Rusza nowy żydowski program skrzywiający Polakom poglądy

Data: 2012-03-03 13:39:34
Autor: boukun
Rusza nowy żydowski program skrzywiający Polakom poglądy
Na intrygujące rozmowy z politykami z pierwszej ligi, hierarchami kościelnymi i biznesmenami zaprasza co sobotę do TVP Info Barbara Czajkowska, autorka kultowej "Linii specjalnej". Nowy program nosić będzie tytuł "Kod dostępu". Premiera już 3 marca o godz. 21.

Pierwszym gościem Barbary Czajkowskiej będzie ekonomista i polityk Jan Krzysztof Bielecki, przewodniczący Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów.

- Chcę zapraszać ludzi, którzy zmieniają naszą rzeczywistość. Analizować będą decyzje, które podejmuje rząd, będę się starała uzyskać odpowiedź na pytanie, czy to słuszne decyzje, czy przyczyniają się do rozwoju kraju, czy ten rozwój spowalniają. Mam nadzieję, że dzięki tym rozmowom zrozumiemy więcej. Chcę się też dowiedzieć od ekspertów, czy przynajmniej część z naszych problemów można rozwiązać szybciej i lepiej - opowiadała w rozmowie z tvp.info Barbara Czajkowska.
http://tvp.info/informacje/ludzie/kod-dostepu-nowy-program-w-tvp-info-juz-w-sobote/6647515

Żydowskie autorytety, oklepane i ograne będą natarczywie Polakom mózgi prać..., bankiery, księżule z myckami, itp. itd. i jak zwykle, Żydzi prowadzący..., będą Polaków ustawiać...

boukun

Rusza nowy żydowski program skrzywiający Polakom poglądy