozwaliła samolot , ale znając

Proszę nie obrażać świń porównując je do ludzi!

.

Ta wiem, ludzie w tych czasach potrafią się bardziej ześwinić niż same
świnie.

Data: 2012-10-31 10:20:36
Autor: Chiron
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:69190faa-247f-452e-a65e-238329728b41h16g2000vby.googlegroups.com...
..

Ta wiem, ludzie w tych czasach potrafią się bardziej ześwinić niż same
świnie.

Plując gdzie się da na swój naród, na ten przykład. Albo siejąc deprawację i zgorszenie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-31 02:34:55
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 10:20, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:69190faa-247f-452e-a65e-238329728b41h16g2000vby.googlegroups.com...
.

> [...]

zgorszenie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Prawda ciebie deprawuje? No naród żyjący urojonymi paranoicznymi
teoriami napewno zdrowszy.?

Data: 2012-10-31 11:02:56
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:3631edeb-c755-43e6-885f-431f744bc68fu9g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Arystoteles

Chiron

Prawda ciebie deprawuje? No naród żyjący urojonymi paranoicznymi
================
Gdyby prawda kopnęła Cię w d..ę, to i tak byś jej nie zauważył. Jedyne, co masz do powiedzenia to plucie na Kościół Katolicki i sianie zgorszenia- bo jak każdy "postępak" rewolucję seksualną uważasz za rzecz samą w sobie najlepszą na świecie. Ewentualnie posiłkujesz się brykami dla niepełnosprytnych

Data: 2012-10-31 03:14:28
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 11:02, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:3631edeb-c755-43e6-885f-431f744bc68fu9g2000vbm.googlegroups.com....
> [...]

niepełnosprytnych

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Prawdy szukasz w kościółku, tam jest tylko obłuda, a obłudnicy mają
alergię na prawdę.
  Czego już kiedyś i obecnie dowodzą. Jezus Chrystus został skazany i
umarł na krzyżu za obrazę uczuć religijnych . Tak, został skazany z
tego samego artykułu, którym katuje wasza obłuda obecnych niewinnych
ludzi, obraził jemu współczesnych religiantów, bo tak ich jak i ich
dzieci prawda bardzo boli.
  A co do seksu to tylko bardzo negatywna osoba, jak oślepnie,/
celibat/, wmawia innym że wzrok/seks/ to grzech. Bo jako on ślepy, to
musi okaleczyć innych.

Data: 2012-10-31 11:39:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-31 11:14, Andromeda pisze:

[...]

No cóż, tacy są ludzie i nie ma co mieć im tego za złe. Większość ludzi cechuje pociąg do stadnego zachowania, a takie stado bezkrytycznie pójdzie za przewodnikiem. Przewodnikami zostają przeważnie cwaniaki którzy żerują na naiwności ludzkiej. Zresztą co ja się tu będę rozpisywał - jeżeli oglądasz telewizję to polecam WYBITNY film traktujący o tych sprawach. Dzisiaj o 20;25 w TVP1 będzie "Mgła", Franka Darbonta. I niech cię nie zniechęci trochę głupi początek tego filmu.

Data: 2012-10-31 03:43:02
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 11:39, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

traktujący o tych sprawach. Dzisiaj o 20;25 w TVP1 będzie "Mgła", Franka
Darbonta. I niech cię nie zniechęci trochę głupi początek tego filmu.

Z ust mi to wyjąłeś. Dzięki za film. ;)

Data: 2012-10-31 11:49:23
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-31 11:43, Andromeda pisze:
[...]

Jest naprawdę wybitny, refleksyjny, pokazuje jeden z mechanizmów jacy ludzi mogą uzyskać posłuch i władzę wśród tłumów.

Data: 2012-10-31 03:59:21
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 11:49, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Z ust mi to wyj e . Dzi ki za film. ;)

Jest naprawd wybitny, refleksyjny, pokazuje jeden z mechanizm w jacy
ludzi mog uzyska pos uch i w adz w r d t um w.

Naprawdę religijną osobę nie da się obrazić, za to obłudników szybko i
tak teraz tak kiedyś.....

