Ruskim kurwiszonkom wydaje się, że mog± wszystko...

Data: 2009-05-22 18:32:15
Autor: Tzva Adonai
Ruskim kurwiszonkom wydaje się, że mog± wszystko...
... bo wygrali wojnę... Gdyby Hitler wygrał wojnę, to potomkowie polskich
szmalcowników wypowiadaliby się o nim jako o wielkim mężu stanu i już pół
wieku temu zaprzestaliby używania języka polskiego... Genetyczny Rusek ma umysłowo¶ć bolszewika - my¶li, że wszystko można osi±gn±ć
przy pomocy siły i podstępu... --

Data: 2009-05-22 18:46:06
Autor: McGregor

--

Tzn. ci sympatycy i gloryfikatorzy hitleryzmu,  ktorych
rodziny wyjechaly  dobrowolnie do Rzeszy hitlerowskiej

Pisalem, ze moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, gdyz schronienie
posrod cywilnej ludnosci niemieckiej u bauera na wsi bylo bezpieczniejsze

Data: 2009-05-22 18:54:10
Autor: Tzva Adonai
McGregor <mcgregor@virgin.net> napisał(a):
> Pisalem, ze moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, gdyz schronienie
> posrod cywilnej ludnosci niemieckiej u bauera na wsi bylo bezpieczniejsze

Akurat w tej kwestii zgadzam się z Olkiem Sharonem w stu procentach... Nie
rozumiem, dlaczego oskarżasz go o "gloryfikowanie hitleryzmu"... Polskie
donosicielstwo i złodziejstwo było stokroć bardziej niebezpieczne dla
przeciętnego Żyda od sympatii Niemca do nazizmu...

Data: 2009-05-22 22:29:38
Autor: awe
Ruskim kurwiszonkom wydaje się, że mog± wszystko...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gv6r3f$66f$1inews.gazeta.pl...
[...]

alez to ze przegral wojne nie znaczy ze nie byl wielkim mezem stanu - w koncu pomimo poprawnosci politycznej nie mozna sie oprzec ze wypowiadaja sie o nim z nutka uznania i zachwytu
awe

Ruskim kurwiszonkom wydaje się, że mog± wszystko...