Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))

Data: 2012-08-26 05:48:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
Data: 2012-08-26 05:59:49
Autor: zdumiony
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 14:48:55 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
http://capitalbook.pl/pl/polityka/180-studia-nad-zydofilia-stanislaw-michalkiewicz.html

To książka dla Ciebie, skoro jesteś żydofilem?

Data: 2012-08-26 06:03:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 26 Sie, 08:59, zdumiony <a.modera...@gmail.com> wrote:
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 14:48:55 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:

>http://capitalbook.pl/pl/polityka/180-studia-nad-zydofilia-stanislaw-...

To książka dla Ciebie, skoro jesteś żydofilem?

nie jestem zydofilem, ale potrafie logicznie kojarzyc. P.
Michalkiewicz to prosowiecki agent wpywu, podobnie jak Korwin Mikke -
OSLY !!

Data: 2012-08-26 06:09:13
Autor: zdumiony
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:03:44 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
nie jestem zydofilem, ale potrafie logicznie kojarzyc. P.
Michalkiewicz to prosowiecki agent wpywu, podobnie jak Korwin Mikke -
OSLY !!

Na jakiej podstawie rzucasz te oskarżenia? Gdyby byli agentami wpływy, już dawno byli by u władzy. Pamiętajmy z Nocnej Zmiany że to właśnie UPR była za jawnością i dlatego rozwiązano sejm oraz wprowadzono ordynację zaporową dla małych partii.

Data: 2012-08-26 06:12:21
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 26 Sie, 09:09, zdumiony <a.modera...@gmail.com> wrote:
> [...]

> OSLY !!

Na jakiej podstawie rzucasz te oskarżenia? Gdyby byli agentami wpływy, już dawno byli by u władzy.

ja stwierdzam FAKTY. U wladzy moze dopiero beda:))

Data: 2012-08-26 06:17:34
Autor: zdumiony
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:12:21 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
ja stwierdzam FAKTY. U wladzy moze dopiero beda:))

A jakie to FAKTY? Będą u władzy? Są już starzy a ordynacja nie dopuszcza nikogo spoza układu.

Data: 2012-08-26 06:22:40
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 26 Sie, 09:17, zdumiony <a.modera...@gmail.com> wrote:
> [...]

> ja stwierdzam FAKTY. U wladzy moze dopiero beda:))

A jakie to FAKTY? Będą u władzy? Są już starzy a ordynacja nie dopuszcza nikogo spoza układu.

pierdolicie brednie>  Nie maja poparcia, wiec nie moga wygrac:)

Data: 2012-08-26 06:26:20
Autor: emailstuffname@gmail.com
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
On 26 Sie, 09:22, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:

> A jakie to FAKTY? Będą u władzy? Są już starzy a ordynacja nie dopuszcza nikogo spoza układu.

pierdolicie brednie>  Nie maja poparcia, wiec nie moga wygrac:)

uscisle: nie maja poparcia u WYBORCOW, bo na szczescie nie wszyscyy
jeszcze w Polsce do rteszty zglupieli, zeby na nich glosowac:)

Data: 2012-08-26 06:31:59
Autor: zdumiony
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:26:20 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
uscisle: nie maja poparcia u WYBORCOW, bo na szczescie nie wszyscyy
jeszcze w Polsce do rteszty zglupieli, zeby na nich glosowac:)

A ja myślałem że nie mają poparcia u Żydów :)

Data: 2012-08-26 07:14:54
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 26 Sie, 09:31, zdumiony <a.modera...@gmail.com> wrote:
> [...]

> jeszcze w Polsce do rteszty zglupieli, zeby na nich glosowac:)

A ja myślałem że nie mają poparcia u Żydów :)

jestescie pewni ze myslicie ?:))

Data: 2012-08-26 07:29:56
Autor: zdumiony
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 16:14:54 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
jestescie pewni ze myslicie ?:))

Tylko tyle masz do powiedzenia?

Data: 2012-08-26 07:32:41
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 26 Sie, 10:29, zdumiony <a.modera...@gmail.com> wrote:
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 16:14:54 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:

> jestescie pewni ze myslicie ?:))

Tylko tyle masz do powiedzenia?

jak na wasz poziom intelektualny, to i tak o wiele za duzo:)

Data: 2012-08-26 07:41:10
Autor: zdumiony
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 16:32:41 UTC+2 użytkownik emailst...@gmail.com napisał:
jak na wasz poziom intelektualny, to i tak o wiele za duzo:)

Jakie masz prawo do wypowiadania się o moim poziomie intelektualnym?

Data: 2012-08-26 17:52:47
Autor: Grzegorz Z.
emailstuffname@gmail.com napisał:

[...]

Pospołu z Terlikowskim, który dzisiaj Neila Armstronga nazwał KOSMONAUTĄ.

(facepalm)

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-26 18:47:35
Autor: Klin
W dniu 2012-08-26 17:52, Grzegorz Z. pisze:
[...]

   Rabbi Observatore i były Świadek Jehowy a obecnie satanista
   zaczynają grać do jednej bramki.

Data: 2012-08-26 11:27:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
On 26 Sie, 12:47, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-26 17:52, Grzegorz Z. pisze:

   Rabbi Observatore i były Świadek Jehowy a obecnie satanista
   zaczynają grać do jednej bramki.

wy tez jestescie juz satanista, skoro popieracie *pojednanie* polkiego
episkopatu z cerkwia moskiewska, nzywana przez Rosjan *Kosciolem
Szatana*  i kagiebistami w ubrankach popow ruskich:))

Data: 2012-08-26 23:04:51
Autor: Klin
W dniu 2012-08-26 20:27, emailstuffname@gmail.com pisze:

[...]

    Możesz zacytować coś z Przesłania Episkopatów co by potwierdzało
    twoje urojenia.

Data: 2012-08-27 19:47:59
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

Skoro "świadek" z dużej to i chyba "satanista" również?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-26 19:34:28
Autor: mkarwan
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
Tchórz ukrywajacy sie za kanadyjskim serwerem

From:  Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
Date: Sun, 26 Aug 2012 05:48:55 -0700 (PDT)

Data: 2012-08-26 22:53:33
Autor: leszek niewiadomski
Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))
TchĂłrz ukrywajacy sie za kanadyjskim serwerem

From:  Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 26 Aug 2012 05:48:55 -0700 (PDT)
Gecko/20100101 Firefox/14.0.1,gzip(gfe)
Udajesz idiote czy nim jestes?
Przeciez wiesz, ze to klamstwo. Udajesz idiote czy nim jestes?
[...]

Sw Zbigniew z Łącka - patron lesnikow, grzybiarzy i ukaszonych przez kleszcze.

Rusofil wydal ksiazke dla polgowkow:))