  A oni pojmawszy Jezusa, wiedli do Kajfasza, najwyższego kapłana,
gdzie się byli zebrali doktorowie i starsi. A Piotr szedł za Nim z
daleka, aż do dworu najwyższego kapłana. A wszedłszy tam, siedział z
sługami: aby widział koniec. A przedniejsi kapłani i wszystka rada
siedząca, szukali fałszywego świadectwa przeciwko Jezusowi, aby Go o
śmierć przyprawili. I nie znaleźli, acz wiele fałszywych świadków
przychodziło. A na koniec przyszli dwaj fałszywi świadkowie, i rzekli:
Ten mówił: Mogę zepsować kościół Boży, a po trzech dniach znowu go
zbudować A wstawszy najwyższy kapłan, rzekł Mu: Nic nie odpowiadasz na
to, co ci przeciwko Tobie świadczą? Lecz Jezus milczał. A przedniejszy
kapłan rzekł Mu: Poprzysięgam Cię przez Boga żywego, abyś nam
powiedział, jeśliś Ty jest Chrystus, Syn Boży? Rzekł mu Jezus: Tyś
powiedział. Jednak powiadam wam: odtąd ujrzycie Syna Człowieczego
siedzącego po prawicy mocy Bożej i przychodzącego w obłokach
niebieskich. Wtedy najwyższy kapłan rozdarł szaty swoje, mówiąc:
Zbluźnił! cóż dalej potrzebujemy świadków? Otoście teraz słyszeli
bluźnierstwo, co się wam zda? A oni odpowiadając, rzekli: Winien jest
śmierci. Tedy plwali na oblicze Jego, i bili Go kułakami, a drudzy
policzki twarzy Jego zadawali, mówiąc: Prorokuj nam, Chrystusie, kto
jest, który Cię uderzył?

A Piotr siedział przed domem na podwórzu, i przystąpiła do niego jedna
służebnica, mówiąc: I tyś był z Jezusem Galilejskim. A on się zaprzał
przed wszystkimi, rzekąc: Nie wiem, co mówisz. A gdy on wychodził ze
drzwi, ujrzała go druga służebnica, i rzekła tym, co tam byli: I ten
był z Jezusem Nazareńskim. A po wtóre zaprzał się z przysięgą: iż nie
znam człowieka. A wkrótce potem przystąpili, którzy stali, i rzekli
Piotrowi: Prawdziwieś i ty jest z nich, bo i mowa twoja cię wydawa.
Wtedy począł zaklinać się i przysięgać, iż nie znał człowieka. A
natychmiast kur zapiał. I wspomniał Piotr na słowo Jezusowe, które mu
był rzekł: Pierwej, niż kur zapieje, trzykroć się Mnie zaprzesz. A
wyszedłszy z dworu, gorzko płakał.

Data: 2012-10-31 19:44:30
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-31 11:59, Andromeda pisze:

[...]

No tak. I tak ogólnie to sporo się zmieniło od tamtych czasów w wierze w Chrystusa, i to raczej (na pewno)  na gorsze.

Data: 2012-10-31 11:50:48
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 19:44, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

No tak. I tak ogólnie to sporo się zmieniło od tamtych czasów w wierze w
Chrystusa, i to raczej (na pewno)  na gorsze.

Wiesz co się zmieniło , stali się tym przed czym Jezus przestrzegał
uczniów, by nie chodzi, nie słuchali, bo pycha przez kapłanów
przemawia i jest to szatański grzech.

Data: 2012-11-01 10:14:25
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-31 19:50, Andromeda pisze:

[...]

No tak, mimo że uogólniasz, to wydaje się że masz sporo racji.

Data: 2012-11-01 10:22:31
Autor: u2
W dniu 2012-11-01 10:14, Trybun pisze:
[...]

Ale na kaplana pozuje andron. Na psp nie ma prawdziwego kaplana.

Data: 2012-11-01 03:25:54
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 10:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> No tak, mimo e uog lniasz, to wydaje si e masz sporo racji.

Ale na kaplana pozuje andron. Na psp nie ma prawdziwego kaplana.

Na jakiego kapłana, nawet ludzie religijni odchodzą z kościoła, bo
postępuje wbrew Tej religii a sieje fundamentalistyczny terror.

Data: 2012-10-31 20:21:34
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

Chcesz ocalić nasz Naród sprzymierzając się z islamistami?

