Ruskim śledczym mięknie rurka

Data: 2010-11-10 10:00:06
Autor: CeSaR
Ruskim śledczym mięknie rurka
   * kontrolerzy podawali załodze mylne dane o pogodzie, zaniżając
widoczność (mówili, że widać na 400 m, a było na 800 m) - według nich
miało to skłonić pilota do lądowania na innym lotnisku;

To źle robił czy dobrze? Bo już sam nie wiem...........

Data: 2010-11-10 10:17:06
Autor: dK

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ibdmrl$58g$1news.onet.pl...
[...]

Źle!! Bo zamiast zachęcać do ladowania w sztucznej mgle to robił sabotaż i próbował ochronić ludzi przed katastrofą!!
Takie zeznania ośmieszają nasz narodowy skarb A. Macierewicza. Hańba!

dK

Data: 2010-11-10 13:53:19
Autor: CeSaR
[...]

Macierewicz z Fotygą pojadą do Waszyngtonu DC - tam ich wysłuchają i będzie OK.
Tylko nie wiem, czy leki powinni sobie już tam wykupić czy szukać w Polsce odpowiedników..........

Data: 2010-12-04 13:53:17
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cda631f$0$27027$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kontrolerzy maja mowic PRAWDE
skoro klamali co do wysokosci mgly rownie dobrze mogli klamac w innych sprawach!

Ruskim śledczym mięknie rurka