Ruskije żarciki o poprawności politycznej.

Data: 2016-08-19 14:26:04
Autor: bronek.tallar
Ruskije żarciki o poprawności politycznej.
Data: 2016-08-20 08:42:16
Autor: pinokio
Ruskije żarciki o poprawności politycznej.
W dniu 19.08.2016 o 23:26, bronek.tallar@gmail.com pisze:
https://youtu.be/40U6VKq-2yk

Przypomina się stary dowcip:
Szef zebrał pracowników i mówi:
"Mam zła wiadomość. Ze względów oszczędnościowych muszę kogoś z was
zwolnić."
"Mnie nie, jestem mniejszością i mogę oskarżyć cię o rasizm" - szybko
reaguje czarnoskóry pracownik.
  "Jestem kobieta, od razu wniosę do sadu sprawę o seksistowskie
traktowanie" - ostrzega sekretarka.
  "Spróbuj mnie zwolnić, to pozwę cię i oskarżę o dyskryminacje ze względu na wiek" - wycedził liczący 70 lat kierownik działu.
  Wtedy wszyscy spojrzeli na bezbronnego, młodego, białego, zdrowego
pracownika.
Ten zastanowił się chwilę i wyszeptał:  "Ostatnio wydaje mi się, ze jestem gejem..."

Data: 2016-08-20 08:52:39
Autor: A. Filip
pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:
[...]

Dobry dowcip powinien się kończyć tym jak to szef sam siebie
"wywalił na bruk" ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-20 09:00:13
Autor: Budzik
Ruskije żarciki o poprawności politycznej.
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

A nie było tam nikogo ze zwiazkow zawodowych?
4 pacowników to pewnie by sie znalazł szef, wiceszef... ;-P

Ruskije żarciki o poprawności politycznej.