Czy "walczysz ze zgorszeniem" dlatego że już ci nie staje?

Data: 2012-10-31 20:41:01
Autor: mkarwan
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6rtnu$frj$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzący również tak uważa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale weź nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak świnia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa śmieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mać"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A żebyś kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-10-31 22:10:23
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

I kto to mówi? Frymarczycie Polską- byle tylko niszczyć Kościół, siejecie zgorszenie- i dziwisz się potem, że ktoś się próbuje bronić?!

Czy "walczysz ze zgorszeniem" dlatego że już ci nie staje?

Nie dlatego. Dla mnie to rzecz oczywista: seks nie jest jakimś "cymesem", który należy dać każdemu- nawet jak tego nie chce. Seks jest czymś, co ludzie ofiarują sobie w sposób intymny. Propagowanie seksu jest równoznaczne z demoralizacją społeczeństwa- co nieuchronnie skończyć się musi jego katastrofą. Społeczeństwo, które na danym terenie nie potrafi zaopiekować się ludźmi bezbronnymi (starymi, chorymi, dziećmi), a wręcz zabija ich (czasem nazywając to eutanazją czy aborcją- żeby unikać słowa: "zabójstwo") musi zostać zastąpione przez takie, które potrafi się opiekować. Potrafią to robić kraje islamskie- więc naturalnym jest, że wypchną nas- podbiją po prostu. Nie liczę, żeby człowiek dymający dmuchane lale albo prostytutki (czy żyjący na "ręcznym")- jak Ty- zrozumiał to, no ale zapytałeś- więc odpowiedziałem

--

Chiron

Data: 2012-10-31 18:58:32
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 22:10, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> napisał w wiadomościnews:k6rtnu$frj$1dont-email.me...

> [...]

prostu. Nie liczę, żeby człowiek dymający dmuchane lale albo prostytutki
(czy żyjący na "ręcznym")- jak Ty- zrozumiał to, no ale zapytałeś- więc

Każdy psychiatra i psycholog co wynika z badań wieloletnich, stwierdzi
że brak seksu prowadzi do poważnych degeneneracji psychicznych
osobnika , jego zachowania zaczną być co raz bardzie radykalne z
narastającej frustracji, moralizowanie, zaciekłaść, poważne zaburzenia
logiki myślenia degradującej się psychiki , co było przyczyną obsesji
seksualne prowadzącej do mordów np kobiety palono na stosie.
Odzwierciedlenie tej nienawiści to obecny np zakaz aborcji. Zakaz
aborcji wynika z nienawiści na tle obsesji seksualnej. Mordowanie
kobiet przez ideologię nienawiści, gdzie każdy biolog doskonale wie,
że 70% zapłodnionych zarodków jest wydalanych naturalnie z organizmu
matki, bo natura weryfikuje najlepszy materiał genetyczny, tak więc
ideologia kościoła opiera się jedynie na nienawiści do POLEK, ty
skurwielu antypolski.

Data: 2012-11-01 12:13:08
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c7ec4b8-67b5-4fca-91ce-8cfa4509d9a7p11g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

logiki myślenia degradującej się psychiki , co było przyczyną obsesji
seksualne prowadzącej do mordów np kobiety palono na stosie.

A także- co też jest faktem- wyładowywania swoich frustracji np na psp- tak jak Ty czy Zgrzesiu:-). Przyznasz się, kiedy (czy w ogóle) miałeś kobietę? Nie dmuchaną lalę czy prostytutkę- KOBIETĘ.

[...]
Część ludzi ginie od różnych czynników- np na zapalenie płuc. Z czego nie wynika, że mozna kogoś zabić bezkarnie- bo przecież natura weryfikuje poprzez dobór naturalny nasz genotyp pokoleniowy- i najsłabsze osobniki usmierca. Masz argumentację seryjnego zabójcy, globik

Data: 2012-11-01 04:39:11
Autor: Andromeda

===========================================================>
[...]

