"Russia Today" o Rzezi Wołyńskiej

Data: 2014-04-24 19:46:03
Autor: boukun
"Russia Today" o Rzezi Wołyńskiej
~askochawas (19:10)
Dzisiaj włączyłem sobie kanał "Russia Today" -RT- Zobaczyłem zapowiedź emisji filmu i wiecie co będą emitować dnia 27.04? Film dokumentalny o Rzezi Wołyńskiej, o S.Banderze etc. Czyżby chcieli pokazać angielskojęzycznej opinii publicznej kim byli niektórzy Ukraińcy? Ale przecież podobno się zmienili. Generalnie ciekawa ta tuba propagandowa Kremla. Fajnie jest zobaczyć co mówi druga strona. Zastrzegam, że to nie reklama i nie podoba mi się postępowanie Moskwy, ale fajnie jest porównać co mówią Tu(np.TVN24) i Tam...

~Helga (19:18)
Huurrrraaaa! Regularne wojska Kijowa przy wsparcju amerykanów niszczą separatystycznych kobiet, starców a nawet dzieci, bohaterom hwala!!! ukrainie hwala!!!!

"Russia Today" o Rzezi Wołyńskiej