Russia Air Force

Data: 2011-06-14 13:21:00
Autor: matador
Russia Air Force
Jak widać:
http://www.flightradar24.com/?RSD012

- wojskowe też można "obserwować".

matador.

Data: 2011-06-14 22:22:52
Autor: Zennon
Russia Air Force

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:cc3c3dc5-2e71-4cf7-8022-94515db53040m10g2000yqd.googlegroups.com...
Jak widać:
http://www.flightradar24.com/?RSD012

- wojskowe też można "obserwować".

Już przestań się podniecać tą stronką. Ma ze trzy lata, a z 10 lat temu już ludziska przechwytywali komunikaty z transponderów i systemu ACAR.

Zennon

Data: 2011-06-14 13:34:10
Autor: matador
Russia Air Force
On 14 Cze, 22:22, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Ju przesta si podnieca t stronk . Ma ze trzy lata, a z 10 lat temu ju
ludziska przechwytywali komunikaty z transponder w i systemu ACAR.

No widzisz !
A w Smoleńsku się "nie udało" - brawo Bondaryk !

Ale ten "rusek" RSD012 zbliża się do Polski, a wojskowy jest...

matador.

Data: 2011-06-14 22:44:47
Autor: raff
Russia Air Force

Address.invalid> wrote:

[...]

Masz tu, dwa atakują:
http://www.flightradar24.com/?RSD002

R.

Data: 2011-06-14 13:58:27
Autor: matador
Russia Air Force

Address.invalid> wrote:
> [...]

A w Smoleńsku się "nie udało" - brawo Bondaryk !

Ale ten "rusek" RSD012 zbliża się do Polski, a wojskowy jest...

Czyli lecą do Genewy po kasę.

Dobranoc,

matador.

Russia Air Force