Przecież to ty masz szały fundementalizmu i nienawiści, a katolicy
przewyższają zbrodniami jakikolwiek system. Orwell pisał że Wielki
Brat ogranicza seksualność, bo frustratami łatwo manipulować i
kierować ich nienawiść.  No cóż czytał psychologię.
 No wiesz kobiety wydalają naturalnie zapłodnione zarodki, nawet szczą
zarodkami, które nazywa twój kościół życiem, może pozabijaj wszystkie
kobiety w imię ideologii, bo nie przestaną, bo taka jest biologia.

Data: 2012-11-01 12:24:21
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Żeby coś można było zniszczyć, to coś musi najpierw się pojawić,
nieprawdaż?

I uprzedzając kolejne pytanie - ludzka zygota na pewnym etapie rozwoju
posiada skrzela zamiast płuc. Czy organizm posiadający skrzela zamiast płuc
może być równocześnie człowiekiem?

I wybiegając dwa pytania do przodu - jeśli niemowlę nie różni się niczym od
ludzkiego płodu na tydzień przed urodzeniem, to w takim razie dlaczego
sześcioletnim dzieciom zabrania się prowadzenia samochodu czy zaciąganiu
kredytów bankowych. Przecież sześciolatki to posiadają taki sam kod DNA jak dorośli. Dlaczego
nie być konsekwentnym w rozciągnięciu "pełni praw należnych osobie
ludzkiej" także w odniesieniu do sześciolatków i pozwolić im na prowadzenie
samochodów, na picie alkoholu czy na zaciąganie kredytów bankowych?

bo przecież natura weryfikuje
poprzez dobór naturalny nasz genotyp pokoleniowy- i najsłabsze osobniki usmierca. Masz argumentację seryjnego zabójcy, globik

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w

Data: 2012-11-01 13:20:04
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6tm55$hf1$1dont-email.me...
Żeby coś można było zniszczyć, to coś musi najpierw się pojawić,
nieprawdaż?
OK. Ono już jest- wewnątrz matki.

[...]

Zwykła demoagogia. Człowiek nabiera wszelkich praw (z wyjątkiem biernego wyborczego i zostania mężem) po dojściu do pełnoletniości. Nie ma to nic wspólnego z DNA. Równie dobrze mógłbyś np zażądać, żeby półroczne dziecko samo załatwiało swoje potrzeby fizjologiczne tak, jak dorosły- pod groźbą kary. Jednak jak ma pół roku- jest człowiekiem. Podobnie, jak ma lat 18. Problem w tym, ze nie da się ustalić dokładnie, czy dziecko godzinę po poczęciu już jest człowiekiem, czy dopiero miesiąc- a może 5 miesięcy. Jedyną skuteczną metodą jest przyjęcie, że żyje i należy mu się ochrona od momentu poczęcia. Po to, żeby np uniknąć pomyłki i przez nią dopuścić się zabójstwa człowieka w majestacie prawa.

"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w
jej dobre imie, wiarygodnosc i renome" Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński, prezes PiS oficjalnie przeprosił prezesa Agory za pomówienie "Gazety Wyborczej", którego dopuścił się 13 września 2007 roku. W wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" porównał wówczas dziennik będący własnością Agory do "Trybuny Ludu" z 1953 roku oraz zarzucił jej władzom związki z postkomunistycznymi oligarchami.
Miał rację- czy nie?

Data: 2012-11-01 14:42:52
Autor: u2
W dniu 2012-11-01 13:20, Chiron pisze:
[...]

Mial racje, obecnie na psps grasuje pogrobowiec Tr*buny L*du niejaki
Tr*bun ;-)

Data: 2012-11-01 07:30:57
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 14:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> Miał rację- czy nie?

Mial racje, obecnie na psps grasuje pogrobowiec Tr*buny L*du niejaki

Ciekawe jak długo za tą kurwę będziemy płacili odszkodowania?

MON przeprasza za listę wstydu Antoniego Macierewicza

Dodatkowa satysfakcja dla obrzuconych błotem w "Raporcie o działaniach
żołnierzy i pracowników WSI", czyli tzw. raporcie Macierewicza. MON
publikuje w swoim Dzienniku Urzędowym oświadczenia, w których
przeprasza 11 osób pomówionych o współpracę z WSI - pisze dziś "Gazeta
Wyborcza".

To lista wstydu Antoniego Macierewicza, który za rządów PiS
przewodniczył komisji weryfikacyjnej i doprowadził do opublikowania w
lutym 2007 r. blisko 400-stronicowego raportu z likwidacji Wojskowych
Służb Informacyjnych (zdecydował o tym prezydent Lech Kaczyński). Były
szef WSI gen. Marek Dukaczewski publikację raportu ujawniającego
kulisy tajnych operacji i nazwiska funkcjonariuszy tajnej służby
nazwał "zdradą stanu".

Osoby wymienione w aneksie 16 do raportu - jako "współpracujący
niejawnie z WSI" - poszły do sądu z pozwami o naruszenie dóbr
osobistych. Okazało się jednak, że rozwiązanej już komisji
Macierewicza pozwać nie można. Można skarb państwa reprezentowany
przez MON, choć komisja ministerstwu nie podlegała.

Wytoczono blisko 20 procesów. MON po kolei je przegrywa, bo informacje
z raportu Macierewicza "nie dają podstaw", by kogoś posądzić o
współpracę z WSI, lub wprost "są nieprawdziwe" (cytaty za wyrokami
sądów). Sądy nakazują MON przeprosiny, zasądzają poszkodowanym
zadośćuczynienia (zwykle 10-30 tys. zł). Przegrane procesy kosztowały
resort już 600 tys. zł, a jeszcze kilka spraw jest w toku.

Data: 2012-11-01 16:01:13
Autor: Grzegorz Z.
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
OK. Ono już jest- wewnątrz matki.

Skoro już jest to niech się wypowie.
Zwykła demoagogia.

Zwykłe logiczne myślenie.

Data: 2012-11-01 16:34:03
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6u2rp$qm3$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
[...]

"ale wez nie pierdol"
[...]

"najebany jak swinia"
[...]

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-01 13:48:14
Autor: mkarwan
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6tm55$hf1$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uważa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O żesz kurwa"

Data: 2012-10-31 22:28:42
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

I kto to mówi?

Ateista i racjonalista.

Czy "walczysz ze zgorszeniem" dlatego że już ci nie staje?

Nie dlatego. Dla mnie to rzecz oczywista: seks nie jest jakimś "cymesem", który należy dać

Spokojna twoja rozczochrana - poradzimy sobie bez twojego rozdzielnika.

Data: 2012-11-01 09:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Chiron napisał:

[...]

Nie opowiadaj o tym, czego nie znasz. Nie wiesz, co to jest seks. Ty nigdy seksu i związanych z nim przyjemności nie doświadczyłeś. Jesteś katotalibem i dla ciebie stosunek seksualny może być odbyty tylko i wyłącznie w celu prokreacji.

Data: 2012-11-01 12:18:35
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Czyli- jak rozumiem- płodząc swoje dzieci- nie odczuwałeś przyjemności?

Data: 2012-11-01 12:40:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Chiron napisał:

[...]

Nie jestem katotaliibem. I uznaję zasadę: "kochaj się często, długo i zdrowo" i niekoniecznie z tą samą partnerką. Trójkącik z dwiema też mile widziany!

współczujący

Data: 2012-11-01 13:04:22
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Nie przeszkadza Ci to, że żona bzykała się z innymi? Dziwne...no cóż- są różne upodobania.

Data: 2012-11-01 13:09:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Chiron napisał:

[...]

Piszę o sobie katotalibie! W odróżnieniu od ciebie i twojego guru Kaczyńskiego, jestem mężczyzną i wiem po co mam pewne urządzenie między nogami i jak je wykorzystywać, by przynieść radość sobie i partnerce.

męski

Data: 2012-11-01 13:26:04
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Aaaaa- teraz zrozumiałem: Tobie wolno, jej nie. Czyli: osoba, której ślubowałeś wierność- ma być Tobie wierna, a Ty możesz się łajdaczyć. Takie zachowanie to wiarołomne łajdactwo. Na dodatek zakłamane - bo nie pozwalasz żonie. Zwróć się do Andromedy- on Ci opowie o swingerkach. Może jeszcze spróbujecie z żoną? Jak ją inny bzyknie przy Tobie- to co w tym złego, Boguś?:-))

Data: 2012-11-01 05:51:53
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 13:26, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:5092665e$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Boguś?:-))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Dlaczego masz tylko dwoje dzieci, w kk seks poza rozpłodem to grzech,
mówisz że tylko dwa razy ci dała? Czy po prostu jak każdy obłudnik
innym bzdury wpiera a zasuwa jak maszyna parowa? Teraz coś ci się
popsuło to inni też muszą być z przymusu popsuci.?

Data: 2012-11-01 13:42:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Chiron napisał:

[...]

Synuś! Biedaczku. Jeśli chcesz podyskutować z moją żoną, o tym co ona sądzi o moich zapatrywaniach, to nie dyskutuj ze mną.

Sprawa ma się tak. Dyskusja z tobą na temat seksu jest dokładnie taka sama, jak byłaby gdybym ze ślepcem dyskutował o kolorach.

Ty nie znasz seksu. Ty znasz tylko zapłodnienie kobiety, w dodatku jako czynność wstydliwą i dlatego w ciemności i w ubraniu. Nigdy nago.
Jak każdy fanatyk katolicki bzdurne zasady wiary przyjmujesz bezkrytycznie i stąd efekty. Bardzo symptomatyczna była wypowiedź kościoła na próby zbudowania maszyny latającej, cięższej od powietrza: "gdyby Bóg chciał żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła". To jest kwintesencja wiary katolickiej!

kończący dyskusję

Data: 2012-11-01 18:48:03
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

No jakbyś mnie znał. Ba! Jakbyś był moim materacem! Boguś- problem w tym, że nie odróżniasz zakochania- tej "chemii", buzowania hormonów, której każdy chyba facet doświadcza- i to wiele razy w życiu- od miłości. Dlaczego? Bo miłości nie zaznałeś, więc zakochanie bierzesz za miłość, biedaku.
Nie chcesz też przyjąc do wiadomości następstw swej filozofii- bo jesteś człowiekiem nieodpowiedzialnym. A zdradzanie żony to nic innaego jak wiarołomstwo i łajdactwo. Taką to ma nazwę- żebyś nie wiem jaką ideologię do tego dokleił. Jednakże szczycenie się tym i propagowanie- świadczy o atrofii moralności

Bardzo symptomatyczna była wypowiedź kościoła na próby zbudowania maszyny latającej, cięższej od powietrza: "gdyby Bóg chciał żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła". To jest kwintesencja wiary katolickiej!
To fak- gdyby Bóg chciał, żebyś był mądry- to dałby Ci rozum.

kończący dyskusję
również, z wyrazami...no wiesz jakimi.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-01 19:45:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Chiron napisał:

[...]

Nie wiem. W burdelu byłeś? Jeśli nie, to wyłącz się z dyskusji prawiczku!

doświadczony

Data: 2012-11-01 22:33:30
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Tu naprawdę mnie "ścięło". No nie byłem. Jakoś tak się nie złożyło. Więcej- moje odczucia o tej szacownej instytucji zawsze były gdzieś w granicach...obrzydzenia. Skoro masz takie doświadczenia- to się podziel. Nie stanowi Ci, że te panie miały więcej facetów niż Ty może znasz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 09:26:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k6upre$ms$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jesteś chłopcze bardzo niedoświadczonym, jeśli chodzi o seks. Jak każdy fanatyczny katol bzykasz tylko żonę i tylko w celach prokreacyjnych. Przypuszczam, że masz 2 dzieci, to znaczy że pobzykałeś ją tylko kilka lub kilkanaście razy. W twoim wypadku może chodzić o uraz na tle seksualnym. Ale i tak jesteś lepszy od swojego "miszcza", który nigdy nie bzykał.

Data: 2012-11-02 03:40:50
Autor: Yogi
Dnia Thu, 1 Nov 2012 19:45:24 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nie jestem katotaliibem. I uznaję zasadę: "kochaj się często, długo i zdrowo" i niekoniecznie z tą samą partnerką.

To jest piździk dobre :))))) 70-tka na karku i jedyna rzecz którą możesz
długo i często pokochać to hemoroidy, wieczorne oglądanie obrazków porno i
lizanie ekranu komputera.
Trójkącik z dwiema też mile widziany!

Tak, ty, nocnik i sztuczna szczęka

Data: 2012-11-02 10:54:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k700uk$b2d$1dont-email.me...
[...]

Potrafisz tylko ubliżyć oponentowi jeśli nie masz argumentów w dyskusji.
Przeczytaj poniższe zdanie ze zrozumieniem.

Anthony Quinn. Był trzykrotnie żonaty. Ojciec w sumie dwanaściorga dzieci - ostatnie z nich urodziło się, gdy aktor przekroczył już osiemdziesiątkę.

żywotny emeryt

Data: 2012-11-02 09:46:20
Autor: Yogi
Dnia Fri, 2 Nov 2012 10:54:58 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Aj waj piżdzik, ty jesteś taki delikatny i kulturalny oponent, a twoje
argumenty są tak bardzo przytłaczające, że ja bidny nie mam innego wyjścia
i traktuje cie tak jak widzę :))))

Przeczytaj poniższe zdanie ze zrozumieniem.

Anthony Quinn. Był trzykrotnie żonaty. Ojciec w sumie dwanaściorga dzieci - ostatnie z nich urodziło się, gdy aktor przekroczył już osiemdziesiątkę.

Przeczytałem i co teraz? W którym miejscy pisze, ze facet podobnie jak ty,
mieszkał w 10 tysięcznej mieścinie i całe dnie siedział przed komputerem? Reasumując piździk, często, długo i zdrowo to ty sobie możesz popierdzieć.

Data: 2012-11-02 17:32:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k70mbt$1hb$1dont-email.me...
[...]

Niestety. Wystawiłeś sobie świadectwo, że nie potrafisz dyskutować z oponentem, który ma inne zdanie. Z tobą skończyłem jakiekolwiek próby dyskusji.Pa!

zdegustowany

Data: 2012-11-02 12:08:57
Autor: Yogi
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:32:45 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

O czym mam z tobą tutaj dyskutować? O twoich starczych marzeniach?
Gdzieś, kiedyś czytałem, że żydzi ze Wschodniej Europy od pokoleń cierpią
na wybujałą wyobraźnie i tobie to piździk z pewnością dolega, ale weź się
ogarnij i nie myl tego co ci się w głowinie wykluje z rzeczywistością.
Z tobą skończyłem jakiekolwiek próby dyskusji.Pa!

A ja nie, jeżeli przeczytam coś ciekawego, zawsze i z chęcią kopa
dostaniesz, tak profilaktycznie, po katolicku, żebyś się nie poczuł nie
doceniony.

zdegustowany

No to przestań kręcić bąki i rusz ten swój stary tyłek z krzesła, tyle
godzin warowania przy komputerze, musi skutkować smrodem.

Data: 2012-11-01 16:03:36
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

Aaaaa- teraz zrozumiałem: Tobie wolno, jej nie.

Kto powiedział że "jej nie" ? I co to w ogóle za określenie "moja żona" ? Twój to może być co najwyżej pies, a i tu nie wszyscy się zgadzają.

Data: 2012-11-01 18:52:50
Autor: Chiron
Chiron napisał:

Aaaaa- teraz zrozumiałem: Tobie wolno, jej nie.

Kto powiedział że "jej nie" ?

I co to w ogóle za określenie "moja żona" ?

Twój to może być co najwyżej pies, a i tu nie wszyscy się zgadzają.
Ja wiem, że wy- czerwoni- chcecie upaństwowić żony. No ale od mojej wam wara- pozabjam was w samoobronie.

"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w
jej dobre imie, wiarygodnosc i renome" Jarosław Kaczyński
Zauważ, że to rodzinna tradycja. I tatuś i braciszek Adasia też w "niezawisłych" sądach wygrywali- (najczęściej sami ferując wyroki). Do dziś podli ludzie się o to czepiają- no ale to nie ludzie. To wilki. Ostatnio Adaś podał do sądu Ziemkiewicza, bo ten napisał o nim, że knebluje oponentów ciągając ich po sądach. Orwellowskie kuriozum, tylko czy Adaś to zauważył- jak myślisz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-05 20:48:46
Autor: Grzegorz Z.
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Chiron napisał:

Ja wiem, że wy- czerwoni

"My" tzn. kto?

Data: 2012-11-05 21:07:35
Autor: Chiron
'Ruskie to cieniasy. Nasi by lądowali!'
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k795bl$c3g$1dont-email.me...
Chiron napisał:

Ja wiem, że wy- czerwoni

"My" tzn. kto?

Jak to kto. Czerwoni. Nie rozumiesz, co czytasz?

Data: 2012-11-09 17:08:44
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

Ja wiem, że wy- czerwoni

"My" tzn. kto?

Jak to kto. Czerwoni. Nie rozumiesz, co czytasz?

Nie, nie rozumiem. Jacy "Czerwoni" ? --

Data: 2012-10-30 23:55:32
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2012-10-30 23:45, Andromeda pisze:
Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.
Ubecy bardzo bali się prawdy,czyli jak fakty przeczą ideologii

ty popierdolona mendo ubecka :-)

Wężykiem Urwan, wężykiem!

Data: 2012-10-31 08:40:10
Autor: Chiron
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:509059d7$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-10-30 23:45, Andromeda pisze:
Ty qrwo ubecka, naucz sie pisac po polsku.
Ubecy bardzo bali się prawdy,czyli jak fakty przeczą ideologii

ty popierdolona mendo ubecka :-)

On jest tylko psychicznie chory. Powaga.

Data: 2012-10-31 01:48:52
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 08:41, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:509059d7$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

> ty popierdolona mendo ubecka :-)

On jest tylko psychicznie chory. Powaga.

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Tak chiruś, brak paranoi to teraz choroba?

Data: 2012-10-31 20:17:20
Autor: u2
W dniu 2012-10-31 09:48, Andromeda pisze:
Tak chiruś, brak paranoi to teraz choroba?

Bo ja wiem, ty masz, stara qrwo ubecka, paranoje kiedy ktos obala
"ustalenia" komisji Anodiny i Millera :-)

Data: 2012-10-31 18:44:26
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 20:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-10-31 09:48, Andromeda pisze:

> Tak chiruś, brak paranoi to teraz choroba?

Bo ja wiem, ty masz, stara qrwo ubecka, paranoje kiedy ktos obala
"ustalenia" komisji Anodiny i Millera :-)

W dniu w którym rozwalił się samolot było wiadomo że kaczka rozwaliła
ten samolot, to wynika z logiki. Antypolskie zachowania, to przede
wszystkim kompromitowanie polski w oczach wszytkich sąsiadów, nie
wyciąganie wniosków z tych zachowań, które doprowadziły do katastrofy,
a dziecinne i niedojrzałe-Genowefa zawsze winna, co pokazuje
cwaniactwo, zakłamanie, brak zmian w bezpieczeństwie obywateli.
Dzielenie polaków ze względu na własne cele, do których przede
wszystkim przyczynił się kościół, który jest obcą państwowością
realizującą własne interesy, to podpada pod zdradę narodową.

Data: 2012-11-01 09:32:37
Autor: u2
W dniu 2012-11-01 02:44, Andromeda pisze:
On 31 Paź, 20:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Znowu stara ubecka qrwa nadaje :-)))

Data: 2012-11-01 12:08:56
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:b0083959-30a8-4fce-84ea-d0956c8e3005b19g2000vbt.googlegroups.com...
On 31 Paź, 20:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wszystkim przyczynił się kościół, który jest obcą państwowością
realizującą własne interesy, to podpada pod zdradę narodową.

Plujesz jadem nienawiści- pisząc Polska z małej litery, opluwając człowieka, który zginął w zamachu terrorystycznym- twierdzisz, że ofiara sama sobie winna. Ciekawe, że pisałeś niedawno, że nie masz paranoi. Masz. Od kiedy- nie wiem. Napiszesz, od kiedy tak masz? Skoro nawet wizyta księdza kojarzy Ci się z kradzieżą czekolady:-(((

Data: 2012-11-01 04:33:07
Autor: Andromeda

[...]

Facet zabił ponad 90 pasażerów, wy macie jaką mianie uwielbiania
mordeców, im bardziej zabójczy tym szybciej święty. Ale to niestety
nie jest normalne, gdyż podobną manie mieli komuniści, którzy nazywali
ulice zbrodniarzami. I teraz w warstwie ideologicznej za komuny
Dzierżyński był wspaniały, po cichu morderca. Kaczyński leży na
wawelu , po cichu morderca. I dopóki będą tu właśnie tacy polska
pozostaje z małej.